No kurwa jebnę 18376 54

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 7.10.2012 roku

Wyświetleń 18376

Odpowiedzi 54

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

No kurwa jebnę
#40 2012-10-09, 22:24(Ostatnia zmiana: 2012-10-09, 22:27)
Sawik ma rację co do bitwy. Dajcie mu spokój. On organizuje bitwę i on decyduje jak ma przebiegać. Jeśli chodzi o liczbę chętnych, to nie żadna nowość, że startuje garstka osób.
Czy ja mu coś bronie? Przekona sie sam jak to będzie, ja zwątpiłem jak zobaczyłem tekst gościa co na HP chciał nakładać teksture...

BTW Dajcie sobie spokój z robieniem bitwy pod gameart, nextgen. Spytacie dlaczego? Bo i tak do żadnej gry nie trafią, więc po co sobie wmawiać sobie, że robi się modele gameartowe czy nextgenowe?
: O
Adanos tak dojebał... :C

Analogicznie:
Nie pisz gierki #msg1056100do nauki#msg1056100 skoro nie masz zamiaru jej wydać.
Nie komponuj utworu skoro nie poleci na vivie.
Nie pisz opowiadania skoro nie pójdzie do druku.
i t d.
 

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
Nie ruchaj bo i tak nie zagrasz w pornolu
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie zrozumiałeś :|

Chodziło mi po prostu, żeby robić to bardziej dla zabawy, pasji, hobby, niż "w przyszłości będę robił gry, więc muszę robić gameart".

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Zagram czarny charakter w pornolu, zobaczysz.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
I tak zawsze jest szczęśliwe zakończenie. :)
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
I tak zawsze jest szczęśliwe zakończenie. :)
zależy w jakim, i co rozumiesz za szczęśliwe :)

 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Romantyczne. :)
Zasoby internetu nie przestają mnie zadziwiać.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

No kurwa jebnę
#47 2012-10-09, 23:17(Ostatnia zmiana: 2012-10-09, 23:27)
the fuck?

me gusta
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Się dziwicie, że mniej doświadczeni się nie udzielają w działach o 3D/Game Arcie, a tak naprawdę równie często wrzuca tam coś ktoś mniej doświadczony jak i ktoś bardziej. Po pierwsze sami coś tam więcej wrzucajcie i pokażcie dobry przykład, a po drugie wowoz ma zakaz oceniania wszystkiego jako "chujowe, X zjebałeś" (gdzie X jest losowym elementem pracy ;) ), bo jak wyjeżdża z tym na tych co na forum są jednymi z lepszych, to na pewno zniechęci nowicjusza od zapostowania swoich prac. Po trzecie zamknąć dział Gothica i mamy to w dupie, bo ciągnię się za tym forum jak smród jakiś.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!

Gruppenfuehrer Kereth

No kurwa jebnę
#49 2012-10-09, 23:50(Ostatnia zmiana: 2012-10-09, 23:50)
I tak się skończy na tym samym:

- Wowóz dalej będzie jeździł wszystkich (nie mówię, że to źle czy coś ) :lol2:
- Ludziska dalej będą się bali pokazywać swoje prace (patrz Wowóz)
- Dział Gothica i tak nie zostanie zamknięty.

So funny. Przestańcie się bawić w orędowników zmian, bo i tak wychodzi z tego siermiężny kloc.  :lol2:
 
Комиссар RBT

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Trzeba być idiotą i lubić robić sobie krzywdę 'modując" goticzka w dzisiejszych czasach, ale to tak na marginesie i ku przypomnieniu :ok: .
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Trzeba być idiotą i lubić robić sobie krzywdę #msg1056165modując" goticzka w dzisiejszych czasach, ale to tak na marginesie i ku przypomnieniu :ok: .
A mówisz to do...?
Bo z modderów widzę tu tylko Adanosa i Edka, chyba że Ty się liczysz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Sawik chciał zrobić bitwę dla wszystkich, a nawet nie jest świadomy tego, że prawie nikt tutaj nie bedzie umiał sprostać jej wymaganiom,
No kurwa zaraz jebnę, jak chciałem zrobić bitwę z zaniżonymi wymaganiami to kurwa zostałem okrzyknięty debilem, idiotą i nie wiadomo czym kurwa jeszcze, zrobiłem bitwę z "normalnymi" wymaganiami, jednak w tematyce której powinno podołać więcej osób i nagle kurwa "oni nie sprostają jej wymaganiom"?

Kurwa, WWZa zignorowałem, ale to już zwykłe czepienie się na siłę bo to kurwa ja. Weźcie zdecydujcie się czy zaniżanie wymagań to dobry czy kurwa zły pomysł, bo już mózgojeba dostaję.

Nie ma też co pierdolić "oni nie sprostają" bo trzy/cztery lata temu się cieszyliście z zrobienia domku do gothiczka, termin dany długi by każdy mógł w swoim czasie zrobić, a w razie potrzeby douczyć się tego czy tamtego, bo przecież w bitwach o to głównie chodzi nie? O doszkalanie się i szlifowanie umiejętności, chyba że wszystko co się dla was liczy to jebany pucharek i parę propsów.



Nikt nie będzie umiał sprostać jej wymaganiom? No kurwa, debilizm tego stwierdzenia aż boli i będę do tego nawracał zapewne jeszcze parę razy, co tam masz takiego trudnego? Wszystko co jest tam do wykonania to podstawy podstaw, takie modele są jednymi z pierwszych jakie się robi na różnych kursach gamedevu, bo są po prostu łatwe, a do i wykonania wykorzystuje się podstawowe polecenia, extrude, scale, rotate itp. Z czym mają mieć problem? Z UV? Z normalmapą? Jeżeli nie potrafią tego zrobić to najwyższa pora nadrobić zaległości, do wszystkiego są tutoriale, założę się że nawet tutorial do samego modelu futurystycznej broni by się znalazł, bo jak już wspomniałem to jest dość popularna tematyka.




Tak tym razem macie rację - pruję dupę, tak samo jak Buła się czepia byle się czepiać.

Gówno na patyku kicikicici. Gówno na patyku kicikicici...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Gówno na patyku kicikicici. Gówno na patyku kicikicici...
W tym momencie nie jestem pewien czy wiesz więcej niż powinieneś, czy też po prostu kierujesz to w moją osobę :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dark

No kurwa jebnę
#54 2012-12-08, 01:06(Ostatnia zmiana: 2012-12-08, 01:09)
:lol2:  :lol2:  
Nie przebrnąłem nawet przez pierwszą stronę, a już skończył mi się limit propsów

Gówno na patyku kicikicici. Gówno na patyku kicikicici...
esencja :lol2:  :lol2:  :lol2:


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry