Kiełbasiane pytania 4548 16

O temacie

Autor JanKielbasa123

Zaczęty 28.02.2013 roku

Wyświetleń 4548

Odpowiedzi 16

JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy
Hello. Jestem marudą, wiem. Żeby więcej nie zaśmiecać niepotrzebnie nowymi tematami forum zakładam ten temat. Jak w opisie, chciałbym zamordować paru ludzi toporkiem do mięsa zadać parę pytań na temat różneej tematyki, tekstury, MDS, ASC, skrypty, 3DS itp.

1.Chciałbym robić potwora o tym samym modelu i animacjach lecz jedynie ze zmienioną teksturą, nie, nie przez gomana, bo tamtem ma zostać.

Z góry dzięki za pomoc takiemu bydlakowi marudzie jak ja  :lol:
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik

MrocznyBezi99

MrocznyBezi99

Użytkownicy
posty17
Propsy2
  • Użytkownicy

MrocznyBezi99

Kiełbasiane pytania
#1 2013-02-28, 18:29(Ostatnia zmiana: 2013-02-28, 18:29)
A nie można jakoś wyjmportować i w jakimś programie np. gimp zmienić koloru?
Edit:ostatnio też myślałem o czymś podobnym lecz miała to być szara ruda która była warta 5 a nie jak zwykła ruda 1.
 

JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy
Ehhh Człowieku, chodzi mi o to, że tekstura zwykłego demona ma zostać jak i on cały, tylko skopiować go i wkleić tylko, że z inną teksturą...

A co do rudy to proponuje znaleźdź w Textures.vdf za pomocą GoMana odpowiednią teksturkę rudy, skopiować ją, pokolorować w Gimpie czy cuś, wjebać to do _work\data\textures\_compiled w formacie .tex. Potem skrypt i sam wiesz co, ale niestety nie robiłem jeszcze textur do itemów "dodatkowych", z którymi nie ma interakcji więc tyle mogę pomóc.


Ponawiam swoje pytanie.
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik

JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy
Wiem, że potrzebuję jakiegoś pliku .asc wyglądu potwora, ale takowego nie ma w folderach g2mdk.



PONAWIAM :ayfkm:
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik

JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy
SIEMANKO.
1. Chciałbym stworzyć śniącego w G2NK. Teksturę i skrypt mam już przygotowany, ale nie mam .mds, .asc. Jak stworzyć go tak jak to było w G1?
2. Czy dałoby się zrobić coś takiego jak w G3, mianowicie: my śpimy, a nasz kompan przy nas cały czas czuwa? Gmyrałem coś w skrypcie rutynyFollow_Player, ale niestety skończyło się to nieporządaną, niezliczoną liczbą błędów. Co ja tam zrobiłem? Nie wiem. Pomoże ktoś?
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik

JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
1. Chcesz tworzyć asc? powodzenia, ale jak chcesz wyciągnąć animacje z g1 to musisz wypakować plik anims.vdf znaleźć animki śniącego i przekompilować je pod g2 czeka cię dużo spamowania ludziom na gg, bo jeszcze skrypty animacji daj se lepirj z tym spokój
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy
1.Coś spieprzyłem w G1 więc nawet się za to nie biorę już :lol2:  
2.Ponawiam
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy

Jaeger

Kiełbasiane pytania
#8 2013-03-28, 11:16(Ostatnia zmiana: 2013-03-28, 11:18)
Co do wartującego kompana można zrobić dla niego jakiś system rozkazów, w Kronikach Bertholda robiłem coś ala możliwość sterowania wojskiem przy pomocy funkcji GetDistanttoWP(o ile dobrze pamiętam), GetNearestWP i na tick tockach, to już był nieco bardziej zaawansowany skrypt i uciążliwy ale nie przeczę że jest to jakaś możliwość.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy
Jeager, ja nie chce systemu rozkazów, tylko żeby zwyczajnie nie teleportował się na waypoint wyznaczony w rutynie tylko, żeby stał koło nas ZAWSZE!
Wiem, że trzeba coś w rutynie ustawić, ale co?
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Jeager, ja nie chce systemu rozkazów, tylko żeby zwyczajnie nie teleportował się na waypoint wyznaczony w rutynie tylko, żeby stał koło nas ZAWSZE!
Wiem, że trzeba coś w rutynie ustawić, ale co?
NPC się "refreshuje" jeśli zmienimy czas komendą lub poprzez sen, nie twierdzę że musisz robić mu system rozkazu ale istnieje możliwość aby nasz npc mógł przyjmować nowe rutyny w różnych rejonach, np. mamy region A i region B, spotkaliśmy npc w regionie A i on za nami chodzi, mamy w regionie B domek i po wejściu na region B trzeba sprawić aby nasz npc przyjął rutynę w regionie B np. w waypoincie przy naszym domku, pewnie są inne sposoby ale teoretycznie ja tak to widzę.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy
Ale nie chcaiłbym tylko w jednym miejscu żeby był tylko w obojętnie jakim miejscu, przypadkowym!
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Pablo21293

Kiełbasiane pytania
#12 2013-03-28, 17:25(Ostatnia zmiana: 2013-03-28, 17:27)
Co do potwora z kilkoma teksturami to musisz zdekompilowac plik mds ktory jest w anims (np. snapper czyli zebacz), dekompilujesz go za pomocą programu gothic soucer i powinien wypakowac ci rozne pliki i szukasz tego asc od wyglądu i edytujesz go w notatniku i zmieniasz texture na nową, robisz sktypt i wpisujesz visual tego nowego.

NAJPIERW TWORZYSZ W SKRYPCIE POTWORA
//*******************
//   Visuals        
//*******************

   
func void B_SetVisuals_Snapper1()     TU ZMIENIASZ NAZWE (JA DODALEM 1 NA KONCU)
{
   Mdl_SetVisual         (self,   "Snapper.mds");
   //                        Body-Mesh      Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Sna_Body1",      DEFAULT,   DEFAULT,   "",         DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
};
I SNA_BODY zmieniasz na swoj ASC (JA NAZWAŁEM SNA_BODY1)

//**************
//   Snapper       
//**************

INSTANCE Snapper   (Mst_Default_Snapper)
{
   B_SetVisuals_Snapper1();  (Tu zmieniasz na visual z góry)
   Npc_SetToFistMode(self);

Teraz tworzysz texture i zapisujesz ją w TGA i wklijasz do GOTHIC2NK\_Work\data\Textures\NPCs\Monster

I otwierasz notatnikiem plik asc i zmieniasz na swoją texture

W G1 dodaje sie nowe potwory tylko z nowymi teksturami jedynie dodając texture i zmieniając sktypt ale nie wiem jak to jest w G2.
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Ale nie chcaiłbym tylko w jednym miejscu żeby był tylko w obojętnie jakim miejscu, przypadkowym!
I właśnie o to mi chodzi, napisać funkcję która przyjmowałaby wartości z regionu i zmieniała rutynke npctowi.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy
Popróbuje...
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Kiełbasiane pytania
#15 2013-04-03, 18:42(Ostatnia zmiana: 2013-04-03, 18:45)
co do drugiego to w jaki sposób że wchodzisz z nim i idziesz spać a on czuwa, czy że się pojawia jak ty idziesz spać?
chyba dało by sie jakoś zrobić że:

Jeśli pc_hero idzie spać
to npc o danym instance siedzi przy nim całą noc
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy

JanKielbasa123

Kiełbasiane pytania
#16 2013-04-03, 20:03(Ostatnia zmiana: 2013-04-04, 15:54)
Dokładnie o to mi chodzi, zaraz zrobie tick_tocka i pokaże tutaj, co żem uczynił...

Jak się nazywa funkcja odpowiadająca za stanie danego NPC przy... danym NPC? oO


Sorry za double posta. Chciałem żeby było na stronie głównej widoczne :ok:  :wink:

[mod=Avallach]Nie ma sprawy, wybaczam, ale następnym razem ty będziesz musiał wybaczać warny od moderatorów którzy będą chcieli żeby na forum był porządek. Odświeżanie tematów na siłę będziemy tolerować jeśli minęła chociaż doba od ostatniego posta danej osoby.[/mod]
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry