Kilka pytań odnośnie ataków NPC 2777 4

O temacie

Autor eto

Zaczęty 21.06.2009 roku

Wyświetleń 2777

Odpowiedzi 4

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Kilka pytań odnośnie ataków NPC
2009-06-21, 22:08(Ostatnia zmiana: 2009-06-21, 22:53)
Dobry wieczór wszystkim!
Może przejdźmy do rzeczy:

a)Co i jak zrobić, aby NPC zaatakował i (jeśli nas pokona) zabija?
b)Co i jak zrobić, aby NPC był dla nas wrogiem "całkowitym", czyli: atakuje, zabija i jeśli uciekniemy a później wrócimy to się rzuca na biednego gracza?

Aha, jeszcze jedno: Wszystkie pytania odnoszą się do zachowania NPC'a po dialogu!

EDIT: Mam prośbę: czy mógłby ktoś wrzucić i podać link do tekstur następujących plików:
- NW_MISC_BIG_TENT_430.3DS
- NW_MISC_POOR_HUT_01.3DS
- NW_CITY_DECO_SHIELD_01.3DS
oraz napisać co trzeba zrobić, aby były widoczne na ww. vobach?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Co i jak zrobić, aby NPC był dla nas wrogiem "całkowitym", czyli: atakuje, zabija i jeśli uciekniemy a później wrócimy to się rzuca na biednego gracza?
http://themodders.org/index.php?showtopic=1116 pytanie 5

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Kilka pytań odnośnie ataków NPC
#2 2009-06-22, 22:53(Ostatnia zmiana: 2009-06-22, 22:57)
Nie do końca o to mi chodzi. Co mam zrobić, aby NPC zachowywał się właśnie jak bandyta, ale po dialogu? Na przykład taki dialog:
- Siemka
- Siemka. Śmierdzisz. GIŃ!
Po którym właśnie zachowuje się jak bandyta.

EDIT: Nie zauważyłem tego:
Cytuj
Dodatkowo w G1 musimy w pliku B_SetRoguesToHostile.d dopisać linijkę:
var C_NPC Bandyta; Bandyta = Hlp_GetNpc(instance bandyty); Npc_SetTempAttitude(Bandyta,ATT_HOSTILE); Npc_SetAttitude(Bandyta,ATT_HOSTILE);
Czy to ATT_HOSTILE odpowiada za taki atak?
Jeśli tak, to jak to mam wykorzystać w dialogu?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tak.
Npc_SetAttitude(Bandyta,ATT_HOSTILE);
AI_StartState (self, ZS_Attack, 1, "");

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Działa. Dzięki za pomoc. Do zamknięcia.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry