Problem z Varrantem 3386 5

O temacie

Autor

Zaczęty 30.08.2008 roku

Wyświetleń 3386

Odpowiedzi 5

SnapperHunter
  • Gość
Mam pewien problem otóz mam olbrzymi świat z WoG'a jest to Varant aż mial 6 Meshy do połeczenia, połączyłem je było wszysko OK gdy apisałem to się zdziwiłem bo on zajmował 45,2MB
Dzisiaj go uruchamiam i to wygląda tak.... Beznadziejnie
http://img84.imageshack.us/img84/6083/beztytuurc3.jpg
Czy da się temu zapobiec pomocy!! :D
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
screen jest trochę mało widoczny, ale widzę, że niektóre punkty są wyciągnięte ( czy coś takiego). na początek sprawdź każdy mesh po kolei czy działa prawidłowo, pewnie będziesz musiał go połączyć na nowo z nowymi meshami.

ps. skąd to ściągnąć, nigdy na wogu tego nie widziałem, a zaglądam tam codziennie.
 

SnapperHunter
  • Gość
Cytat: wietrzyk link=topic=3569.msg30262#msg30262 date=Aug 30 2008, 11:08\'
screen jest trochę mało widoczny
To se lupą powiększ xD

Cytat: wietrzyk link=topic=3569.msg30262#msg30262 date=Aug 30 2008, 11:08\'
ale widzę, że niektóre punkty są wyciągnięte ( czy coś takiego).
Ja też to widze.
Cytat: wietrzyk link=topic=3569.msg30262#msg30262 date=Aug 30 2008, 11:08\'
na początek sprawdź każdy mesh po kolei czy działa prawidłowo, pewnie będziesz musiał go połączyć na nowo z nowymi meshami.
Patrzyłem Działa
Cytat: wietrzyk link=topic=3569.msg30262#msg30262 date=Aug 30 2008, 11:08\'
ps. skąd to ściągnąć, nigdy na wogu tego nie widziałem, a zaglądam tam codziennie.
Część1 - http://www.worldofgothic.de/modifikation/m...&fileID=253
Część2 - http://www.worldofgothic.de/modifikation/m...&fileID=254

OdSiebie:
To tak czy jest jakiś inny sposób na połączenie tego? BO podkoniec zapisywaia jako ZEN wyskakuje Error coś z Meshami i dalej działa OK, ale gdy to wczytuje jest tak jak na screenie nie wiem co robić... Może ktoś by mi podrzucił
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Połącz meshe w 3dsmaxie i zapisz jako 3ds  :P  
Jeśli nie będzie za dużo poly, to Spacer spokojnie da radę.

Xardas17

Xardas17

Użytkownicy
-
posty87
Propsy5
  • Użytkownicy
  • -
nie nie nie

mesch przekracza 200 000 poly ( ograniczenie g1 )nie zam ograniczenia g2 ale bedzie podobne

podczas zapisywania spacer zapisuje tylko te 200 000 poly reszte kasuje i robi smugi takie jak na tym ow screnie

niestety nie da nic laczenie w 3d max lub w spacerku

sam mialem taki problem :P

SnapperHunter
  • Gość
Cytat: Xardas17 link=topic=3569.msg30419#msg30419 date=Aug 31 2008, 10:21\'
sam mialem taki problem :P
A jak go rozwiązałeś
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry