Brak kodu zbroi podczas przywoływania 13792 43

O temacie

Autor Sługa Adanosa Vatras

Zaczęty 30.03.2018 roku

Wyświetleń 13792

Odpowiedzi 43

Sługa Adanosa Vatras

Sługa Adanosa Vatras

Użytkownicy
Mistrz Magii Wody
posty427
Propsy31
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Mistrz Magii Wody
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Dowiem się ?
Wchodzisz w spacera i szukasz interesującego ciebie waypoint'u, bądź tworzysz nowy koło statku.
Możesz też wejść w grę i na marvinie klikasz ctrl+u lub alt+u i znaleźć interesujący cię waypoint (podczas gry nie możesz tworzyć nowych!)
Możesz też spota stworzyć i na niego wstawić npc. (Najczęściej potwory umieszcza się w spotach)
Potem wchodzisz w startup i gdzieś, gdzie jest waypoint statku lub jego okolicy wklejasz pod tym takie coś
Wld_InsertNpc (InstancjaNpc, "WAYPOINT_DUŻYMI_LITERAMI!/SPOT_DUŻYMI_LITERAMI!"); 
 
while(false) Do();

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
(Najczęściej potwory umieszcza się w spotach)
Nie do końca, spoty dla potworów raczej służą do używania przez nich prostych rutyn polegających na przemieszczaniu się między losowymi spotami w zasięgu.
Itemy raczej na spotach się umieszcza.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Sługa Adanosa Vatras

Sługa Adanosa Vatras

Użytkownicy
Mistrz Magii Wody
posty427
Propsy31
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Mistrz Magii Wody
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry