Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Segohs

Strony: [1] 2
1
Pytania i problemy / Problem z postaciami
« dnia: 2017-11-18, 12:54 »
Właśnie napisałem.

2
Pytania i problemy / Problem z postaciami
« dnia: 2017-11-18, 12:12 »
Witam. Wczoraj pobrałem Bitwa Królów 3, wgrałem wszystko chyba jak trzeba (kopiuj wklej) i odpalam przez PlayerKit'a, niby wszystko normalnie ale po kliknięciu ,,Rozpocznij Bitwę Królów'' czy cos takiego nie widze postaci która ma mi dac wszystko.

3
nie zmienialem

Post połączony: 2016-12-28, 19:02
oprócz use_use_item na use_item

Post połączony: 2016-12-28, 19:02
Dlatego byłoby tak fajnie, gdybyś podał treść błędu, który teraz się poławia.
Taki sam jak wcześniej

4
Zrobione. Nic nie pomoglo.

5
Teraz to wyszlo maslo maslane. Robilem all co u czip17

6
1) Postawilem juz
2) UseItem istnieje jakby co a ItWr_list to stworzona

7
INSTANCE ItWr_list (C_Item)
{
name = "List dla Segohsa";

mainflag = ITEM_KAT_DOCS;
flags = ITEM_MISSION;

value = 0;

visual = "ItWr_Scroll_01.3DS";
material = MAT_LEATHER;
on_state[0] =    Use_List;
scemeName = "MAP";
description = "List od Hagena do Segohsa.";
};
func void Use_Use_List ()
{   
var int nDocID;

nDocID = Doc_Create ();
Doc_SetPages (nDocID,  1);
Doc_SetPage (nDocID,  0, "letters.TGA", 0);
Doc_SetFont (nDocID, -1, FONT_Book);
Doc_SetMargins (nDocID, -1, 50, 50, 50, 50, 1);
Doc_PrintLine (nDocID,  0, "" );
Doc_PrintLine (nDocID,  0, "" );
Doc_PrintLine (nDocID,  0, " Drogi Segohsie" );
Doc_PrintLine (nDocID,  0, "" );
Doc_SetFont (nDocID,  0, FONT_Book);
Doc_PrintLine (nDocID,  0, " Po raz kolejny wypiłeś piwo" );
Doc_PrintLine (nDocID,  0, " podczas swojej służby. Dodatkowo" );
Doc_PrintLine (nDocID,  0, " gdzieś zniknąłeś. Masz się pojawić" );
Doc_PrintLine (nDocID,  0, " w mieście jak najszybciej" );
Doc_PrintLine (nDocID,  0, " Inaczej czeka cię degradacja" );
Doc_PrintLine (nDocID,  0, " Lub nawet wylot ze służby." );
Doc_PrintLine (nDocID,  0, "" );
Doc_PrintLine (nDocID,  0, "     Lord Hagen" );
Doc_PrintLine (nDocID,  0, "" );
Doc_SetMargins (nDocID, -1, 200, 50, 50, 50, 1);
Doc_Show (nDocID);


};


Tylko że ten list jest na okolo 1000 linijce wiesz..

8
Witajcie. Otóż zacząłem już robić zaawansowane dialogi wedlug poradnika czip17. Lecz wyskakuje mi taki błąd:
U:PAR Assignment : Left operand is not a lvalue (line 134). Wyskakuje mi to po zrobieniu dodatkowego questa u mojej postaci wiec to chyba u niej to zachodzi. A co do listu i Hagena tam się znajdującego to wszystko oskryptowalem i jest spokojnie.

//*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Sld_888_Addon_Segohs_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = Sld_888_Addon_Segohs;
   nr          = 999;
   condition   = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_EXIT_Condition;
   information = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_Sld_888_Addon_Segohs_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Sld_888_Addon_Segohs_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   Info siema
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema   (C_INFO)
{
   npc         = Sld_888_Addon_Segohs;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema_Condition;
   information = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Czemu jesteś taki smutny?";
};

FUNC INT DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema_15_00"); //Co ci jest?
   AI_Output (self ,other,"DIA_Sld_Sld_888_Addon_Segohs_siema_01_01"); //Otóż.. Brakuje mi wielu rzeczy..
   AI_Output (other,self,"DIA_Sld_Sld_888_Addon_Segohs_siema_01_02"); //Czyli?
   AI_Output (self ,other,"DIA_Sld_Sld_888_Addon_Segohs_siema_01_03"); //Brakuje mi piwa, pieniędzy, znajomych..
};


//*********************************************************************
//   Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie   (C_INFO)
{
   npc         = Sld_888_Addon_Segohs;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie_Condition;
   information = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Mogę ci jakoś pomóc?";
};

FUNC INT DIA_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, Dia_Sld_888_Addon_Segohs_siema))
{
   return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie_15_00"); //Czy mogę ci jakoś pomóc?
   AI_Output (self ,other,"DIA_Sld_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie_01_01"); //Możesz.. Możesz przynieść mi piwko.

   Log_CreateTopic (TOPIC_piwko, LOG_MISSION);
   Log_SetTopicStatus (Topic_piwko, LOG_RUNNING);
   B_LogEntry (TOPIC_piwko, "Jakiś strażnik potrzebuje piwa. Może kupię je w karczmie..");
};

//*********************************************************************
//   Koniec Zadankaa
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Sld_888_Addon_Segohs_browar   (C_INFO)
{
   npc         = Sld_888_Addon_Segohs;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_browar_Condition;
   information = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_browar_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Mam piwo.";
};

FUNC INT DIA_Sld_888_Addon_Segohs_browar_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other,Dia_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie))
&& (Npc_hasitems (other, itfo_beer) >=1)
{
   return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_Sld_888_Addon_Segohs_browar_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_Sld_888_Addon_Segohs_browar_15_00"); //Mam piwo
   AI_Output (self ,other,"DIA_Sld_Sld_888_Addon_Segohs_browar_01_01"); //Dzięki.. Ratujesz mi życie..


   B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
   Createinvitems (self, itmi_gold, 50);
   B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 50);
   B_LogEntry (TOPIC_piwko, "Zdobyłem to piwo, dałem je strażnikowi, chyba to już koniec..");
   Log_SetTopicStatus (Topic_piwko, LOG_SUCCESS);
};

//*********************************************************************
//   ostateczny klest
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Sld_888_Addon_Segohs_quest   (C_INFO)
{
   npc         = Sld_888_Addon_Segohs;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_quest_Condition;
   information = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_quest_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Mam piwo.";
};

FUNC INT DIA_Sld_888_Addon_Segohs_quest_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other,DIA_Lord_Hagen_segohs))
&& (Npc_hasitems (other, ItWr_list) >=1)                                           134 linijka!!!!!
{

   return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_Sld_888_Addon_Segohs_quest_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_Sld_888_Addon_Segohs_quest_15_00"); //Masz czytaj..
   B_giveinvitems (other, self, ItWr_list, 1);
   UseItem     (self, ItWr_list)
   AI_Output (self ,other,"DIA_Sld_Sld_888_Addon_Segohs_quest_01_01"); //O nie.. Musimy biec do miasta!
   
   B_LogEntry (TOPIC_str, "Muszę iść za Segohsem");
};

9
Pytania i problemy / Textures.vdf
« dnia: 2016-12-26, 21:28 »
Gepsiu ma rację, to ten sam plik tylko przez końcówkę .disabled jest wyłączony. Wystarczy usunąć .disabled z nazwy, ot wszystko. :)
BOZE.... ZADNEGO .DISABLED NIE MA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10
Pytania i problemy / Textures.vdf
« dnia: 2016-12-26, 20:38 »
Plik nazywa się Textures.vdf a nie Textures.vdf.disabled

11
Pytania i problemy / Textures.vdf
« dnia: 2016-12-26, 20:36 »
Witajcie ponownie  :lol2: Ale teraz bez problemu lecz pytania. Może mi ktoś podesłać plik Textures.vdf bo nie moglem go nigdzie znalesc. Gothic 2 nk. Usuwanie z folderu i wklejanie nic nie dalo. Plik nazywa się Textures.vdf a nie Textures.vdf.disabled

12
Błędy podczas parsowania / U:PAR Unknown identifier
« dnia: 2016-12-26, 19:50 »
Problem rozwiązany. Pomogli mi w rozwiązaniu tego Toworish oraz lekko Splash za co wielkie dzięki. Muszę uważać na przyszłość z modowaniem..

13
Pytania i problemy / Problem z GoManem
« dnia: 2016-12-26, 19:27 »
Ta

Post połączony: 2016-12-26, 19:31
A jakby co to nadal jest przy G2MDK. Ale oprócz małego skryptu postaci nic tam nie ma

Post połączony: 2016-12-26, 19:40
Dobra znalazlem to. Tylko teraz gdzie znajduja sie pancerze? Jestem w: Work\Data\Textures

Post połączony: 2016-12-26, 19:49
Rozwiązałem problem. Nasunął mi odpowiedz R4zor za co wielkie dzięki. Dla kogoś kto będzie miał ten błąd: Wejdźcie sobie na Work/Data/Textures i poszukajcie sobie texturki. U mnie to było NPCs

14
Pytania i problemy / Problem z GoManem
« dnia: 2016-12-26, 19:25 »
Niestety jak było tak jest :/

15
Pytania i problemy / Problem z GoManem
« dnia: 2016-12-26, 18:38 »
Pojawia sie cos takiego: http://imgur.com/a/oMJON

16
Pytania i problemy / Problem z GoManem
« dnia: 2016-12-26, 18:34 »
Witajcie! Otóż mówię od razu. Mam problem z GoManem. Kiedy otwieram przez gomana Gothic2ZlotaEdycja\Data\Textures.vdf to nic sie mi nie pojawia. Czasami tylko jakiś error. Lecz teraz na upartego nie chce mi wyskoczyć.

17
Błędy podczas parsowania / U:PAR Unknown identifier
« dnia: 2016-12-26, 14:06 »
No właśnie poprawiam se skrypcik. Tera sie skapnąłem ze zapomniałem Addon XDDDD

Post połączony: 2016-12-26, 14:08
DZIEKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

18
Błędy podczas parsowania / U:PAR Unknown identifier
« dnia: 2016-12-26, 14:03 »
gra nie zna dialogu o instancji "Dia_Sld_888_Segohs_siema" który wpisałeś w warunku zadania. Twój dialog siema ma instancję " DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema"

Dodatkowo wpisałeś tutaj po 2 razy gildię "DIA_Sld_Sld_888_Addon_Segohs_siema_01_03" nie powinno być to problemem ale zwracam na to uwagę, nie będę analizował całego skryptu, proponowałbym usunąć go i zrobić od nowa tym razem spokojnie i powoli, zrób najpierw samo siema, jeśli będzie dzialać dorób zadanie itd.
Po zrobieniu tego dialogu ,,siema'' gra normalnie dzialala.Tylko po dorobieniu Zadanie to zaczelo wariowac. Ale pomyslalem ze po zrobieniu browar sie ogarnie

19
Błędy podczas parsowania / U:PAR Unknown identifier
« dnia: 2016-12-26, 13:34 »
Witajcie. Otóż sobie zacząłem dzisiaj skryptować. Sugerowałem się czipem17. I mam pewien błąd. A dokładniej: U:PAR \WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\STORY\DIALOGE\DIA_SLD_888_ADDON_SEGOHS.D: Unknown identifier : DIA_SLD_888_SEGOHS_SIEMA Oto mój skrypt dialogu bo o niego chodzi.
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Sld_888_Addon_Segohs_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = Sld_888_Addon_Segohs;
nr          = 999;
condition   = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_EXIT_Condition;
information = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_Sld_888_Addon_Segohs_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Sld_888_Addon_Segohs_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Info siema
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema   (C_INFO)
{
npc         = Sld_888_Addon_Segohs;
nr          = 1;
condition   = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema_Condition;
information = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Czemu jesteś taki smutny?";
};

FUNC INT DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_Sld_888_Addon_Segohs_siema_15_00"); //Co ci jest?
AI_Output (self ,other,"DIA_Sld_Sld_888_Addon_Segohs_siema_01_01"); //Otóż.. Brakuje mi wielu rzeczy..
AI_Output (other,self,"DIA_Sld_Sld_888_Addon_Segohs_siema_01_02"); //Czyli?
AI_Output (self ,other,"DIA_Sld_Sld_888_Addon_Segohs_siema_01_03"); //Brakuje mi piwa, pieniędzy, znajomych..
};


//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie   (C_INFO)
{
npc         = Sld_888_Addon_Segohs;
nr          = 1;
condition   = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie_Condition;
information = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Mogę ci jakoś pomóc?";
};

FUNC INT DIA_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other,Dia_Sld_888_Segohs_siema))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie_15_00"); //Czy mogę ci jakoś pomóc?
AI_Output (self ,other,"DIA_Sld_Sld_888_Addon_Segohs_Zadanie_01_01"); //Możesz.. Możesz przynieść mi piwko.

Log_CreateTopic (TOPIC_piwko, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (Topic_piwko, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_piwko, "Jakiś strażnik potrzebuje piwa. Może kupię je w karczmie..");
};

//*********************************************************************
// Koniec Zadankaa
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Sld_888_Addon_Segohs_browar   (C_INFO)
{
npc         = Sld_888_Addon_Segohs;
nr          = 1;
condition   = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_browar_Condition;
information = DIA_Sld_888_Addon_Segohs_browar_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Mam piwo.";
};

FUNC INT DIA_Sld_888_Addon_Segohs_browar_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other,Dia_Sld_888_Segohs_Zadanie))
&& (Npc_hasitems (other, itfo_beer) >=1)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_Sld_888_Addon_Segohs_browar_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_Sld_888_Addon_Segohs_browar_15_00"); //Mam piwo
AI_Output (self ,other,"DIA_Sld_Sld_888_Addon_Segohs_browar_01_01"); //Dzięki.. Ratujesz mi życie..


B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
Createinvitems (self, itmi_gold, 50);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 50);
B_LogEntry (TOPIC_piwko, "Zdobyłem to piwo, dałem je strażnikowi, chyba to już koniec..");
Log_SetTopicStatus (Topic_piwko, LOG_SUCCESS);
};

20
Dyskusje i problemy / Problem z Wings 3D
« dnia: 2016-04-24, 13:27 »
Ale nie pytalem sie o to.. Dla mnie Wings 3D Przebija nawet 3D Max

Strony: [1] 2
Do góry