Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - xXTVCraftXx

Strony: [1]
1
Spacer / Kompilowanie ZEN
« dnia: 2019-09-06, 19:49 »
Spróbowałem. Włączyłem, skompilowałem, pobrało te 3dsy które wpisałem.

2
Spacer / Kompilowanie ZEN
« dnia: 2019-09-06, 19:20 »
Chodzi o surface.3ds?
Czyli jeśli przy użyciu np. notepad++ zmienię nazwę to będzie inny mesh ładować?

3
Pytania i problemy / Gothic 2 NK
« dnia: 2019-08-31, 02:26 »
Włącza się w menedżerze zadań? Masz rundll32 w procesach też?

4
Spacer / Kompilowanie ZEN
« dnia: 2019-08-30, 17:28 »
Krótko wyjaśniam: kompiluję COLONY.ZEN żeby wejść w editormode, no i wszystko ładnie poza... Poza tym, że cała mapa zamienia się w Górniczą Dolinę z G2, czyli zupełnie inny mesh jest. Voby oczywiście zostały wszystkie, ale nie potrafię zrozumieć, dlaczego kompilowanie mapy zamienia ją w całkiem inną.
Więc poza tym, pytam tylko jak skompilować mapę bez.. no tego dziwnego zjawiska.

5
Złote Wrota / Ogólna dyskusja o modyfikacji
« dnia: 2019-08-30, 14:09 »
Czy zasoby tej modyfikacji mogą być używane do, na przykład, addona na Gothic Multiplayer?

6
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Gothic 2 Plus PL
« dnia: 2019-06-14, 11:24 »
Co to za smutne okrojenie Gothica? xD
>usunięcie roślin żeby gracz nie tracił czasu na eksploracje
>eksploracja będzie rozbudowana i nagradzana
>co

Nie wiadomo po co w ogóle przeniosłeś bagiennego smoka.
Nie wiadomo po co w sumie ten mod :c

Usuń rozdziały 2-5, żeby gracz nie marnował czasu na przechodzenie gry.

7
Pytania i problemy / [G2NK] Model bez tekstury
« dnia: 2019-04-06, 20:49 »
Witaj Forum!

Posiadam model miecza wyciągnięty z modyfikacji SoperMachinimaMod, ale miecz jest po prostu niewidzialny. I nie mam żadnego pojęcia skąd wziąć teksturę broni, jeśli nie ma tej samej nazwy.
Próbowałem nawet znaleźć nazwę tekstury w pliku (używając Notepad++), ale no nie działa.
Tak, znalezienie tekstury w ten sposób i wrzucenie jej działa (udało się z inną bronią).

8
Ukończone modyfikacje / [G2NK] L'Hiver Edition 1.1u PL
« dnia: 2019-01-31, 14:02 »
@Preriowy ścierwojad
Myślałeś o dodaniu jakichś nowych przedmiotów czy funkcji? Na przykład jedzenia z Gothic 1 albo skryptów typu "Mogę przejść" :x

9
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2019-01-31, 13:52 »
(...) Gdy tylko wrócę do domu obecna wersja v0.8 znajdzie się w dziale ukończone modyfikacjęle, a skrypty zostaną opublikowane na githubie. (...)

A więc kiedy możemy doczekać się posta?

10
Spróbuj zrobić także duplikat modelu, tylko nazwij go inaczej. A następnie nazwij teksturę tak samo jak model zbroi.
No i nie zapomnij zmienić nazwy modelu w skrypcie nowej zbroi.

11
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2019-01-24, 21:29 »
Witam, mam pewien problem z Ikarusem, kiedy chcę kompilować skrypt.
_Intern\float.d(212): Error: Unknown identifier: CALL_OPENNie rozumiem dlaczego pojawia się taki komunikat, skoro jeszcze w tym samym folderze taki identyfikator JEST (w pliku Ikarus.d)

----
Zła kolejność parsowania.
Dzięki, naprawione.

12
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2019-01-05, 00:58 »
Mam nadzieję, że będzie cudowne "MOGĘ PRZEJŚĆ?!" :x

13
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Wasteland Mod 2
« dnia: 2018-12-29, 20:09 »
Minęły jakieś trzy lata od wydania modyfikacji. Zastanawia mnie, czy ktoś gra w Gothica z tą modyfikacją? Albo czy zasoby z niej zostały użyte w jakiejś innej produkcji? Przydała się komuś ta modyfikacja?

Well, ktoś definitywnie powinien pomyśleć o dodaniu tego do L'HIVER.

14
Ukończone modyfikacje / [G2NK] L'Hiver Edition 1.1u PL
« dnia: 2018-05-04, 12:37 »
To co w końcu dodaje 1.1u? ;-;

Strony: [1]
Do góry