Problem z Teksturami, Nowe Voby 3311 5

O temacie

Autor shalazz

Zaczęty 25.05.2010 roku

Wyświetleń 3311

Odpowiedzi 5

shalazz

shalazz

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Witam. Mam nadzieję, że jeszcze takiego tematu nie było, jeśli był to musiałem przypadkiem pominąć przeglądając forum...

Dopiero zaczynam zabawę z moddingiem i mam pewien problem. Mianowicie, gdy tworzę nowy przedmiot w 3d, byle jaki, a następnie nakładam na niego w odpowiednie miejsca wybrane tekstury i zapisuje, w formacie .3ds oraz przynoszę do folderu 'MESHES" to po załadowaniu go jako voba w SPACERZE, ów przedmiot się ukazuje lecz.... cały jest pokryty teksturą gleby. Moja tekstura znika. Czemu tak się dzieje i w którym momencie popełniam błąd??
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
A teksturę wrzuciłeś do odpowiedniego folderu?
 

shalazz

shalazz

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Tzn. wrzuciłem do TEXTURES\_COMPILED, nie wiem, dobrze czy nie?

Powinienem tą teksturę wrzucić do tego folderu przed rozpoczęciu projektu 3d, czy to nie ma różnicy? (chodzi mi o to czy podczas tworzenia obiektu mogę teksturę wczytać z byle jakiej lokalizacji, czy z jakiejś konkretnej?)
 

shalazz

shalazz

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Sory, że post pod postem, ale....

Jeśli wstawiam nowy item i nadam mu teksturę, do tego obiektu 3d, w Wingsie i zapiszę, a następnie chce go wczytać SPACER'em to także ma ustawioną teksturę gleby, nie taką jak ustawiałem ja.

Czy jest jakiś tutek jak wstawić zupełnie nowe itemki czy voby, z nową teksturą, modelem 3d itp?

Czy muszę wstawić teksturę którą używałem do wyrobu przedmiotu w jakieś miejsce odpowiednie i ustawiam, żeby to włąśnie z niej obiekt 3d czytał teksturę?

Proszę o pomoc...
 

shalazz

shalazz

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
W związku z tym tematem:

http://themodders.org/index.php?showtopic=10195



Mam pewne pytanie. Jak się wstawia nowe voby, np. te ściągnięte z World of Gothic, czy zrobione samemu, tak, aby wyglądały normalnie, tzn. tak jak na screenach przedstawionych przez innych userów, miały zwykłe tekstury itp itd.

Czy był jakiś poradnik już może na temat wstawiania zupełnie nowych Vobów, tudzież zwykłych itemków do gry? Przecież w modach są nowe budynki, a takim razie jak są one zrobione, skoro Voby ściągnięte np. z WoG wyświetlają złe tekstury, najczęściej całe są powleczone "glebą"?

Wiem, że u innych userów też ten problem występuje.

Nie pisz dwóch tematów osobno skoro sam piszesz że są ze sobą związane.
Avallach
 

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?

emace

Problem z Teksturami, Nowe Voby
#5 2010-05-30, 20:45(Ostatnia zmiana: 2010-05-30, 20:46)
wrzuć teksturę w formacie obrazek.tga do katalogu  GOTHIC II\_Work\data\Textures. Otwórz ZENA i dodaj teksturę w okienku dane objektu, obrazek.TGA znajdzie się automatycznie jako obrazek-C.TEX w katalogu _compiled. TEX możesz usunąć. Tekstura gotowa do użycia w projekcie
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry