[POMYSŁY]Budzis Skrypt Mod 4.0 74759 199

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 11.11.2011 roku

Wyświetleń 74759

Odpowiedzi 199

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
@Sawik
Jakby RafałBudzis zaakceptował twoją propozycje to by PEGI dało 18+, ale fakt nie robią ratingów do modyfikacji.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Mam kolejny simsomysł - skoro zrobiłeś imiona po poznaniu postaci, to zrób umiejętność ogrodnictwa i rozpoznawanie roślin, dodaj im nowe funkcje (powiedzmy 5  Ogniocierni na raz powoduje zatrucie, osłabienie, zawroty głowy).
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Ja zaproponuję odporność na rośliny np. Po zjedzeniu 5 roślin leczniczych ich efekty są coraz słabsze.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Ja mam bardzo fajny pomysł, który dotyczyłby oprawiania zwierząt. Załóżmy że była by nowa umiejętność  np. 2 poziom skórowania, polegałby na tym, że po zebraniu z ciała wilka skóry można by było go obszukać 2 raz - tak to sobie wymyśliłem:

po wyjęciu wszystkiego z ciała możemy ponownie kliknąć na nie (warunkiem będzie, że niczego w nim nie może być) bezi wykonuje animacje (identyczna jak NPC przeszukuje ogłuszonego człowieka i zabiera bryłki) po tym do ekwipunku przybywa nam nowa wilcza skóra. Można by było jeszcze zrobić, że czasem nam się nie udaje i wyświetla się komunikat "nie udało się skórowanie zwierzęcia" tak jak w G2 przy wydobyciu bryłek tylko inny.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Cytuj
Ja zaproponuję odporność na rośliny np. Po zjedzeniu 5 roślin leczniczych ich efekty są coraz słabsze.                                        

To będziesz tylko na śnie jechał? Niee. A z tym skórowaniem, to myślę żeby można było komuś dać wilcze futro, żeby nam zrobił z tego pancerz (no chyba że zrobisz animację szycia :lol: ) z resztą nie tylko wilcze, ale także z cieniostwora, orkowego psa i innych.
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Może z skóry orka?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
A z tym skórowaniem, to myślę żeby można było komuś dać wilcze futro, żeby nam zrobił z tego pancerz (no chyba że zrobisz animację szycia ) z resztą nie tylko wilcze, ale także z cieniostwora, orkowego psa i innych.

To nie jest głupie, ale trudne do wykonania - trzeba by było robić nowe pancerze specjalnie pod ten wymysł, a dla mnie przerabianie tekstury zbroi wcale nie satysfakcjonuje
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Wstawiasz teksturę skórzanego pancerza z G2 na jakiś model, ewentualnie pokrywasz go wilczym futrem i... Tyle.
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
No właśnie chodzi mi o to żeby nie było 3 różnych pancerzy ze zmienioną tylko teksturką. Można by było przerobić troszkę model.
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Wtedy to nie będzie Budzis SKRYPT Mod, ale fajnie by było troche rozszerzyć mod, o nowe 3DS'y oraz tekstury.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
No właśnie chodzi mi o to żeby nie było 3 różnych pancerzy ze zmienioną tylko teksturką. Można by było przerobić troszkę model.
Przypominam że Rafał nie jest grafikiem a jak dotąd nie słyszałem by ktoś mu oferował pomoc.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wróce do tych niby animacji. Maciejh - pierdolisz glupoty, a jak nie wiesz to sie nie odzywaj. Chociazby we wczesniej wymienionym modzie "Przebudzenie" autorstwa Pawbuja jest, że gdy mamy wykonac zadanie od Thorusa dotyczące mordraga, i klikamy "Chcesz, zebym go zabil, tak?" to on wtedy wlasnie podnosi rece w gescie zwyciestwa. Animacja klaskania jak przy konercie In Extremo wogole sie nie nadaje.

Idąc dalej Twoim tokiem rozumowania to wiekszosc modyfikacji powinna nie wyjść, gdyż powinno sie robic "nowe albo wcale".
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka

maciejh
Rzeka

[POMYSŁY]Budzis Skrypt Mod 4.0
#192 2012-02-20, 20:55(Ostatnia zmiana: 2012-02-20, 20:55)
Nie chrzań. Mówię o konkretnej rzeczy, a ty na podstawie jednego postu narzucasz mi osobowość.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Tak czy siak w kwestii animacji "Gestu zwciestwa" - pierdolisz.


Sam zagraj w tego moda i sie przekonaj ;]
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Nie grałem - nie wiem. Ale mam nadzieję, że na tym skończymy kłótnię, bo nie po to tu jesteśmy nie?
 

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Twierdzisz ze psuje gothic`a ? :D
Które pomysły ci się nie podobają ?? może wszystkie ??

To było powiedziane żartobliwie ^_____^

Kierowali by się zasadą: Płać, albo giń.
To chyba codzienna zasada w Gothicu więc nie widzę tu nowości :D

Ja to bym chciał, żeby bandyci te karawanynapadali, które rzekomo kursują między obozami czy tam SO a OldMine.

Też bym chciał, tego mi właśnie brak w podstawce.

Bravo Rafale podziwiam i propsuje  :ok:   :]

Jak większość tutaj ;p  Nie chwali się że potrafi tylko działa a to duży plus :D  

Ja nie mam nic przeciwko simso-gothicowi, im więcej funkcji tym przyjemniejsza będzie gra. Dla mnie mógłby by być nawet skrypt łapania much, albo dłubania w nosie - po prostu takie smaczki nie wpływające bezpośrednio na fabułę uprzyjemniają grę.
Gówno prawda.


Nie róbmy z Gothica Chu* wie czego dobra?  gothic1210 zgadzam się z tobą.
 

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Ha! Wpadłem na pewien pomysł ^______^
Dlaczego by nie zrobić kilku dodatkowych monologów?
Już wyjaśniam o co mi chodzi.
W grze Wiedźmin jest coś takiech że Geralt w różnych lokacjach przy różnych rzeczach mówi sam do siebie różne rzeczy np. podchodzi do stołu z mchem i mówii że zapach mchów i ziół aż kręci w nosie.
W gothic bezi też mógł by mówić różne takie wiadomości a nie tylko łazimy nim i łazimy i tak porusza się nudnie nasz npc .
Dajmy wchodzi bezi do Gomeza i mówi: " O Innosie, co to za morda?":lol2:  
Lub leci koło Fiska i mówi: '' Ten paser ma ciekawe rzeczy na sprzedarz"
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Średnio fajny pomysł według mnie. Dziwnie by to wyglądało gdyby bezi mamrotał coś pod nosem gdy tylko podejdziemy do jakiejś ważnej postaci/lokacji.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Noł przecież to racja. Kiepski pomysł według mnie, ale można by zrobić, np. ze 2-3 monologi w ważnych momentach gry (zamknięcie bram SO, spotkanie ze Śniącym). I wtedy nawet łatwiej można zrobić dubbing za pomocą sklejanek-składanek.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mówienie do samego siebie to obłąkanie xD odrzucam pomył i zamieszczam listę pomysłów które będą zrealizowane w wersji 4.0. W trakcie tego tematu stwierdziłem ze macie racje i pomysł z goleniem był przesadzony może wrócę do niego w 5.0 ale standardowo opcja będzie wyłączona i dostępna tyko dla modderów.

http://budzis.republika.pl/mody/Budzis_Skrypt_Mod.html

Na zielono zaznaczyłem już wykonane rzeczy myślałem ze 11 w niedziele uda mi się skończyć moda lecz złamałem palec wiec nie będę się przemęczał pisaniem jedna ręka. Mod może poczekać :P

Jak narazie nie podsyłajcie więcej pomysłów za wszystkie przekazane w tym temacie dziękuje.



Administracje proszę o zamkniecie tematu.



wszelkie dalsze dyskusje proszę na pw lub w temacie
http://themodders.org/index.php?/topic/15053-budzis-skrypt-mod/


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry