1
MDS i animacje / Nowy mob
« dnia: 2011-12-17, 22:33 »
No, więc tak. Współpracownik zmienił za pomocą 3ds maxa, czy tam czego plik .asc, zmienił w nim model 3d itp. Problem w tym, że ten model (costam.asc) nie działa w Spacerze, w świecie.
I mam takie pytanie - Jak stworzyć nowy mob, chodzi mi tu o Stół Alchemiczny ? Co trzeba zmienić ? LAB_PSI.asc ( czy coś w tym stylu ) ? Co następnie trzeba zrobić ze skryptami, żeby zrobić dialog ? Czy trzeba używać Ikarusa ?
(damdan, opisz dokładniej problem z tym mobem)
EDIT: Zacznę może od początku, ponieważ zacząłem chaotycznie...
Chcemy stworzyć nowy mob typu Stół Alchemiczny. Współpracownik (damdan) edytował w 3d plik .asc Stołu Alchemicznego, spróbował w świecie dodać ten .asc jako obiekt, i wywaliło error. Co należy edytować, żeby stworzyć nowy mob? Gdy już jednak stworzymy nowy model z aktualną animacją stołu alchemicznego, jaka tam jest ( właśnie chodzi mi o pomoc w tym ), to co następnie trzeba zrobić, żeby można było używać tego mobu, żeby działała animacja + nazwa nad tym mobem + uruchamiał się 'jakiśtamdialog', który sobie stworzę, w Dialog_Mobsis?
EDIT2: Dodam, że damdan spakował .asc GothicSourcer'em, powiedział też, żebym napisał, że wcześniej oczywiście zdekompilował oryginalny.
I mam takie pytanie - Jak stworzyć nowy mob, chodzi mi tu o Stół Alchemiczny ? Co trzeba zmienić ? LAB_PSI.asc ( czy coś w tym stylu ) ? Co następnie trzeba zrobić ze skryptami, żeby zrobić dialog ? Czy trzeba używać Ikarusa ?
(damdan, opisz dokładniej problem z tym mobem)
EDIT: Zacznę może od początku, ponieważ zacząłem chaotycznie...
Chcemy stworzyć nowy mob typu Stół Alchemiczny. Współpracownik (damdan) edytował w 3d plik .asc Stołu Alchemicznego, spróbował w świecie dodać ten .asc jako obiekt, i wywaliło error. Co należy edytować, żeby stworzyć nowy mob? Gdy już jednak stworzymy nowy model z aktualną animacją stołu alchemicznego, jaka tam jest ( właśnie chodzi mi o pomoc w tym ), to co następnie trzeba zrobić, żeby można było używać tego mobu, żeby działała animacja + nazwa nad tym mobem + uruchamiał się 'jakiśtamdialog', który sobie stworzę, w Dialog_Mobsis?
EDIT2: Dodam, że damdan spakował .asc GothicSourcer'em, powiedział też, żebym napisał, że wcześniej oczywiście zdekompilował oryginalny.