Waypoint i quest 1175 1

O temacie

Autor Sowul

Zaczęty 13.06.2010 roku

Wyświetleń 1175

Odpowiedzi 1

Sowul

Sowul

Użytkownicy
posty12
Propsy1
  • Użytkownicy

Sowul

Waypoint i quest
2010-06-13, 21:07(Ostatnia zmiana: 2010-06-18, 17:11)
Mam pewien. Dla treningu dodałem sobie na mapke morgenszterna i on jest. Dodałem też dwa waypionty KOZACKI i DROGA_00

Teraz gdy chce wstawić tam npc z dialogiem i questem nie pojawia sie a ja nie mam pojęcia co jest nie tak.
Stowrzyłem układ do paczki z modem:
abc/_work/data/worlds/world.zen
abc/_work/data/scripts/content/story   <-- tutaj dałem cały log costans i cały startup

Wycinek los constans:
[codebox]
//################################################################################
#############


const string     Baloros_Waffe          =    "Broń Baloro";
const string     theriddle_log          =    "Nieznajomy";
const string   wojenna_maczuga         =   "Broń Kozaka"
//---------------------------------------------------------------------
//   Gildenaufnahme/Wechsel
//---------------------------------------------------------------------
const string   GE_BecomeShadow         =   "Przyjęcie w poczet Cieni";



Wycinek Startupa:
   Wld_InsertNpc            (GRD_280_Gardist,"OC1"); //Drehkreuz Burgtor
   Wld_InsertNpc            (GRD_3000_Kozak,"OC1");
Wld_InsertNpc            (KDF_400_Rodriguez,"OC1");
   Wld_InsertNpc            (KDF_401_Damarok,"OC1");



W NPC dałem plik GRD_3000_Kozak

Skrypt:

instance GRD_3000_Kozak (Npc_Default)
{
   //-------- primary data --------
   
   name       =   "Kozak";
   npctype      =    npctype_main;
   guild       =   GIL_NONE;
   level       =   10;
   voice      =   5;
   id          =   3000;
      
   //-------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    = 30;
   attribute[ATR_DEXTERITY]    = 15;
   attribute[ATR_MANA_MAX]    = 0;
   attribute[ATR_MANA]       = 0;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 160;
   attribute[ATR_HITPOINTS]    = 160;

   //-------- visuals --------
   //          animations
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Militia.mds");
   //         body mesh     ,bdytex,skin,head mesh     ,headtex,teethtex,ruestung   
   Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 0, 3,"Hum_Head_FatBald", 2,  1, GRD_ARMOR_L);
       B_Scale (self);
       Mdl_SetModelFatness(self,0);
       
       self.aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;
       
       fight_tactic   =   FAI_HUMAN_STRONG;

   //-------- Talente --------
            
   Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);
   Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);      
         
   //-------- inventory --------
   
   EquipItem   (self, ItMw_1H_Sword_01);
   CreateInvItem   (self, ItFoApple);
   CreateInvItems   (self, ItMiNugget, 10);
   
   //-------------Daily Routine-------------
   daily_routine = Rtn_start_3000;
};

FUNC VOID Rtn_start_3000 ()
{
   TA_SitAround      (12,00,24,00,"KOZACKI");
   TA_SitAround      (00,00,12,00,"KOZACKI");
};



ORAZ W MISSIONS plik DIA_grd_3000_kozacki

Skrypt:

///////////////////////////////////////////////////////////////////////
//    Info EXIT
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_Kozak_EXIT   (C_INFO)
{
    npc         = Grd_3000_Kozak;
    nr          = 3000;
    condition   = DIA_Kozak_EXIT_Condition;
    information = DIA_Kozak_EXIT_Info;
    permanent   = TRUE;
    description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_Kozak_EXIT_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Kozak_EXIT_Info()
{
    AI_StopProcessInfos (self);
};

// *********************************************************
//                             Hallo
// *********************************************************
instance DIA_Kozak_QUEST        (C_INFO)
{
    npc             =     Grd_3000_Kozak;
    nr              =  3;
    condition     =     DIA_Kozak_QUEST_Condition;
    information     =     DIA_Kozak_QUEST_Info;
    permanent    =  FALSE;
    description     =     "Chce Questa!";
};

func int DIA_Kozak_QUEST_Condition ()
{
        return TRUE;};

func void DIA_Kozak_QUEST_Info ()
{
    AI_Output (other, self, "DIA_Kozak_QUEST_15_00"); //Witaj! Co tu robisz?
    AI_Output (self, other, "DIA_Kozak_QUEST_15_01"); //Cholera! Zapodziałem gdzieś moją maczugę.
    AI_Output (self, other, "DIA_Kozak_QUEST_15_02"); //Mógłbyś jej poszukać?
    AI_Output (other, self, "DIA_Kozak_QUEST_15_03"); //OK.
    AI_Output (self, other, "DIA_Kozak_QUEST_15_04"); //Powinna gdzieś tu być.
   
    Log_CreateTopic (wojenna_maczuga,LOG_MISSION);
            Log_SetTopicStatus (wojenna_maczuga,LOG_RUNNING);
            B_LogEntry (wojenna_maczuga,"Kozak poprosił mnie, żebym znalazł jego maczugę.");

};

// *********************************************************
//                             Hallo
// *********************************************************
instance DIA_Kozak_MAMKOMPAS        (C_INFO)
{
    npc             =     Grd_3000_Kozak;
    nr              =  5;
    condition     =     DIA_Kozak_MAM_Condition;
    information     =     DIA_Kozak_MAM_Info;
    permanent    =  FALSE;
    description     =     "Mam";
};

func int DIA_Kozak_MAM_Condition ()
{
    if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Kozak_QUEST)
    && (Npc_HasItems(other, itmw_035_1h_mace_war_02) > 0)
    {
        return TRUE;
    };
};

func void DIA_Kozak_MAM_Info ()
{
    AI_Output (other, self, "DIA_Kozak_MAM_15_00"); //Mam twoją maczugę!
    B_GiveInvItems (other, self, itmw_035_1h_mace_war_02, 1);
    AI_Output (self, other, "DIA_Kozak_MAM_15_01"); //Świetnie! Dzięki!
    CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 500);
    b_giveinvitems (self, other, itmi_nugget);
   
    Log_SetTopicStatus(TOPIC_QUESTTUT, LOG_SUCCESS);
    B_GivePlayerXP (XP_Zeikkokompas);
};
[/codebox]


Nie wiem czemu gosciu mi sie nie pojawia :lol:

Używaj tagów code.
@down - post wysłał ci się dwa razy, skasowałem jeden duplikat.
Avallach
 

Silver

Silver

Użytkownicy
posty109
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
albo wezwij go kodem albo nowa gra
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry