Świeże pomysły 87432 265

O temacie

Autor

Zaczęty 25.06.2010 roku

Wyświetleń 87432

Odpowiedzi 265

pit

pit

Użytkownicy
posty52
Propsy2
  • Użytkownicy
A ja mam 10 pomysłów:
1. Gdy pijemy jakiś trunek to np. na jakiś czas mamy skok do siły, ale dostajemy uszczerbek na zręczności.
2. Sety oczywiście np. (tutaj pewnie każdy powie: nagrałeś się w d2 i pieprzysz) założymy taki set i się świecimy lub zmieniamy wygląd + dostajemy jakiś skok do odporności, statystyk albo bierną umiejętność.
3. tez z diablo :ok:  (nie wiem czy możliwe) słowa runiczne w mieczu.
4. czary typu aura.
5. czary typu okrzyk osłabiający wroga lub wzmacniający przyjaciela.
6. itemy dodające aury z punktu 4.
7. niszczenie i budowanie domków. Chodzi mi tutaj o to że jeśli jebniemy 2 metrowym mieczem, czy 10n kilogramowym toporem w ścianę drewnianego domku to nie zostaje nawet rysa, albo jak się walnie fireballem to też się hałupka nie spali? No tak ale jak zniszczymy całą kolonię?? właśnie dlatego (od)budowanie.
8. czemu w g2 jest szubienica a jakoś nikogo nie wieszają (sam nie wiem). Plan opiera się na tym że jak znajdziemy jakiś złodzieji, przemytników, czy coś innego to idziemy do jakiegoś Thorusa i jest impreza w postaci egzekucji.
9. No najlepsze. ulepszyć grę na instrumentach (mam pomysł że gitara będzie jako broń i animacja oraz dzwieki będą jakbyśmy grali).
10. Możliwość przystąpienia do zespołu i granie po karczmach lub na scenie. No i oczywiście jeśli nie należymy do takowego to po prostu posłuchać.(no i żeby nie leciała wciąż In Extremo-Herr Mannelig ale także inne piosenki.)

Wiem że większość tych pomysłów jest nie realna ale co niektóre są nawet dobre (chyba :D )
 
PIŁEŚ? NIE JEDŹ.

 NIE PIŁEŚ? WYPIJ.


Lubię wymyślać różne przygody, opowieści i chciałbym sprawdzić się jako scenarzysta do jakiegoś moda.

sarius

sarius

Użytkownicy
posty11
Propsy1
  • Użytkownicy

sarius

Świeże pomysły
#121 2010-07-03, 18:03(Ostatnia zmiana: 2010-07-03, 18:10)
fajnie by było gdyby była broń miotana np. toporki sztylety do rzucania itp. zastosowanie mogło by być takie że dałoby się nią miotać w biegu  no i ewentualnie walczyć wręcz (nie wiem czy ta ostatnia właściwość jest dobra ale tak napisze na wszelki wypadek)
 

Red

Red

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy

Red

Świeże pomysły
#122 2010-07-04, 13:51(Ostatnia zmiana: 2010-07-06, 15:35)
Taa... Noże do rzucania... Może od razu ukryte ostrza i pistolet jak w assassin's creed 2 hmm??? Już sobie wyobrażam animację rzucania... Jak dla mnie to lekko poroniony pomysł... Nie to żebym chciał cię obrazić sarious lecz wyobrażasz sobie żeby nasz Rick kolega podniósł rękę jak dźwignia i rzucał nóż w ten sam sposób? To takie moje skromne zdanie i nikt się z nim zgadzać nie musi :P

A co do samych pomysłów... Przydałoby się parę dodatkowych komend do machinimy i poprawiona praca kamery... Ta zwykła mnie już denerwuję :lol:

I co jeszcze... Jak sobie przypomnę to powiem :lol:
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
lecz wyobrażasz sobie żeby nasz bezimienny

nie znam typa
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Jeżeli będzie ograniczenie ekwipunku (co do ilości, bo ze współczynnikiem wagi byłoby [chyba?] więcej roboty), to będę zadowolony.
 

LordMaker

LordMaker

Użytkownicy
posty33
  • Użytkownicy
A ja jestem stanowczo przeciwny ograniczaniu ekwipunku. Jeśli gra jest już zbalansowana bez tego ograniczenia (a pewnie właśnie tak jest), to wprowadziłoby to zamieszanie, a testy musiałyby się przynajmniej trochę wydłużyć, nie mówiąc już o tym, że gra stałaby się nudna - latanie do wioski żeby sprzedać/schować do kufra niepotrzebne rzeczy co 20 minut odrzuciło mnie już od wielu gier...
 

Hunn

Hunn

Użytkownicy
posty194
Propsy5
  • Użytkownicy

Hunn

Świeże pomysły
#126 2010-07-04, 19:40(Ostatnia zmiana: 2010-07-04, 19:41)
Nie wiem czy silnik gothica ma takie możliwości, ale można by zapożyczyć parę pomysłów z gry Dark Messiah of might and magic. Chodzi mi tu o sceny egzekucji np. wbicie sztyletu w tętnice szyjną wroga, zepchnięcie go z urwiska, wrzucenie do ognia, spuszczenie na niego żyrandolu, albo innej rzeczy, nadziać go na jakieś ostrza na ścianie. Pomysł fajny tylko gorzej z wykonaniem:/

EDIT: Dodać efekt adrenaliny po którym przez krótki czas bohater jest bardziej odporny na ciosy i może zadać cios krytyczny.
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Cytuj
A ja jestem stanowczo przeciwny ograniczaniu ekwipunku. Jeśli gra jest już zbalansowana bez tego ograniczenia (a pewnie właśnie tak jest), to wprowadziłoby to zamieszanie, a testy musiałyby się przynajmniej trochę wydłużyć, nie mówiąc już o tym, że gra stałaby się nudna - latanie do wioski żeby sprzedać/schować do kufra niepotrzebne rzeczy co 20 minut odrzuciło mnie już od wielu gier...

Ograniczony ekwipunek zmusiłby gracza do myślenia (co pewnie odstraszyłoby większość fanów gry, zważając na ich średnią wiekową) i kombinowania, a nie do bezmyślnego zbierania wszystkiego i sprzedawania za kruszec, czy lepszą broń już na samym początku gry.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
No i co z tego, że trzeba myśleć? To by raczej komplikowało grę, a gra się po to, żeby oderwać od kloackiego padołu łez i wziąć na luz.
 

LordSmarkula

LordSmarkula

Użytkownicy
posty141
Propsy1
  • Użytkownicy
Więc wszystkie gry powinny być zajebiście łatwe i nie stawiać żadnego wyzwania, żeby nikt nie miał najmniejszych problemów i mógł "oderwać od kloackiego padołu łez i wziąć na luz". Satysfakcja z ukończenia trudnej gry SUCKS!
 
Ludzie zamienili religię na telewizję. Teraz telewizja daje lepsze efekty w manipulowaniu ludźmi.



Znakiem bogatej młodzieży nie wiedzącej co zrobić z pieniędzmi nie powinien być banan, a nadgryzione jabłuszko.

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
akurat dobieranie ekwipunku w takim stalkerze pod daną wyprawę, jej długość, tak aby nie wegetować i mieć miejsce na łupy to był jeden z przyjemniejszych aspektów w grze jak i całej mojej przygody z grami w ogóle.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Więc wszystkie gry powinny być zajebiście łatwe i nie stawiać żadnego wyzwania, żeby nikt nie miał najmniejszych problemów i mógł "oderwać od kloackiego padołu łez i wziąć na luz". Satysfakcja z ukończenia trudnej gry SUCKS!
od tego masz poziomy trudności w menu.
przesadna trudność w grach wcale nie jest ciekawa, za przykład idiotycznej gry opartej na poziomie trudności mogę podać drakensanga. jakiegoś bossa w piwnicy musiałem bić trzy godziny. nie dlatego, że ginąłem. po prostu był taki odporny. kiedy się okazało, że nie musiałem tego robić, bo to quest poboczny - po prostu się wkurwiłem.
wybacz, nie jara mnie to.


