Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Pan Damian

Strony: [1]
1
Pytania i problemy / Gothic 3 - modele
« dnia: 2018-08-21, 01:25 »
Cześć,
nie mam teraz dostępu do G3, ale da się jakoś wyciągnąć modele w sensownym formacie? Elementy architektury/świat?

2
Spacer / Zepsuty (?) mesh po usunięciu portali
« dnia: 2018-01-29, 19:45 »
Dziń dobry.

Tak krótko; usuwałem portale w lasach, w Spacerze ładuję mesha, kompiluję, potem kompiluję światło no i coś nie działa to poprawnie. Wrzucę screena z gry - w Spacerze jest to samo, raz widzę to co na screenie, a raz resztę terenu, taką przyciemnioną jakby światło się nie skompilowało.
https://zapodaj.net/images/6b96020d4fdec.jpg
No i samo kompilowanie światła strasznie długo trwa - 3 minuty?

3
Wie ktoś, czemu przy eksporcie do .3ds model sam się edytuje w Blenderze?

Chodzi o miejsca wskazane strzałkami - w moim modelu w tym miejscu nic nie ma, ale Blender sam zapełnia dziury.  :lol:

4
Spacer / Spacer - Illegal Sector Portals
« dnia: 2018-01-21, 06:35 »
Już nie mam sił.
Edytowałem mesha usuwając przy okazji niektóre portale razem z domami i przy próbie kompilacji w Spacerze takie coś wyskakuje, po czym Acces Violation.

D: zBSP(zCBspTree::CreateBspSectors)
: Illegal Sector Portals: NLQBERM

Mesh do wyrzucenia, czy da się go jakoś naprawić? Jedyne co w google znalazłem, to podobny problem Niemca, tylko u niego portale były źle wstawione, a ja je najzwyczajniej usunąłem bo były zbędne.

Edit: Z zaznaczonym editor mode mesh się ładuje i w sumie tyle mi powinno wystarczyć, ale fajnie byłoby poznać przyczynę tego błędu...

5
Pytania i problemy / Wygładzanie powierzchi w Blenderze
« dnia: 2018-01-19, 20:18 »
To znowu ja.  :trollface:
Da się jakoś sensownie wyrównać/wygładzić powierzchnie? Np. mam ścianę i tu i ówdzie jest wklęsła/wypukła, a chcę żeby była idealnie równa. Możliwe?

6
Pytania i problemy / Blender i vertexy
« dnia: 2018-01-18, 23:58 »
Cześć,
po edycji mesha mam miliony vertexów w powietrzu - moje niedopatrzenie... da się je jakoś szybko usunąć czy muszę to robić pojedynczo?  :P

7
Pytania i problemy / Gothic 1 - tekstury
« dnia: 2018-01-18, 16:45 »
Cześć,
chciałem zedytować mesh Starego Obozu w Blenderze, ale nie mam tekstur. No to wypakowałem plik textures.vdfs, tylko że tekstury mam w formacie .tex, a w blenderze są zapisane w formacie .tga

Jakiś pomysł skąd wziąć tekstury .tga albo jakiś masowy konwerter .tex na .tga?  :D

8
Pytania i problemy / Nie mogę nic zaznaczyć w Blenderze
« dnia: 2017-03-05, 15:32 »
Dopiero zacząłem się interesować grafiką 3D i wyciągnąłem sobie model półki ze Skyrima, coby podpatrzeć jak jest zrobiona. I tutaj jest problem - mianowicie w trybie edycji nie mogę nic zaznaczyć, nawet zaznaczeniem prostokątnym. Jak poklikam przez 10 minut jak pojebaniec to może jakiś pojedynczy vertex się zaznaczy. Da się coś z tym zrobić?

Klikam na face'y modelu i nic, zero reakcji - podobnie z modelem z Gothica obok (tj. modelem Darka z poradnika o modelowaniu świata, bo jeszcze Gothica nie zainstalowałem).

9
Błędy podczas parsowania / Błąd mimo dobrego skryptu
« dnia: 2016-07-10, 18:33 »
Wie ktoś o co chodzi?

Poniżej załączam skrypt.
instance NONE_1000_Kusznik (Npc_Default)
{
//---------- Informacje ogólne ----------

name = "Kusznik";
Npctype = Npctype_Guard;
guild = GIL_NONE;
level = 10;
voice = 11;
id = 1000;

//---------- Statystyki ----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 40;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 40;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 200;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 200;

//---------- Wygląd ----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 1,"Hum_Head_Bald",13, 1,GRD_ARMOR_M);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

//---------- Umiejętności ----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,2);

//---------- Ekwipunek ----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sword_02);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_02);
CreateInvItems (self, ItAmBolt, 30);
CreateInvItems  (self,ItFoApple,2);
CreateInvItems  (self,ItFoMutton,1);
CreateInvItems  (self,ItFocheese,2);
CreateInvItems  (self,ItForice,1);
CreateInvItems  (self,ItFo_Potion_Water_01,2);
CreateInvItems  (self,ItFoLoaf,1);
CreateInvItems  (self,ItFo_Potion_Health_02,4);
CreateInvItems  (self,ItLsTorch,1);
CreateInvItems  (self,ItMi_Stuff_Barbknife_01,1);
//---------- Pozostałe ----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Ranged;
daily_routine   = Rtn_start_1000;

};
FUNC VOID Rtn_start_1000 ()
{
TA_Guard (06,00,12,00,"LOCATION_19_03_SECOND_ETAGE_BALCON");
TA_Stand (12,00,14,00,"LOCATION_19_03_SECOND_ETAGE_BALCON");
TA_Guard (14,00,20,00,"LOCATION_19_03_SECOND_ETAGE_BALCON");
TA_Stand (20,00,20,30,"LOCATION_19_03_SECOND_ETAGE_BALCON");
TA_Guard (20,30,22,00,"LOCATION_19_03_SECOND_ETAGE_BALCON");
TA_WashSelf (22,00,22,40,"LOCATION_19_03_SECOND_ETAGE_BALCON");
TA_Smoke (22,40,00,00,"LOCATION_19_03_SECOND_ETAGE_BALCON");
TA_Sleep (00,00,06,00,"LOCATION_19_03_SECOND_ETAGE_BALCON");
};

Strony: [1]
Do góry