Pokaż dla porównania model z viewportu (okna roboczego) blendera, najlepiej z widoczną siatką.
Taki screen wystarczy?
Będzie je zapełniał bo nie odczytuje takiej tekstury jak silnik gothica. W gothicu wystarczy że wrzucisz takową teksture z kanałem alpha i będziesz miał swój efekt z dziurami. Natomiast programy do 3D potrzebują odpowiednich parametrów żeby odczytać kanał alpha dla danego materiału.
PS. Nie wrzucaj obrazków w png
Ale że chciało ci się wycinać ten topór na potrzeby prezentacji to szanuję mocno. xD
Ale albo źle cię zrozumiałem, albo przyjąłeś że dziury w moim modelu to tekstura alpha - a właśnie nie, to są wymodelowane dziury jak widać wyżej.
Czyli mam spróbować sam je zapełnić i wrzucić przezroczystą teksturę? Może wtedy zadziała, a i Blender nie będzie miał czego wypełniać. Patrzałem goticzkowe modele i tam się nie bawili w przezroczyste tekstury, tylko wymodelowali dziury podobnie jak jest u mnie.
Jak gdzieś palnąłem głupotę to wybaczcie, ale wstałem dopiero.