nie wiem czy jest już taki temat ale chyba tak
Ściągamy Asc Armors g2 nk i g1 jak kto woli ...
LINK
ASC ARMORSLINK
ASC ARMORStworzymy skrypt nowej zbroi ( kopiujemy np. skrypt na zbroje maga ognia )
wklejamy na sam dół
i teraz:
Zmieniamy instancje z kdf_armor_l na kdf_armorek_l
i jeszcze edytujemy kilka linijek w dół
kdfl_armor.asc zmieniamy na kdfl_armorek.asc
jak widzicie w instance i asc jest końcówka "ek" można dopisać coś innego jak kto woli ;p
następnie wchodzimy w gothic//data//tools//gothic vdsf
trzeba wypakować ( tak jakby) folder TEXTURES są od tego inne tutki
jeszcze wcześniej zmieniamy rozszerzenie anims.vdf na np. anims.aha
w VDSF dajemy extract directory ( wypakowujemy folder anims)
i w naszym folderze z asc armors kopiujemy asc_bodies i wklejamy do folderu anims
work_data_anims
kopiujemy plik asc kdf_armor_l
i wklejamy go na sam dół
teraz zmieniamy nazwe pliku na kdf_armorek_l
i wchodzimy do tego naszego skopiowanego pliku przez notatnik
szukamy *BITMAP kdf_armor.tga
teraz wchodzimy do GoMana wybieramy szate maga ognia, eksportujemy ją np. na pulpit
edytujemy w gimpie czy tam w innych programach.
i zmieniamy nazwe pliku na np. kdft_armor.tga
w *BITEMAP zmieniamy kdf_armor.tga na kdft_armor.tga ( na nazwe naszej teksturki)
wchodzimy znowu do gomana dajemy eksportuj
w formacie .tex ( UWAGA!! jeśli eksportujemy w formacie .tex trzeba do nazwy pliku dopisać -C)
kdft_armor-C.tex
i poprzez gomana wrzucamy do ścieżki
work/data/textures/_compiled.
wchodzimy do gothic/system
klikamy gothicStarter_mod
dajemy reparse script files i zspy na wartość 10
( play the game ) i wpisujemy instance na zbroje
i oto masz nową teksturkę do nowej zbrojki
TuT