Cytuj
akurat dobieranie ekwipunku w takim stalkerze pod daną wyprawę, jej długość, tak aby nie wegetować i mieć miejsce na łupy to był jeden z przyjemniejszych aspektów w grze jak i całej mojej przygody z grami w ogóle.
Są różne gusta. Większość wojowników górniczej doliny oburzał fakt, kiedy przyznałeś się do używania kodów w jakiejś tam grze. Sam widzisz, że każdy postrzega wszystko inaczej.
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Ja jestem za ograniczeniem. Łatwe gry są po prostu nudne.

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
i co, myślisz, że będzie trudniej? rozgrywka by była tylko bardziej rozbudowana, w dodatku wymagałaby większej straty czasu.
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Świeże pomysły
#134 2010-07-05, 01:15(Ostatnia zmiana: 2010-07-05, 01:19)
Trudno oceniać. To już panowie z TheModders muszą odpowiednio zbalansować grę. Mnie zawsze denerwowało, że ekwipunek zapełniał się przy każdej wycieczce na wartość co najmniej kilkaset brył rudy, ale jako, że duża część zadań polegała na pozbieraniu jakiś tam składników, tak się robiło. Jeśli w CZ nie będzie takich zadań (a ponoć ma nie być) to fajnie gdyby trzeba było czasem przystanąć i się zastanowić - 50 butelek ryżówki czy szata wydupnego maga z sekty wszystkokillców.

Takie rozwiązanie zmuszałoby do zapamiętywania, gdzie danego składnika jest więcej (czyli przy okazji wykorzystania takiego rozwiązania byłaby też potrzeba stworzenia zróżnicowanych rejonów) i zarazem nie zmuszałoby do schylania się po jakieś bzdety co chwilę. Wtedy myślę byłoby to fajne.

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Cytuj
Takie rozwiązanie zmuszałoby do zapamiętywania, gdzie danego składnika jest więcej
A jak zapomnisz to zapierdalaj w tą i nazad, bo przecież
Cytuj
Wtedy myślę byłoby to fajne.
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
No to wtedy pakujesz do skrzyneczki. Miałbyś tam powiedzmy po 50 wszystkich standardowych przedmiotów i wybrane inne przedmioty które mogą ci się przydać.

Chodzi o to żeby się tak szybko nie wzbogacić. Ostatnio grałem w G3. Pierwszy raz bo od niedawna mam na czym. Zacząłem od kilku rewolucji, moją pierwszą zbroją jaką sobie kupiłem była zbroja paladyna bo myślałem, że potem będą lepsze no i... no.

(może są, ale jeszcze do nich nie doszedłem bo mi się znudziło)

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
no właśnie zanim zaczniesz już opowiadać o grze w taki sposób to ją przejdź, a nie narzekaj
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



LordSmarkula

LordSmarkula

Użytkownicy
posty141
Propsy1
  • Użytkownicy
W gothicu I, po pierwszej większej wyprawie i sprzedaniu całego szmelcu, bez większego wysiłku mogłem sobie kupić wszystko co najlepsze. W późniejszych etapach gry miało się tyle, kasy, że można by wykupić całą górniczą dolinę.
 
Ludzie zamienili religię na telewizję. Teraz telewizja daje lepsze efekty w manipulowaniu ludźmi.



Znakiem bogatej młodzieży nie wiedzącej co zrobić z pieniędzmi nie powinien być banan, a nadgryzione jabłuszko.

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
ceny mogłyby rosnąć w miarę zdobywania następnych poziomów doświadczenia/kolejne rozdziały.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry