1
Pytania i problemy / Problem z postaciami
« dnia: 2017-11-18, 12:54 »
Właśnie napisałem.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Dlatego byłoby tak fajnie, gdybyś podał treść błędu, który teraz się poławia.Taki sam jak wcześniej
INSTANCE ItWr_list (C_Item)
{
name = "List dla Segohsa";
mainflag = ITEM_KAT_DOCS;
flags = ITEM_MISSION;
value = 0;
visual = "ItWr_Scroll_01.3DS";
material = MAT_LEATHER;
on_state[0] = Use_List;
scemeName = "MAP";
description = "List od Hagena do Segohsa.";
};
func void Use_Use_List ()
{
var int nDocID;
nDocID = Doc_Create ();
Doc_SetPages (nDocID, 1);
Doc_SetPage (nDocID, 0, "letters.TGA", 0);
Doc_SetFont (nDocID, -1, FONT_Book);
Doc_SetMargins (nDocID, -1, 50, 50, 50, 50, 1);
Doc_PrintLine (nDocID, 0, "" );
Doc_PrintLine (nDocID, 0, "" );
Doc_PrintLine (nDocID, 0, " Drogi Segohsie" );
Doc_PrintLine (nDocID, 0, "" );
Doc_SetFont (nDocID, 0, FONT_Book);
Doc_PrintLine (nDocID, 0, " Po raz kolejny wypiłeś piwo" );
Doc_PrintLine (nDocID, 0, " podczas swojej służby. Dodatkowo" );
Doc_PrintLine (nDocID, 0, " gdzieś zniknąłeś. Masz się pojawić" );
Doc_PrintLine (nDocID, 0, " w mieście jak najszybciej" );
Doc_PrintLine (nDocID, 0, " Inaczej czeka cię degradacja" );
Doc_PrintLine (nDocID, 0, " Lub nawet wylot ze służby." );
Doc_PrintLine (nDocID, 0, "" );
Doc_PrintLine (nDocID, 0, " Lord Hagen" );
Doc_PrintLine (nDocID, 0, "" );
Doc_SetMargins (nDocID, -1, 200, 50, 50, 50, 1);
Doc_Show (nDocID);
};
Gepsiu ma rację, to ten sam plik tylko przez końcówkę .disabled jest wyłączony. Wystarczy usunąć .disabled z nazwy, ot wszystko.BOZE.... ZADNEGO .DISABLED NIE MA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Plik nazywa się Textures.vdf a nie Textures.vdf.disabled
gra nie zna dialogu o instancji "Dia_Sld_888_Segohs_siema" który wpisałeś w warunku zadania. Twój dialog siema ma instancję " DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema"Po zrobieniu tego dialogu ,,siema'' gra normalnie dzialala.Tylko po dorobieniu Zadanie to zaczelo wariowac. Ale pomyslalem ze po zrobieniu browar sie ogarnie
Dodatkowo wpisałeś tutaj po 2 razy gildię "DIA_Sld_Sld_888_Addon_Segohs_siema_01_03" nie powinno być to problemem ale zwracam na to uwagę, nie będę analizował całego skryptu, proponowałbym usunąć go i zrobić od nowa tym razem spokojnie i powoli, zrób najpierw samo siema, jeśli będzie dzialać dorób zadanie itd.
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Sld_888_Addon_Segohs_EXIT (C_INFO)
{
npc = Sld_888_Addon_Segohs;
nr = 999;
condition = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_EXIT_Condition;
information = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_Sld_888_Addon_Segohs_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Sld_888_Addon_Segohs_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Info siema
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema (C_INFO)
{
npc = Sld_888_Addon_Segohs;
nr = 1;
condition = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema_Condition;
information = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema_Info;
permanent = FALSE;
description = "Czemu jesteś taki smutny?";
};
FUNC INT DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema_15_00"); //Co ci jest?
AI_Output (self ,other,"DIA_Sld_Sld_888_Addon_Segohs_siema_01_01"); //Otóż.. Brakuje mi wielu rzeczy..
AI_Output (other,self,"DIA_Sld_Sld_888_Addon_Segohs_siema_01_02"); //Czyli?
AI_Output (self ,other,"DIA_Sld_Sld_888_Addon_Segohs_siema_01_03"); //Brakuje mi piwa, pieniędzy, znajomych..
};
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie (C_INFO)
{
npc = Sld_888_Addon_Segohs;
nr = 1;
condition = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie_Condition;
information = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mogę ci jakoś pomóc?";
};
FUNC INT DIA_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other,Dia_Sld_888_Segohs_siema))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie_15_00"); //Czy mogę ci jakoś pomóc?
AI_Output (self ,other,"DIA_Sld_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie_01_01"); //Możesz.. Możesz przynieść mi piwko.
Log_CreateTopic (TOPIC_piwko, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (Topic_piwko, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_piwko, "Jakiś strażnik potrzebuje piwa. Może kupię je w karczmie..");
};
//*********************************************************************
// Koniec Zadankaa
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Sld_888_Addon_Segohs_browar (C_INFO)
{
npc = Sld_888_Addon_Segohs;
nr = 1;
condition = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_browar_Condition;
information = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_browar_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam piwo.";
};
FUNC INT DIA_Sld_888_Addon_Segohs_browar_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other,Dia_Sld_888_Segohs_Zadanie))
&& (Npc_hasitems (other, itfo_beer) >=1)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Sld_888_Addon_Segohs_browar_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_Sld_888_Addon_Segohs_browar_15_00"); //Mam piwo
AI_Output (self ,other,"DIA_Sld_Sld_888_Addon_Segohs_browar_01_01"); //Dzięki.. Ratujesz mi życie..
B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
Createinvitems (self, itmi_gold, 50);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 50);
B_LogEntry (TOPIC_piwko, "Zdobyłem to piwo, dałem je strażnikowi, chyba to już koniec..");
Log_SetTopicStatus (Topic_piwko, LOG_SUCCESS);
};