Mam pewien. Dla treningu dodałem sobie na mapke morgenszterna i on jest. Dodałem też dwa waypionty KOZACKI i DROGA_00
Teraz gdy chce wstawić tam npc z dialogiem i questem nie pojawia sie a ja nie mam pojęcia co jest nie tak.
Stowrzyłem układ do paczki z modem:
abc/_work/data/worlds/world.zen
abc/_work/data/scripts/content/story <-- tutaj dałem cały log costans i cały startup
Wycinek los constans:
[codebox]
//################################################################################
#############
const string Baloros_Waffe = "Broń Baloro";
const string theriddle_log = "Nieznajomy";
const string wojenna_maczuga = "Broń Kozaka"//---------------------------------------------------------------------
// Gildenaufnahme/Wechsel
//---------------------------------------------------------------------
const string GE_BecomeShadow = "Przyjęcie w poczet Cieni";
Wycinek Startupa:
Wld_InsertNpc (GRD_280_Gardist,"OC1"); //Drehkreuz Burgtor
Wld_InsertNpc (GRD_3000_Kozak,"OC1");Wld_InsertNpc (KDF_400_Rodriguez,"OC1");
Wld_InsertNpc (KDF_401_Damarok,"OC1");
W NPC dałem plik GRD_3000_Kozak
Skrypt:
instance GRD_3000_Kozak (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------
name = "Kozak";
npctype = npctype_main;
guild = GIL_NONE;
level = 10;
voice = 5;
id = 3000;
//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 30;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 15;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 160;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 160;
//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
// body mesh ,bdytex,skin,head mesh ,headtex,teethtex,ruestung
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 0, 3,"Hum_Head_FatBald", 2, 1, GRD_ARMOR_L);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
self.aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
//-------- Talente --------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);
//-------- inventory --------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sword_01);
CreateInvItem (self, ItFoApple);
CreateInvItems (self, ItMiNugget, 10);
//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_start_3000;
};
FUNC VOID Rtn_start_3000 ()
{
TA_SitAround (12,00,24,00,"KOZACKI");
TA_SitAround (00,00,12,00,"KOZACKI");
};
ORAZ W MISSIONS plik DIA_grd_3000_kozacki
Skrypt:
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info EXIT
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_Kozak_EXIT (C_INFO)
{
npc = Grd_3000_Kozak;
nr = 3000;
condition = DIA_Kozak_EXIT_Condition;
information = DIA_Kozak_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_Kozak_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Kozak_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
// *********************************************************
// Hallo
// *********************************************************
instance DIA_Kozak_QUEST (C_INFO)
{
npc = Grd_3000_Kozak;
nr = 3;
condition = DIA_Kozak_QUEST_Condition;
information = DIA_Kozak_QUEST_Info;
permanent = FALSE;
description = "Chce Questa!";
};
func int DIA_Kozak_QUEST_Condition ()
{
return TRUE;};
func void DIA_Kozak_QUEST_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Kozak_QUEST_15_00"); //Witaj! Co tu robisz?
AI_Output (self, other, "DIA_Kozak_QUEST_15_01"); //Cholera! Zapodziałem gdzieś moją maczugę.
AI_Output (self, other, "DIA_Kozak_QUEST_15_02"); //Mógłbyś jej poszukać?
AI_Output (other, self, "DIA_Kozak_QUEST_15_03"); //OK.
AI_Output (self, other, "DIA_Kozak_QUEST_15_04"); //Powinna gdzieś tu być.
Log_CreateTopic (wojenna_maczuga,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (wojenna_maczuga,LOG_RUNNING);
B_LogEntry (wojenna_maczuga,"Kozak poprosił mnie, żebym znalazł jego maczugę.");
};
// *********************************************************
// Hallo
// *********************************************************
instance DIA_Kozak_MAMKOMPAS (C_INFO)
{
npc = Grd_3000_Kozak;
nr = 5;
condition = DIA_Kozak_MAM_Condition;
information = DIA_Kozak_MAM_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam";
};
func int DIA_Kozak_MAM_Condition ()
{
if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Kozak_QUEST)
&& (Npc_HasItems(other, itmw_035_1h_mace_war_02) > 0)
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Kozak_MAM_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Kozak_MAM_15_00"); //Mam twoją maczugę!
B_GiveInvItems (other, self, itmw_035_1h_mace_war_02, 1);
AI_Output (self, other, "DIA_Kozak_MAM_15_01"); //Świetnie! Dzięki!
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 500);
b_giveinvitems (self, other, itmi_nugget);
Log_SetTopicStatus(TOPIC_QUESTTUT, LOG_SUCCESS);
B_GivePlayerXP (XP_Zeikkokompas);
};
[/codebox]
Nie wiem czemu gosciu mi sie nie pojawia
Używaj tagów code.
@down - post wysłał ci się dwa razy, skasowałem jeden duplikat.
Avallach