Dialog. 3804 10

O temacie

Autor Xeta

Zaczęty 5.12.2010 roku

Wyświetleń 3804

Odpowiedzi 10

Xeta

Xeta

Użytkownicy
posty34
Propsy5
  • Użytkownicy
// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)

//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Wenzel_EXIT(C_INFO)
{
npc             = NON_1_Wenzel;
nr              = 999;
condition = DIA_Wenzel_EXIT_Condition;
information = DIA_Wenzel_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = "Koniec";
};

FUNC INT DIA_Wenzel_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Wenzel_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Wenzel_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = NON_1_Wenzel;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Wenzel_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Wenzel_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_Wenzel_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Wenzel_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (self, other ,"DIA_Wenzel_HELLO1_03_01"); //Kim jesteś?
    B_LogEntry                     (TOPIC_Właśnie poznałem Wenzela."Właśnie poznałem miłego pana o imieniu Wenzel,znajduję się on w ruinach zamku.");

    B_GiveXP (5);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Wenzel_HELLO1_03_02"); //Jestem Wenzel.
    AI_StopProcessInfos (self);
    AI_Output (other, self ,"DIA_Wenzel_HELLO1_15_03"); //Jesteś bardzo miły,w razie czego mogę do u ciebie nocować?
     AI_Output (self, other ,"DIA_Wenzel_HELLO1_03_04"); //Jasne! Widzisz tamte trzy łóżka? Weż sobie jedno.
    B_LogEntry                     (TOPIC_Mogę nocować u Wenzela.,"Wenzel pozwolił mi u siebie nocować.");

    B_GiveXP (10);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

- Co w tym skrypcie jest źle,ktoś by mi mógł wysłać prawidłowy?Piszę mi że jest błąd z 49 linią ale nie mogę go znaleść.
 

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Jastrzab

Dialog.
#1 2010-12-05, 13:40(Ostatnia zmiana: 2010-12-05, 13:41)
Błąd jest tutaj:

 B_LogEntry                     (TOPIC_Właśnie poznałem Wenzela."Właśnie poznałem miłego pana o imieniu Wenzel,znajduję się on w ruinach zamku.");
powinno być tak:

 B_LogEntry (Topic_Wlasnie_poznalem_Wenzela,"Właśnie poznałem miłego pana o imieniu Wenzel,znajduję się on w ruinach zamku.");
Uwaga! Nie używaj polskich znaków w nazwie Topicu.
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

Xeta

Xeta

Użytkownicy
posty34
Propsy5
  • Użytkownicy

Xeta

Dialog.
#2 2010-12-05, 13:51(Ostatnia zmiana: 2010-12-05, 13:59)
Teraz wyskakują błędy z 55lini.
A teraz znowu coś z linią 49 i z jakąś kropką.
 

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
B_LogEntry                     (TOPIC_Mogę nocować u Wenzela.,"Wenzel pozwolił mi u siebie nocować.");
Mówiłem coś o topicach, nie dawaj spacji ani polskich znaków!
popraw na:

B_LogEntry                     (TOPIC_Moge_nocowac_u_Wenzela,"Wenzel pozwolił mi u siebie nocować.");
a przede wszystkim wywal pierwszą linię:

// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

Xeta

Xeta

Użytkownicy
posty34
Propsy5
  • Użytkownicy

Xeta

Dialog.
#4 2010-12-05, 14:12(Ostatnia zmiana: 2010-12-05, 14:14)
Teraz mi wyskoczyło że jest błąd z Właśnie_poznałem_Wenzela
 

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
AI_Output (self, other ,DIA_Wenzel_HELLO1_03_01); //Kim jesteś?
    B_LogEntry (Topic_Wlasnie_poznalem_Wenzela,Właśnie poznałem miłego pana o imieniu Wenzel,znajduję się on w ruinach zamku); //To miało wyglądać tak!

    B_GiveXP (5);
    AI_Output (self, other ,DIA_Wenzel_HELLO1_03_02); //Jestem Wenzel

    AI_StopProcessInfos (self); // O.O a co to tu robi?? Wywal to bo przez to dialog ci się kończy przed dalszymi dialogami!
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zmień to na ten skrypt:

Cytuj
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Wenzel_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = NON_1_Wenzel;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Wenzel_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Wenzel_HELLO1_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_Wenzel_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Wenzel_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (self, other ,"DIA_Wenzel_HELLO1_03_01"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Wenzel_HELLO1_03_02"); //Jestem Wenzel.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Wenzel_HELLO1_15_03"); //Jesteś bardzo miły,w razie czego mogę do u ciebie nocować?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Wenzel_HELLO1_03_04"); //Jasne! Widzisz tamte trzy łóżka? Weż sobie jedno.
   
    B_LogEntry                     (TOPIC_Wenzel,"Wenzel pozwolił mi u siebie nocować.");
    B_LogEntry                     (TOPIC_Wenzel "Właśnie poznałem miłego pana o imieniu Wenzel,znajduję się on w ruinach zamku.");

    B_GiveXP (15);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

To jest poprawny skrypt. Teraz dodaj TOPIC_Wenzel do Log_Mattes i gotowe.

Xeta

Xeta

Użytkownicy
posty34
Propsy5
  • Użytkownicy
A gdzie jest to Log_Mattes?
 

Magier

Magier

White&Red
posty112
Propsy240
ProfesjaTłumacz
  • White&Red
Plik Log_Constants_Mattes domyślnie znajduje się w:

C:\Program Files\JoWood\Gothic II\_Work\Data\Scripts\Content\Story\Log_Entries

Xeta

Xeta

Użytkownicy
posty34
Propsy5
  • Użytkownicy
Tylko że ja robię postać do I.
 

Magier

Magier

White&Red
posty112
Propsy240
ProfesjaTłumacz
  • White&Red
To wtedy dodaj wpis do pliku Log_Constans, który znajduje się w:

C:\Program Files\Piranha Bytes\Gothic\_Work\Data\Scripts\Content\StoryNastępnym razem napisz, której części Gothica dotyczy problem.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry