Szalejące tekstury 1323 3

O temacie

Autor Grigo

Zaczęty 22.04.2009 roku

Wyświetleń 1323

Odpowiedzi 3

Grigo

Grigo

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Witam wszystkich :P  Od niedawna bawię się 3ds maxem, robię meshe mieczy. Ostatnio zrobiłem nowy model, działa w grze, jest dobrze oteksturowany. Wszystko ładnie i pięknie, ale gdy na początku gry wpisałem kod na uriziela, a następnie na mój miecz, tekstury się popsuły i miecz pokrył się teksturami napojów. Dlaczego tak się dzieje? Jestem samoukiem jeżeli chodzi o 3ds maxa.

Screen :
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
mi sie też tak zepsuło.
Rozwiązałem problem otwierając miecze (w *.3ds) w spacerze. Oteksturowałem je od nowa.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Grigo

Grigo

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Dzięki. A czy muszę wcześniej "wyczyścić" ten miecz z tekstur?
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Nie.
Zmień nazwę materiału w maxie z Default-1 na np. miecz1. Chyba nie będzie problemów.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry