Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Sayjin

Strony: [1]
1
Pytania i problemy / Rutyna nie działa
« dnia: 2020-03-17, 09:19 »
Stworzyłem postać i jej skrypt wygląda tak:

instance ACT_5000_Nero (Npc_Default)
{
// ------ NPC ------
name = "Nero";
guild = Gil_Vlk;
id = 5000;
voice = 8;
flags       = 0;
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Atrybuty ------
slf.level = 5000;

slf.attribute[ATR_STRENGTH] = 500;
slf.aivar[REAL_STRENGTH] = 500;
slf.attribute[ATR_DEXTERITY] = 500;
slf.aivar[REAL_DEXTERITY] = 500;
slf.attribute[ATR_MANA_MAX] = 10000;
slf.aivar[REAL_MANA_MAX] = 10000;
slf.attribute[ATR_MANA] = 10000;
slf.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 5000;
slf.attribute[ATR_HITPOINTS] = 5000;

// ------ Taktyka walki ------
fight_tactic = FAI_Human_Master; // Master / Strong / Normal/ Coward

// ------ Wyposażenie------
EquipItem (self, ItMw_1H_Nero);
EquipItem (self, ItRw_Bow_Nero);
CreateInvItems (self, ItRw_Arrow, 100);

// ------ Ekwipunek ------
B_CreateAmbientInv (self);
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 517);

// ------ Wygląd ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Nero, BodyTex_N, ItAr_Nero);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ Inne umiejętności ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Umiejętność walki ------
B_SetFightSkills (self, 100);

// ------ Rutyna ------
daily_routine = Rtn_Start_5000;
};

Func void Rtn_Start_5000 ()
{
TA_Stand_ArmsCrossed (7,00,21,00,"NW_Taverne_BigFarm_04");
TA_Stand_Guarding (21,00,7,00,"NW_Taverne_BigFarm_04");
};

Func void Rtn_FindRimogard_5000 ()
{
TA_Stand_ArmsCrossed (7,00,21,00,"NW_BigFarm_Chapel_01");
TA_Stand_ArmsCrossed (21,00,7,00,"NW_BigFarm_Chapel_01");
};

Func void Rtn_RimogardIsHere_5000 ()
{
TA_Smalltalk (7,00,21,00,"NW_BigFarm_Chapel_01");
TA_Smalltalk (21,00,7,00,"NW_BigFarm_Chapel_01");
};

Problem jest taki, że NPC zamiast iść na waypoint (który istnieje), kieruje się jedynie do najbliższego i stoi tam z założonymi rękami (podobnie jak np. CH).

2
Pytania i problemy / Bug w oknie umiejętności
« dnia: 2020-03-16, 09:41 »
Kiedy zaglądam do okna statystyk, ochrona jest jakoś dziwnie przerzucona bardziej na prawo niż zwykle. Czy jakbym skompilował całość do moda, to czy wyglądałoby to normalnie?

3
Pytania i problemy / Problem z instalacją modów
« dnia: 2020-02-21, 16:09 »
Kiedy wypakowuję z winrara mody do G2, to zmienia się jedynie muzyka w menu, ale chociażby sam jego wygląd pozostaje taki sam. Jest jeszcze kilka rzeczy, np. dialogi się nie zmieniają. Wiedziałby ktoś, jak temu zaradzić? Dodam, że uruchamiam starter jako administrator.

4
Pytania i problemy / G2NK Edycja kradzieży kieszonkowej
« dnia: 2019-11-04, 16:38 »
Stworzyłem nowy list i chciałem, by dało się go ukraść poprzez kradzież kieszonkową (dodam, że u Coragona), ale nie wiem, gdzie mógłbym edytować skład otrzymywanych z kradzieży przedmiotów. Poniżej fragment pliku dialogowego z Coragonem traktujący o kradzieży kieszonkowej.
INSTANCE DIA_Coragon_PICKPOCKET (C_INFO)
{
npc = VLK_420_Coragon;
nr = 900;
condition = DIA_Coragon_PICKPOCKET_Condition;
information = DIA_Coragon_PICKPOCKET_Info;
permanent = TRUE;
description = Pickpocket_40;
};                       

FUNC INT DIA_Coragon_PICKPOCKET_Condition()
{
C_Beklauen (40, 45);
};
 
FUNC VOID DIA_Coragon_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_Coragon_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_Coragon_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_Coragon_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_Coragon_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_Coragon_PICKPOCKET_DoIt);
};

func void DIA_Coragon_PICKPOCKET_DoIt()
{
B_Beklauen ();
Info_ClearChoices (DIA_Coragon_PICKPOCKET);
};

func void DIA_Coragon_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Coragon_PICKPOCKET);
};

5
Chciałem dodać jakiś mały quest. Stworzyłem nową broń i sprawdziłem czy działa. Działało. Potem zrobiłem najpierw nową postać, a potem dialog z nią i gdy uważałem, że na razie skończyłem, chciałem sprawdzić, czy działa i wyskakiwał właśnie taki błąd. Nie wiem, jak go naprawić i nawet nie wiem do końca, o który plik chodzi, bo gdy sprawdzałem 27 (i pobliskie) linie i nie widzę żadnego błędu.

6
Pytania i problemy / Problem z g2mdk
« dnia: 2019-08-22, 10:42 »
Witam.
Chciałem pobawić się w modowanie Gothica II NK i postanowiłem skorzystać z poradników, co zainstalować. Wybrałem te 2:
https://www.youtube.com/watch?v=9FdM9MHCneQ
https://www.youtube.com/watch?v=CI9iEMfRqcs

Niby wszystko w porządku, ale dialogi mimo polskiego dubbingu są napisane po niemiecku tzn. wybór kwestii po polsku i tylko napis dialogu jest po niemiecku. Poza tym chyba wszystko w porządku. Proszę o szybką pomoc.

EDIT: W statystykach postaci nie wyświetla się również gildia, a nr poziomu jest naniesiony na napis, zamiast być po jego prawej stronie.

7
Pytania i problemy / Problem z g2mdk
« dnia: 2019-04-16, 10:03 »
Otóż pobrałem i zainstalowałem g2mdk w głównym folderze z Gothic 2 NK, potem patch do niego i spolszczenie. Wchodzę do gry, a tam wita mnie niemieckie menu. Dałem nową grę i wszystkie napisy są po niemiecku, ale o dziwo dialogi po polsku. Gothic Starter też był po niemiecku. Dodatkowo, rozdzielczość i wszystkie ustawienia graficzne były na najniższym poziomie. Ustawiłem zasięg widzenia oraz zanikanie przedmiotów i wszystko było w porządku w sensie gra się nie scrashowała (robiłem to w menu startowym), ale gdy zwiększyłem rozdzielczość, to przestała działać. Sprawdzałem wcześniej i działało, więc to na pewno wina g2mdk. Widziałem z 10 poradników instalacji, odwiedziłem pełno forów i nic mi nie pomogło. Proszę o szybką odpowiedź!

PS. Dodam, że grę mam na Steamie. Czy to w czymś przeszkadza?

Strony: [1]
Do góry