Render z maxa 1956 3

O temacie

Autor Zubot

Zaczęty 3.08.2008 roku

Wyświetleń 1956

Odpowiedzi 3

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak otworzę zbroję w formacie asc. to jak nałożyć teksture na render by była widoczna.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Render z maxa
#1 2008-08-03, 09:19(Ostatnia zmiana: 2008-08-03, 09:22)
http://www.modders.dmkhosting.net/kopia/in...p?showtopic=465

Zamiast plane na scenie zaznaczasz ZM_Body, wiadomo.
Jeżeli pojawi się problem, że tekstura nałoży się także na ręce i szyje to w modyfikatorze Edit Mesh zaznaczasz (tryb: Element) ręce, szyje i inne części, na których powinna być tekstura ciała(nie pancerza!), wtedy otwierasz drugą teksturę (np. HUM_BODY_NAKED_V1) i teksturujesz nią zaznaczone części modelu.

PS: Render najprostszy robisz naciskając F9, ustawienia jego wykonania na F10...

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
jescze mam pytanko.
jak zmienić zbroji asc. nazwe tex.
np. pal_armor_m ma ketpaladin-c.
ja chche pal_armor_m1 (kopia asc) ketpaladin_v1
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Render z maxa
#3 2008-08-03, 12:07(Ostatnia zmiana: 2008-08-03, 12:10)
Otwórz asc notatnikiem  B]  nie żartuję, po drodze znajdziesz tam nazwy tekstur, zmień na swoją.
Możesz też zrobić to bezpośrednio w maxie oczywiście, zapisz sobie ketpaladin_V1.tga w textures/_compiled i nałóż tą teksturę na model otwartego asc paladyna, teraz export pluginem do asc i też powinno działać. ;p

PS: końcówka przy nazwie tekstury -C pojawia się dopiero po zmianie formatu na .tex, więc nie stosuj jej przy teksturze w tga czy jpg, przy kompilowaniu i tak gothic doda, (jak dasz teksturę np. ACB-C.jpg to przy automatycznej zmianie na .tex będzie niepotrzebnie ACB-C-C.tex)


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry