Dosyć skomplikowane skrypty 4220 9

O temacie

Autor SkorpionX

Zaczęty 19.03.2011 roku

Wyświetleń 4220

Odpowiedzi 9

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy

SkorpionX

Dosyć skomplikowane skrypty
2011-03-19, 12:12(Ostatnia zmiana: 2011-03-19, 14:33)
Dobra, walę prosto z mostu.

1. Jak zrobić coś takiego jak w Risen, że wojownicy inkwizycji (w tym przypadku (GOTHIC2NK) MIL i PAL), będą nas atakować dopóki nie dołączymy do jakiejś gildii? Domyślam się, że trzeba coś z GUILD = NONE, ale nie wiem jak skrypt powinien wyglądać.

2.Jak robić, że gdy PAL lub MIL nas pobije to nie zabiera nam rzeczy, tylko teleportuje nas do wybranego miejsca (np.Klasztor w Risen)?

3. Na razie ostatnie pytanie, co zrobić, żeby nowicjusze nie atakowali nas, chyba że my ich zaatakujemy LUB ATAKOWAĆ NAS BĘDZIE STRAŻ CZY PALADYNI, chyba chodzi o coś w stosunkach między gildiami, ale nie wiem jak to zrobić.

Uff... Po co mi to? Robię Gothic2NK - Risen Mod, questy i postacie z Risen itp. Na razie męczę się z teksturami zbroi, ale wychodzą mi całkiem podobne.

EDIT

4.Co odpowiada za nazwy twarzy w skryptach?
Tz. nazwa tekstury to np. Hum_Head_V18, w skryptach nazywa się Face_Hero czy coś... Chcę odwzorować dla każdej postaci jej twarz z Risen i tego potrzebuje...
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
To wszystko możesz zmienić w pliku guilds.d (content/ai/human)
 

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy
Na pewno? Teleportację też? Coś nie mogę nic takiego tam znaleźć.
Jeżeli wiesz jak to zrobić, to napisz.
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
to jest tabela z zachowaniem danej gildii do drugiej a to z teleportacją musisz zrobić tick tocka który będzie teleportowywał do danego wp w zakonie
 

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy

SkorpionX

Dosyć skomplikowane skrypty
#4 2011-03-19, 13:45(Ostatnia zmiana: 2011-03-19, 13:46)
1.Aha... "Tick-Tocka", żebym ja wiedział co to znaczy :P
2.Ok, a wiesz może co odpowiada za nazwy twarzy w skryptach?
Tz. nazwa tekstury to np. Hum_Head_V18, w skryptach nazywa się Face_Hero czy coś... Chcę odwzorować dla każdej postaci jej twarz z Risen i tego potrzebuje...
3.A "Nie-okradanie"?

EDIT
PS.
Dzięki za taką szybką odpowiedź.
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
tick tock
a co do nieokradania to nie jestem pewien ale musiał byś dać w skrypcie postaci
npctype = NPCTYPE_FRIEND;
 

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy

SkorpionX

Dosyć skomplikowane skrypty
#6 2011-03-19, 14:09(Ostatnia zmiana: 2011-03-19, 14:12)
@up
Też tak sądziłem, ale w teori NPC_FRIEND oznacza, że niezależnie jaką ma gildię, będzie do nas przyjacielsko nastawiony.
Zaraz wypróbuję.

EDIT
A z tym Tick-Tock, to jak mam zainicjować, że jeżeli mamy guild_none i pobije nas guild_mil lub guild_pal to nas teleportuje?
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
if (Hero.guild == GIL_none)
&& (other.guild == gil_mil)
&& (C_BodyStateContains(hero, BS_UNCONSCIOUS)
nie wiem czy będzie działać i to moze by działo nawet w pliku b_access_damage (ai/human/b_human)
 

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy

SkorpionX

Dosyć skomplikowane skrypty
#8 2011-03-19, 14:24(Ostatnia zmiana: 2011-03-19, 15:41)
b_access_damage? Czyli możliwe że mogę tego użyć bez bawienia się spacerem?

EDIT
przetestowałem NPCTYPE_FRIEND, i jest tak jak mówi teoria, gość na mnie nie zwaraca uwagi pomimo że nastawienie jego gildii jest do mojej HOSTILE, a gdy ustawie mu npctype_main, to po pobiciu nie okrada mnie (hura!), ale dobija (o nie!)... Jest na to sposób?

EDIT2
A o twarzach wiesz coś?

EDIT3
Jak wyglądał by teleport do danego miejsca po tym:
if (Hero.guild == GIL_none)
&& (other.guild == gil_mil)
&& (C_BodyStateContains(hero, BS_UNCONSCIOUS)

EDIT4
W folderze B_HUMAN stworzyłem plik .d o nazwie B_AtakInkwizycji, a w jego treści wpisałem:
func void B_Atakinkwizycji ()
{
if (Hero.guild == GIL_none)
&& (other.guild == gil_mil)
&& (C_BodyStateContains(hero, BS_UNCONSCIOUS)
{
AI_Teleport(hero, NW_CITY_HAGEN)
}
};
Co prawda żadnych błędów nie wyświetla, ale też nic się nie dzieje.
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Co do tych twarzy to napewno trza dodać do pliku ai_constans const int Face_twoj = 163;i w teksturze trza zmienić tamtą lidzbę na tą co jest to ale nie jestem tego pewien
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry