Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - V3Q

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 78
41
Prace 3D / Prace 3D
« dnia: 2013-04-12, 14:36 »
A paleta to tańczy makarene? Nikt nie faluje tak desek.

42
Forum / Sprawy związane z Forum
« dnia: 2013-03-25, 20:04 »
Dajcie możliwość maksymalizowania okna youtube z pozycji forum, bo to wkurzające.

43
Game Art / 3ds Max
« dnia: 2013-03-23, 19:29 »
Wiecie jaki jest skrót, to wyrównania vertexów wg. osi? Widziałem to na tutku, bardzo przydatne, ale nie mogę sobie przypomnieć.


Czy w maxie jest możliwość zrobienia czegoś takiego, jak w 8:10? Bawiłem się loftem, ale to jednak nie to. Głównie chodzi mi o takie płynne połączenia spline'u okręgu z np trójkątem.
https://www.youtube.com/watch?v=8hYHj2Dy49s

44
Sprzęt, oprogramowanie / Windows 8 Consumer Preview
« dnia: 2013-03-05, 16:53 »
Korzystam od kilku dni z ósemki i muszę powiedzieć, że pomysł z kafelkami jest fajny, ale wykonanie niestety średnie. Modyfikacje są bardzo ubogie, nawet na telefonie z WM 6 + nakładka mam większe możliwości personalizacji. W sklepie jest malutko aplikacji, mimo iż mógłby to być spory plus tego windowsa.

Jeśli chodzi o kwestie wizualne, to w mojej opinii, bez zewnętrznych ingerencji się nie obejdzie. Nie da się prosto spersonalizować tak, aby to jakoś wyglądało z ciemnym paskiem.

Ogólnie cały system jest ok, ale mocno zawiodłem się na możliwościach dostosowania do własnych potrzeb, bez softu z zewnątrz.

45
Dyskusje i problemy / Warto tworzyć gry?
« dnia: 2013-01-25, 20:16 »
Jak już, to na początku spróbujcie coś małego, żeby skończyć. Wtedy warto, dla własnego doświadczenia i rozwoju.

46
Prace 2D / Webdesign
« dnia: 2013-01-18, 22:27 »
Dość schludnie, ale typografia kuleje. Logo (?) nie pasuje do całości strony, poza tym nagłówki są za duże, wszystko wydaje się takie toporne, jakby upchane, żeby zajmowało więcej miejsca.

47
Silniki graficzne / Barok Engine
« dnia: 2013-01-17, 10:42 »
Dałem z ostatnich etapów EFa, teraz już nie jest tworzony, więc skąd miałbym wziąć nowszy?

Porównując silniki, to na plus Unity jest na pewno nieustający rozwój, dochodzą ciekawe rzeczy jak np. mecanim, a poza tym szerokie community. W zasadzie ciężko to porównywać, bądź co bądź Sadze trzeba oddać, że wykonał kawał solidnej roboty.

48
Silniki graficzne / Barok Engine
« dnia: 2013-01-17, 00:31 »
Cytuj
Szkoda ,że sprawa EF potoczyła się tak jak się potoczyła bo coś ciekawego mogło z tego wyjść.Teraz nie chce mi się patrzeć na tą całą Glorię która wyglada strasznie sztucznie, trawa gryzie mnie aż w oczy animacje też szału nie robią.

Sprawa tak się potoczyła, bo było to jedyne rozwiązanie na rozwój projektu. Nie chcę tutaj zbytnio porównywać EF do GV, ale w czym EF było lepsze? Ocenianie silnika po wyglądzie trawy? Brawo. Nad unity pracuje masa ludzi, prawda jest taka, że jedna osoba nie jest w stanie stworzyć silnika z dużymi możliwościami, potrzebnymi na stworzenie gry stojącej powyżej pewnego poziomu.

Jednak jeśli mówimy już o wyglądzie, to pierwsze z brzegu screeny niech mówią same za siebie.

49
Prace 2D / Webdesign
« dnia: 2013-01-05, 20:24 »
Jeśli to miałoby być na ubraniach, haftowane, to np tych detali na R w ogóle nie byłoby widać.
Coś robiłeś z czcionką?

Swoją drogą zły temat na logo.

51
Offtopic / Prawo jazdy
« dnia: 2012-12-15, 10:28 »
Maybe, może nie dziwne, ale mogliby poinformować, tym bardziej, że nie padało od kilku dni, a niektóre egzaminy już się odbywały w podobnych warunkach. Teorii jest raczej 20h i czasem chyba nawet lekcyjnych. Praktykę na A wyjeździłem w tydzień, bo chciałem jeszcze zdążyć na starych przepisach, więc jakby się uparł, jest to możliwe. Wiele zależy od kursanta i instruktora.

52
Twórczość / Gloria Victis
« dnia: 2012-12-13, 17:48 »
Trochę czasu zapewne minie, ile, to ciężko powiedzieć. Na pewno kilka miesięcy. Po prostu nie ma sensu dawać dostępu do pre-alphy, bo zbyt wiele się jeszcze zmieni.

Trzymaj i przeglądaj stronę, facebooka. Wtedy na pewno się przyda:)

53
Offtopic / Prawo jazdy
« dnia: 2012-12-13, 17:46 »
Miałem zdawać dzisiaj na A, ale odwołali. Oczywiście nikt nie raczył mnie o tym powiadomić.

54
Twórczość / Gloria Victis
« dnia: 2012-12-11, 21:01 »
Jesteśmy w Top 100 na Indie.
Także prosimy o dalsze wsparcie :)

http://www.indiedb.com/games/gloria-victis

PS. Czasem z różnych przeglądarek można oddać nowy głos.

Dzięki!

55
Twórczość / Gloria Victis
« dnia: 2012-12-02, 00:47 »
Prosimy o głosy :)


56
Teczki grafików / Jedairusz - gameartowa teczka
« dnia: 2012-11-24, 20:13 »
Fajnie, ale ja bym dał inną teksturę podłoża, żeby nie była taka sama jak ściana.

57
Offtopic / Laptop pod choinkę
« dnia: 2012-11-22, 12:19 »
Też śmigam na acerze, aczkolwiek był już na wycieczce w serwisie. Poza tym bez zastrzeżeń.

58
Twórczość / Gloria Victis
« dnia: 2012-11-13, 19:29 »
Jeśli nie uzbieramy kwoty, to będziemy dalej tworzyć, tak, jak dotychczas. To tylko jeden ze sposobów dofinansowania. Oczywiście bez pieniędzy jest ciężej i spodziewane efekty przyjdą później, jednak są jeszcze PayPal i inne możliwości.

59
Twórczość / Gloria Victis
« dnia: 2012-11-13, 18:23 »
Cytuj
chwalisz się czy żalisz?

Mam nieodparte wrażenie, że ostatnim czasem próbujesz zostać fajniejszym hejtując wszystko, co popadnie.
Tak czy inaczej, znalazłeś się tutaj w dużej mierze dzięki tym "żałosnym" twórcom i, o dziwo, nadal coś Cię trzyma. Swoją drogą, fabuła z pierwszej części Gothic'a czy muzyka w całej sadze oraz Risenach stanowiły duże plusy owych produkcji.

Cytuj
Swoja droga na co te 60k funtów? Na co zostanie to przeznaczone?
Powiedzmy, ze po podatkach, prowizjach kicka i wyprodukowaniu nagród zostanie 2/3 tej kwoty. Jak wiadomo, licencja na Unity jest płata, wiele niezbędnego oprogramowania także, a nie są to małe pieniądze. Nie wspominając o reklamie i całej masie innych kosztów. Przy takim budżecie raczej nie ma mowy o pensjach, ew. jakieś bonusy. Każdy musi zarabiać na siebie w inny sposób i gra tworzona jest w wolnych chwilach, co znacznie utrudnia prace. Cytując tutaj Wietrzyka, łatwo zrozumieć skalę problemu:
Cytat: Wietrzyk
Nie każdy jest świadomy, ale utrzymać 30 osób razy minimalna krajowa (1100zł na rękę) to 396 tys. złotych na rok do tego dochodzą składki itd. A jeszcze trzeba opłacić media (woda, prąd, ogrzewanie, wynajem) jeśli pracujemy w studio + licencje, opłaty za serwery i reklamę.
Spraw budżetowych nawet nie ma co porównywać do komercyjnych firm.

60
Twórczość / Gloria Victis
« dnia: 2012-11-13, 17:13 »
Myślę, że ten news może zainteresować użytkowników TM;)

Film z turnieju PvP , wsparcie od twórców Gothica i inne!

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 78
Do góry