cały
// ************************************************************
// EXIT
// ************************************************************
INSTANCE DIA_Thorn_EXIT (C_INFO)
{
npc = BAU_9210_Thorn;
nr = 999;
condition = DIA_Thorn_EXIT_Condition;
information = DIA_Thorn_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_Thorn_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Thorn_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
// ************************************************************
// Hallo
// ************************************************************
instance DIA_Thorn_Morze (C_INFO)
{
npc = BAU_9210_Thorn;
nr = 1;
condition = DIA_Thorn_Morze_Condition;
information = DIA_Thorn_Morze_Info;
permanent = FALSE;
description = "Niewiesz może skąd mogę zdobyć morską wodę?";
};
func int DIA_Thorn_Morze_Condition ()
{
if (Npc_KnowsInfo (other,DIA_Desmond_Skladniki))
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Thorn_Morze_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Thorn_Morze_15_00"); //Niewiesz może skąd mogę zdobyć morską wodę?
AI_Output (self, other, "DIA_Thorn_Morze_07_01"); //Tak się składa że wiem. Ja mam trochę.
AI_Output (self, other, "DIA_Thorn_Morze_07_01"); //Jednak nie dostaniesz jej za darmo.
AI_Output (self, other, "DIA_Thorn_Morze_07_01"); //Noce robią się coraz zimniejsze, a ja marzne na gołej pryczy.
AI_Output (self, other, "DIA_Thorn_Morze_07_01"); //Proszę, przynieś mi cztery wilcze skóry, a dostaniesz swoją wodę.
Log_CreateTopic (TOPIC_Morze, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Morze, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Morze, "Rybak Thorn za wodę morską rząda czterech wilczych skór.");
};
instance DIA_Thorn_Nauka (C_INFO)
{
npc = BAU_9210_Thorn;
nr = 1;
condition = DIA_Thorn_Nauka_Condition;
information = DIA_Thorn_Nauka_Info;
permanent = FALSE;
description = "Naucz mnie, jak obdzierać zwierzynę ze skóry.";
};
func int DIA_Thorn_Nauka_Condition ()
{
if (Npc_KnowsInfo (other,DIA_Thorn_Morze))
&& (PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_Fur] == FALSE)
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Thorn_Nauka_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Thorn_Nauka_15_00"); //Naucz mnie, jak obdzierać zwierzynę ze skóry.
if (B_TeachPlayerTalentTakeAnimalTrophy (self, other, TROPHY_Fur))
{
AI_Output (self, other, "DIA_Thorn_Nauka_07_01"); //Dobrze. Słuchaj. To dość proste.
AI_Output (self, other, "DIA_Thorn_Nauka_07_02"); //Ostrym nożem rozcinasz brzuch zwierzęcia. Potem robisz małe nacięcia po wewnętrznej stronie łap i ściągasz skórę.
B_LogEntry (TOPIC_Morze, "Thorn nauczył mnie jak obdzierać wilki ze skór.");
};
instance DIA_Thorn_Mamskury (C_INFO)
{
npc = BAU_9210_Thorn;
nr = 1;
condition = DIA_Thorn_Mamskury_Condition;
information = DIA_Thorn_Mamskury_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam dla Ciebie skóry.";
};
func int DIA_Thorn_Mamskury_Condition ()
{
if (Npc_KnowsInfo (other,DIA_Thorn_Morze))
&& (Npc_hasitems (other, ItAt_WolfFur) >= 4)
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Thorn_Mamskury_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Thorn_Mamskury_15_00"); //Mam dla Ciebie skóry.
AI_Output (self, other, "DIA_Thorn_Mamskury_07_01"); //Nawet niewiesz jak jestem Ci wdzięczny.
AI_Output (self, other, "DIA_Thorn_Mamskury_07_01"); //Proszę, weź oto tę wodę jako znak mojej wdzięczności.
B_giveinvitems (other, self, ItAt_WolfFur, 4);
Createinvitems (self, ItMi_Morze, 1);
B_giveinvitems (self, other, ItMi_Morze, 1);
B_GivePlayerXP (300);
B_LogEntry (TOPIC_Morze, "Oddałem Thornowi cztery wilcze skóry. Jako nagrodę dostałem morską wodę.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Morze, LOG_SUCCESS);
};