[G2:NK]Dodawanie podopcji dialogowej. 1940 5

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 30.05.2010 roku

Wyświetleń 1940

Odpowiedzi 5

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Potrzebuję pilnie odpowiedzi.Chcę zrobić tak,by po zakończeniu zadania można było wybrać sobie nagrodę(czyli tak jak w gothicu 1 u baal kagana-rudę,zwoje bądź ziele dla baala).I tutaj zasadniczy problem-próbuję to stworzyć w EDM,ale nie łapię tego jak to zrobić.Próbowałem zrozumieć proces powstawania tego czytając skrypt dialogu baal kagana,ale nie zrozumiałem nic...Jak ktoś wie jak to zrobić w edm bądź co trzeba napisać samemu niech powie...
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Skopiować część skryptu od Baala i pozmieniać parę rzeczy.

mikserland

mikserland

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy
O ile pamiętam w G2NK taki dialog miał Vatras, jak mieliśmy zanieśc pismo do maga ognia.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
A w edm da radę to dodać?Bo coś mi nie chce gadać z postacią jak dodam podopcje.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Oto kawałek dialogu w skrypcie Cor Kaloma:


func void Info_CorKalom_BringMCQBalls_Success_RUNE ()
{
   AI_Output         (other, self,"Mis_2_PSI_Kalom_BringMCQEggs_Success_RUNE_15_01"); //Daj mi jakąś runę.
   AI_Output         (self, other,"Mis_2_PSI_Kalom_BringMCQEggs_Success_RUNE_10_02"); //Niech ta runa rozświetla twą drogę!
   CreateInvItem      (self,ItArRuneLight);
   B_GiveInvItems      (self, hero, ItArRuneLight, 1);
   Info_ClearChoices   (Info_CorKalom_BringMCQBalls_Success);

};   
func void Info_CorKalom_BringMCQBalls_Success_WAFFE ()
{
   AI_Output         (other, self,"Mis_2_PSI_Kalom_BringMCQEggs_Success_WAFFE_15_01"); //Daj mi jakiś oręż.
   AI_Output         (self, other,"Mis_2_PSI_Kalom_BringMCQEggs_Success_WAFFE_10_02"); //Niech ten oręż sieje śmierć w szeregach twoich wrogów!
   CreateInvItem      (self, ItMw_1H_Mace_War_03);
   B_GiveInvItems      (self, hero, ItMw_1H_Mace_War_03, 1);
   Info_ClearChoices   (Info_CorKalom_BringMCQBalls_Success);
};
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Hmm...spróbuję stworzyć zadanie w skrypcie i wkleję część,która sprawia mi problemy,to może znajdziesz rozwiązanie problemu(oraz to dlaczego nie mogę gadać z postacią-.-)
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry