Nowa tekstura trolla 2302 6

O temacie

Autor Silver

Zaczęty 2.06.2010 roku

Wyświetleń 2302

Odpowiedzi 6

Silver

Silver

Użytkownicy
posty109
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
otóż od długiego czasu próbuje zrobić trolla albinosa. zrobiłem mu nowe asc zmieniłem nazwe tekstur i dupa. w grze zwykły troll
proszę o pomoc
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
a skript ? i zapisane texturky
 


Silver

Silver

Użytkownicy
posty109
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Silver

Nowa tekstura trolla
#2 2010-06-05, 21:21(Ostatnia zmiana: 2010-06-05, 21:22)
tu masz skrypt
//**********************
// White_Troll Prototype
//**********************

PROTOTYPE Mst_Default_White_Troll(C_Npc)
{
//----- Monster ----
name = "Troll Albinos";
guild = GIL_TROLL;
aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_TROLL;
level = 200; //30

//----- Attribute ----
attribute [ATR_STRENGTH] = 400; //FlyDamage
attribute [ATR_DEXTERITY] = 400;
attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 2000;
attribute [ATR_HITPOINTS] = 2000;
attribute [ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute [ATR_MANA] = 0;

//----- Protections ----
protection [PROT_BLUNT] = 200;
protection [PROT_EDGE] = 200;
protection [PROT_POINT] = IMMUNE;
protection [PROT_FIRE] = 200;
protection [PROT_FLY] = IMMUNE;
protection [PROT_MAGIC] = 300;
protection [PROT_STEAL] = -1;
//----- Damage Types ----
damagetype = DAM_FLY;
// damage [DAM_INDEX_BLUNT] = 0;
// damage [DAM_INDEX_EDGE] = 0;
// damage [DAM_INDEX_POINT] = 0;
// damage [DAM_INDEX_FIRE] = 0;
// damage [DAM_INDEX_FLY] = 0;
// damage [DAM_INDEX_MAGIC] = 0;

//----- Kampf-Taktik ----
fight_tactic = FAI_TROLL;

//----- Senses & Ranges ----
senses = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
senses_range = PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;

aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
aivar[AIV_MM_FollowTime] = FOLLOWTIME_MEDIUM;
aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;

//***************************************************
bodyStateInterruptableOverride = TRUE;
//***************************************************

//----- Daily Routine ----
start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;

aivar[AIV_MM_RestStart] = OnlyRoutine;
};


//*************
// Visuals
//*************


func void B_SetVisuals_White_Troll()
{
Mdl_SetVisual (self, "Troll.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Tro_White_Body", DEFAULT, DEFAULT, "", DEFAULT,  DEFAULT, -1);
};


//***********
// White_Troll
//***********
INSTANCE White_Troll (Mst_Default_White_Troll)
{
B_SetVisuals_White_Troll();
Npc_SetToFistMode(self);
};

Z tym nowym prot to na stalowy miecz
 

QwertY

QwertY

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Już dawno nie modowałem ale kiedyś zrobiłem nowego Goblina z nowym mieczem.Wszystko działało bo był na teksturze zwykłego czarnego.Spróbuj odpalić go z teksturą zwykłego Trolla jak wejdzie to ją podmień.(Nie znam sie na dodawaniu całkowicie nowych tekstur :lol: )
 

Silver

Silver

Użytkownicy
posty109
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
udało mi sie podmienić jak ścierwom tylko nie łapy
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
bo łapy mają osobną teksture, poszukaj jej
 

Silver

Silver

Użytkownicy
posty109
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Silver

Nowa tekstura trolla
#6 2010-06-06, 17:51(Ostatnia zmiana: 2010-06-09, 14:58)
działa do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry