Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - TuT

Strony: [1]
1
Skrypty / Problem w skrypcie
« dnia: 2012-05-07, 14:55 »
mam problem który nie mogę rozwiązać :

Story\MISSION\DIA_SFB_4000_Cavein.d unknown indifier DIA_SFB_4000_HELLO

a oto skrypt z Hello:


// ***************** Infos *****************************
instance  SFB_4000_Hello (C_INFO)
{
   npc            = SFB_4000_Cavein;
   condition      = SFB_4000_Hello_Condition;
   information      = SFB_4000_Hello_Info;
   important      = 1;
   permanent      = 0;
   
};

FUNC int  SFB_4000_Hello_Condition()
{
   return 1;
};


FUNC void  SFB_4000_Hello_Info()
{
        AI_Output (self, other ,"DIA_SFB_4000_Hello_03_01"); //Witaj skazańcze , mam dla ciebie propozyjcę.
        B_GiveXP  (50);
        AI_Output (other, self ,"DIA_SFB_4000_Hello_15_02"); //czyżby?
        AI_Output (self, other ,"DIA_SFB_4000_Hello_03_03"); //Potrzebuje kogoś do pomocy w odplugawieniu pewnego obozu, który znajduje się tuż obok
        AI_Output (other, self ,"DIA_SFB_4000_Hello_15_04"); //A co będe z tego miał?
        AI_Output (self, other ,"DIA_SFB_4000_Hello_03_05"); //Powiedź mi , idziesz do Starego Obozu?
        AI_Output (other, self ,"DIA_SFB_4000_Hello_15_06"); //Tak mam tam spotkanie
        AI_Output (self, other ,"DIA_SFB_4000_Hello_03_07"); //Ha., nie zadawaj się z tymi szumowinami,może na początku bym ci doradził zebrac tam trochę doświadczenia ale...
        AI_Output (other, self ,"DIA_SFB_4000_Hello_15_08"); //...ty nie pochodzisz ze Starego Obozu??
        AI_Output (self, other ,"DIA_SFB_4000_Hello_03_09"); //JA?! w Starym Obozie.., nie to nie dla mnie , ja pochodze z zakonu działającemu przeciwko Beliarowi.
        AI_Output (other, self ,"DIA_SFB_4000_Hello_15_10"); //Czyli będe miał szanse dojścia do was , jeżeli ci pomogę?
        AI_Output (self, other ,"DIA_SFB_4000_Hello_03_11"); //hmm..nie zupełnie..
        AI_Output (self, other ,"DIA_SFB_4000_Hello_03_12"); //Jak mi pomożesz to oczywiście będziesz miał mój głos.

        Info_ClearChoices(DIA_SFB_4000_Hello);
   Info_AddChoice    (DIA_SFB_4000_Hello, "No dobra pomogę ci, ale ja przecierz nie mam ekwipunku."                        ,DIA_4000_Hello_Okej);
   Info_AddChoice    (DIA_SFB_4000_Hello, "Co mi będzie z twojego głosu?"            ,DIA_4000_Hello_aha);
   Info_AddChoice    (DIA_SFB_4000_Hello, "Opowiedź mi więcej o zakonie"             ,DIA_4000_Hello_WhyOB);

};


jak ktoś znajdzie błąd niech mi napiszę


    thx ;)

2
nie wiem czy jest już taki temat ale chyba tak :P

Ściągamy Asc Armors g2 nk i g1 jak kto woli ...
LINK ASC ARMORS
LINK ASC ARMORS

tworzymy skrypt nowej zbroi ( kopiujemy np. skrypt na zbroje maga ognia )
wklejamy na sam dół

i teraz:

Zmieniamy instancje z kdf_armor_l na kdf_armorek_l

i jeszcze edytujemy kilka linijek w dół

kdfl_armor.asc zmieniamy na kdfl_armorek.asc

jak widzicie w instance i asc jest końcówka "ek" można dopisać coś innego jak kto woli ;p

następnie wchodzimy w gothic//data//tools//gothic vdsf

trzeba wypakować ( tak jakby) folder TEXTURES są od tego inne tutki

jeszcze wcześniej zmieniamy rozszerzenie anims.vdf na np. anims.aha

w VDSF dajemy extract directory ( wypakowujemy folder anims)

i w naszym folderze z asc armors kopiujemy asc_bodies i wklejamy do folderu anims

work_data_anims

kopiujemy plik asc kdf_armor_l
i wklejamy go na sam dół

teraz zmieniamy nazwe pliku na kdf_armorek_l

i wchodzimy do tego naszego skopiowanego pliku przez notatnik

szukamy *BITMAP kdf_armor.tga

teraz wchodzimy do GoMana wybieramy szate maga ognia, eksportujemy ją np. na pulpit

edytujemy w gimpie czy tam w innych programach.
i zmieniamy nazwe pliku na np. kdft_armor.tga

w *BITEMAP zmieniamy kdf_armor.tga na kdft_armor.tga ( na nazwe naszej teksturki)

wchodzimy znowu do gomana dajemy eksportuj
w formacie .tex ( UWAGA!! jeśli eksportujemy w formacie .tex trzeba do nazwy pliku dopisać -C)
kdft_armor-C.tex
i poprzez gomana wrzucamy do ścieżki

work/data/textures/_compiled.

wchodzimy do gothic/system

klikamy gothicStarter_mod

dajemy reparse script files i zspy na wartość 10

( play the game ) i wpisujemy instance na zbroje

i oto masz nową teksturkę do nowej zbrojki

TuT

3
Pytania i problemy / Nie mogę namierzać w gothic 1
« dnia: 2012-03-29, 19:00 »
Mam problem otóż to :

Włączam sobie Vorlage-fur-mod ini z moim zapisanym tam światem
wszystko jest okey , ale gdy już gram nie mogę namierzyć na nic czy to skrzynka czy jakaś roślina nic !
nie ma nazw nad głową.(postacie)

aha i jak próbuje na coś namierzyć to na itemce , roślinie nie ma podświetlenia

ponadto gdy wyłączam gre wyświetla mi się acces volation

proszę o pomoc !!!!!

Strony: [1]
Do góry