Pomoc w teksturowaniu modelu 2468 8

O temacie

Autor

Zaczęty 19.08.2008 roku

Wyświetleń 2468

Odpowiedzi 8

FireBoll
  • Gość

FireBoll
Gość

Pomoc w teksturowaniu modelu
2008-08-19, 20:36(Ostatnia zmiana: 2008-08-19, 20:57)
Witam chciałbym się zapytać czy ktoś mógłby mi podać strone z której mógł bym sciągnąć tekstury do Material editor we 3D max 9 zrobiłem  mini fortece jednak potrzebuje tekstur by ją dokładnie oteksturować czy możecie pomóć? Dziękuje za uwage i prosze o pomoc :P

//Edit by Bula: Zły dział. Przenoszę.
 

Nazz
  • Gość
Najlepsza strona do szukania textur to google grafika. Przy szukaniu wpisujesz angielska nazwę tego czego szukasz z dopiskiem texture np. brick texture http://images.google.pl/images?hl=pl&q...3%B3w&gbv=2

Ewentualnie możesz skorzystać z CG textures itp.
http://www.cgtextures.com/textures.php?t=browse&q=2
 

FireBoll
  • Gość

FireBoll
Gość

Pomoc w teksturowaniu modelu
#2 2008-08-19, 22:16(Ostatnia zmiana: 2008-08-19, 22:29)
Hmmm dzięki ale gdzie to mam wrzucić by było we 3D max w edit materials xD bo tego nie wiem a o to mi chodzi :D  Chce po prostu żeby w materials było np. grass itp :)
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Hmm masz kilka opcji, w każdym razie:
1. Jeśli chciałbyś zrobić ten model do Gothica, nie wiem czy nie lepiej byłoby teksturować w Spacerze. Sam nigdy nie teksturowałem w maxie niczego "dużego" i nawet nie umiem powiedzieć, jak najlepiej byłoby to zrobić.
2. Mógłbyś zrobić unwrap UVW, nadać poszczególnym polygonom ID (np. wszystkie, które będą z teksturą kamienia - ID 1, z teksturą drewna - ID 2, z jeszcze inną - ID 3, 4, itd.), a w Material Editorze zrobić Multi/Sub Object (klikając tam, gdzie jest Standard). Ale naprawdę nie wiem czy to jest najlepsza opcja dla tego typu modeli.
3. A żeby po prostu nałożyć jakąkolwiek teksturę (lub, jak chciałeś - wrzucić ją do Material Editora), musisz kliknąć w przycisk obok Diffuse w Standard (albo tam u góry, gdzie jest okienko koloru, domyślnie szare, i obok przycisk, albo u dołu, w Maps) i wybrać Bitmap.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Pomoc w teksturowaniu modelu
#4 2008-08-20, 11:40(Ostatnia zmiana: 2008-08-20, 11:43)
Duże obiekty (np. dom, mur)w 3ds Maxie idzie dość ładnie oteksturować UNVmapem na ustawieniach box, plane, czy face.

FireBoll
  • Gość
To jak oteksturować to tym UNW mapem czy jakoś tak xD plz pomóżcie :)
 

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
Pobaw się nim a sie nauczysz
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=45541
http://themodders.org/index.php?showtopic=123
Tu masz jakieś.

Aha, zanim napiszesz do mnie PW, najpierw przeczytaj całego mojego posta. Od góry do dołu, włącznie z sygnaturką.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

FireBoll
  • Gość
Dobra sorry za noberekie zachowanie i głupie pytania :P  ale siedze w grafie 3D dopiero jakieś3 dni :lol2:  pozdrawiam wszstkich i jeszcze raz dzięki za pomoc:)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry