Siemano mam pewien problem.

Robię moda (albo bardziej pasującym słowem byłoby przymiarki do moda) używając blendera do modyfikacji świata oraz spacera.
Na razie chciałem skupić się na edycji świata jednakże tu pojawia się ów problem.
Edytuję istniejącą mapę
w postaci pliku NewWorld_Part_Xardas_01.zen - tzn. zmieniam tekstury, zmieniam podłoże itd.
Gdy już zakończę mogę zapisać tylko w takiej postaci - *.3ds co sprawia że znikają wszystkie voby.
Pytanie jest takie,
jak podmienić świat w pliku zen, nie usuwając vobów??
Rozumiem że jeśli przesunę bądź usunę podłoże pod vobem mogłyby (być może??) powstać pewne problemy, ale chciałem skupić się na miejscach bez vobów, lub nawet niektóre obiekty usunąć bo przeszkadzają.
Szukałem podobnych tematów ale coś nie znalazłem, bądźcie łaskawi
