Problem z nową teksturą na starym modelu 2717 4

O temacie

Autor kageyoshi

Zaczęty 30.05.2016 roku

Wyświetleń 2717

Odpowiedzi 4

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Robię według tego poradnika http://themodders.org/index.php?topic=6415.0
Mam utworzony drugi plik .asc (pracuje na skórzanym pancerzu) zrobiłem nową teksturkę ale problem zaczyna się kiedy dochodzę do momentu w poradniku
Cytuj
Teraz robimy nową teksture, w moim przypadku  paladyna, zapisujemy ją w TGA(pamiętaj o tym), a nazwa ma być taka sama na którą zmieniliśmy w pliku u mnie: "Pal_g3.tga" wrzucamy ją do ścieżki:
_Work\Data\Textures\_compiled
Bo u mnie wszystkie tesktury w owym folderze są z zakończeniem .tex. Wrzucanie mojej tekstury do innych folderów czy zmiana jej na .tex nic nie daje bo w pliku .asc trzeba dopisać końcówkę .tga

Czy ktoś mi powie co ja źle robię?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Tekstury musisz dodawać w formacie .tga do folderu textures, nigdy do _compiled.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wrzucenie do folderu textures nic nie daje
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Zbroja w formacie asc musi mieć oryginalną nazwę, unikalną (czyli np. ARMOR_KolorowyPtaszek.asc).
Tekstura także musi mieć unikalną nazwę (np. KolorowyPtaszek.tga), lecz pamiętaj, żeby unikać nazw większych niż 12 znaków, bo czasami ich nie wczytuje.
Jeśli w folderach _compiled znajdują się pliki z tymi samymi nazwami, co twoja zbroja, wykasuj je. Utworzą się one jeszcze raz po skompilowaniu skryptów, lecz tym razem je zostawiasz, chyba, że edytujesz swoją teksturę, to musisz je ponownie wykasować (oczywiście z folderu _compiled).

 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra ogarnąłem dzięki
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry