Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - misiekgrabo

Strony: [1] 2 3 ... 9
1
Ukończone modyfikacje / Laguna
« dnia: 2012-01-29, 15:25 »
Przez głupiego moda zyskałem złą reputację... Nie chciałem poprawić tego moda, bo uważałem go po prostu za durnego. Skoro jednak tyle osób czeka na patcha, wydam go, potrzebuję teraz jednak pełnej listy błędów w dialogach, potworki już zbalansowałem, pozostają dialogi. Mógłby mi ktoś wypisać listę, czy ... ech, poszukam.

2
Spacer / Wcinający się spacer
« dnia: 2011-12-19, 22:23 »
Nie zrozumiałem dokładnie twojej wypowiedzi... czekaj, przeczytam jeszcze raz.

Dobra, przeczytałem dwa razy kolejne i nie rozumiem co oznacza "tylko jak się skompiluje to ma takie wciecia ze ekran przesunie sie raz na 15 sec.". Wyjaśnij dokładniej i pokaż może screen'a.

3
MDS i animacje / Nowy mob
« dnia: 2011-12-18, 21:50 »
Dobrze więc. Mam teraz takie pytanie dotyczące SKRYPTÓW (nie chcę zmieniać tematu). Dodałem zmienną w Scripts/Content/AI/AI_Intern/AI_Constants:

const int   MOBSI_BreweryTable            = 8;

oznaczyłem ją numerem 8, nie wiem - czy to coś będzie oznaczać, i chciałbym się dowiedzieć, czy przez to będzie mi działać? Chcę, żeby przy uruchomieniu animacji nic nie było potrzeba. Co mam zrobić?

EDIT: Dobrze więc. Zrobiliśmy to, tamto, siamto i mob wywołuję dobrze animację. Teraz tylko mały problem - dialog nie działa. Na razie zrobiłem dialog tylko z opcją KONIEC. Nie wiem, czy jest potrzebna ta stała - MOBSI_BreweryTable, czy po prostu zamienić ją na co innego ? Proszę o pomoc.

EDIT2: Mam jeszcze jedną prośbę (czy tam pytanie, jak wolicie) - Zrobiłem tak, że nie ma tej menzurki, której trzeba było mieć przy Stole Alchemicznym. Nie wiem sam, jak to zrobiłem, skasowałem też CreateInvItems w tym moim stole, które tworzyło tą menzurkę, do tego - podczas animacji nasz bohater nie trzyma niczego. Chciałbym, żeby trzymał chociażby Gin, jednak - po 'KOŃCU' nie miał tego Ginu, ale też - żeby nie potrzeba było tego Ginu do uruchamiania dialogu. Jak to zrobić?

Proszę o pomoc w tych dwóch problemach/pytaniach.

4
MDS i animacje / Nowy mob
« dnia: 2011-12-18, 12:44 »
Nikt mi od wczoraj nie pomógł, a ja potrzebuję tego jak najszybciej.

Dodaje informacje: Udało nam się dodać ten model w 3d (działa), zrobiliśmy do niego w Text - nazwę, AI_Constants - zmienną, w Dialog_Mobsis skopiowaliśmy Potion_Alchemy i zmieniliśmy na Brewery_Table. W środku POTIONALCHEMY wszystkie takie na BREWERYTABLE, zrobiłem tylko opcję 'KONIEC' w dialogu, resztę oznaczyłem znakami (na początku) /* i (na końcu wszystkich dialogów nie potrzebnych) */. Reparse Scripts nie wywaliło żadnych błędów, nazwę dobrze wyświetla, problem w tym, że nie gdy próbuję użyć tego obiektu, nie próbuję nawet odtwarzać animacji. Co zrobiliśmy nie tak? Dialog także nie działa.

5
MDS i animacje / Nowy mob
« dnia: 2011-12-17, 22:33 »
No, więc tak. Współpracownik zmienił za pomocą 3ds maxa, czy tam czego plik .asc, zmienił w nim model 3d itp. Problem w tym, że ten model (costam.asc) nie działa w Spacerze, w świecie.

I mam takie pytanie - Jak stworzyć nowy mob, chodzi mi tu o Stół Alchemiczny ? Co trzeba zmienić ? LAB_PSI.asc ( czy coś w tym stylu ) ? Co następnie trzeba zrobić ze skryptami, żeby zrobić dialog ? Czy trzeba używać Ikarusa ?

(damdan, opisz dokładniej problem z tym mobem)

EDIT: Zacznę może od początku, ponieważ zacząłem chaotycznie...

Chcemy stworzyć nowy mob typu Stół Alchemiczny. Współpracownik (damdan) edytował w 3d plik .asc Stołu Alchemicznego, spróbował w świecie dodać ten .asc jako obiekt, i wywaliło error. Co należy edytować, żeby stworzyć nowy mob? Gdy już jednak stworzymy nowy model z aktualną animacją stołu alchemicznego, jaka tam jest ( właśnie chodzi mi o pomoc w tym ), to co następnie trzeba zrobić, żeby można było używać tego mobu, żeby działała animacja + nazwa nad tym mobem + uruchamiał się 'jakiśtamdialog', który sobie stworzę, w Dialog_Mobsis?

EDIT2: Dodam, że damdan spakował .asc GothicSourcer'em, powiedział też, żebym napisał, że wcześniej oczywiście zdekompilował oryginalny.

6
Spacer / Assertion Failed i Access Violation
« dnia: 2011-12-17, 12:59 »
Po prostu ci to powiem - coś spieprzyłeś; coś masz z systemem; lub nie umiesz instalować/reinstalować/odinstalować.

EDIT: Pierwszy raz się zgadzam z Demonical Monk'iem. :)

EDIT2: Ale masz niezły Paradoks, może to przez to ?! - Odkurzacz, Avast i jeszcze kilka antyvirusów powoduje niezły bałagan i cięcie systemu... powinieneś to odwrócić jak najszybciej. Ja jak miałem zainstalowane trzy antyvirusy kiedyś naraz, gdy komputer mi się uruchomił - natychmiast się zacinał i trzeba było przeinstalować Windows ...

@down -> xD

7
Spacer / Assertion Failed i Access Violation
« dnia: 2011-12-17, 12:10 »
Mnie to trochę dziwi. Po tym - jak mu gothic przestał działać reinstalował go PIĘTNAŚCIE czy tam ile razy, także po tym formatował aż TRZY razy... Naucz się twórco tematu, jak się poprawnie odinstalowywuję gry, nie tylko - puszczasz odinstalator, pyk myk, twoje skrypty i TE BŁĘDY zostają ci w folderze, może i instalujesz Gothica w innym folderze, ale zapewne przenosisz też poprzednie skrypty. Na moje oko to mi tutaj też śmierdzi Avastem, miałem wiele błędów z tymże Antyvirusem, pamiętam nawet, jak miałem raz Assertion Failed, ale to było dawno temu i pozbyłem się wtedy tego błędu...

JAK NIC NIE ZADZIAŁA Z WYPOWIEDZI MOICH POPRZEDNIKÓW I MNIE - NAJLEPIEJ PRZEINSTALUJ SYSTEM! Bo wg. mnie jesteś nieco niekumaty.

8
Ukończone modyfikacje / Laguna
« dnia: 2011-11-30, 19:09 »
To nie las, a dżungla. Poza tym, wiadomo - nie chodzić do lasu z potworami, skoro ich widać z daleka - nie podchodzić  :lol:  

Co do tych DWÓCH dróg, to się nie zgodzę. Są trzy drogi - jak mówiłeś, te dwie - morze i dżungla, ale dlaczego nikt nie pójdzie plażą ? Wystarczy zabić dwa wilki tam stojące i przebiec szybko dróżką, jak odwiedzi się obóz Piratów, to nie powinno się mieć problemów z zabiciem wilków. Jak ktoś tego nie potrafi - proszę wejść do wody i ominąć ew. topielce oraz jaszczury na plaży. Kierujemy się cały czas przez plażę. Dochodzimy w końcu do twóch małych wysp, dopływamy do nich i widzimy kolejną wielką. Można by od razu wywnioskować, że jest to wyspa, na której są Tubylcy, więc tam się kierujemy. Jak ktoś nie kapuje - można całą drogę przebyć wodą, ze skalistej wyspy do skalistej wyspy, bo te skaliste wyspy widać. Ale wiem też jedno - ten drugi zwiadowca, którego 'niby' zabił ścierwojad - chyba go tam zaprowadziłeś, bo przetestowałem tego zwiadowcę, i póki on tam stoi i nikt go nie zwodzi - nie atakuje on żadnych ścierwojadów ani nikogo ( raz miałem błąd - że mi Geralt pobiegł do tego zwiadowcy, ale poprawiłem to xD ).

9
Ukończone modyfikacje / Laguna
« dnia: 2011-11-30, 17:11 »
Hm... to ciekawi mnie jak xendix to rozszyfrował, skoro nie dawałem mu żadnych wskazówek, to proste - gracz wykonuję kilka początkowych questów, żeby stać się dość silnym, poza tym - są to dobre statystyki jak na początek - 25 siły, 40 HP, 10 zręczności i po 30 % umiejętności walki każdą bronią, żeby sobie poradzić z najrozmaitszymi potworami. Od Kapitana dostajemy zbroję i b. dobrą broń jak na początek, wykonamy misję Geralta - dostajemy 2 jego młoty, z czego jeden dodaję 10 siły, więc po wypiciu dwóch - mamy już 45 siły. Czy to takie trudne ? Przynosząc Geraltowi 8 rogowych muszli lub 8 otwieranych muszli - dostaniemy kolejny jego młot. Tak otrzymamy dość dobre statystyki mogące pokonać topielca/jaszczura. Co do szczurów - pisałem coś, taki system był już zbudowany w zwykłym G2NK - bijesz szczura normalnie - zabijasz mu po 5 % HP, a krytyczny zabija 100 %. Co do xendixa, nie wiem, po co on przechodził to tyle razy, ale poprosiłem go tylko żeby RAZ sprawdził ścieżkę Piratów, skoro już tak bardzo chciał zagrać, więc nie chodzi tu, kur*a, o kilkanaście questów. I znowu - Przeczytaj dokładnie - polne bestie, a polne pełzacze. Naucz też się porządnie grać, jak wyuczyłeś się na Łatwym trudności w zwykłym G2( Gothic nie ma poziomu trudności, lecz przyznaję - G2 miał śmiesznie niski poziom trudności, a G2NK - już ustabilizowało się to do średniego ), więc skoro nie nauczysz się normalnie grać - to nie krytykuj, ja to przeszedłem bez kodów, ustabilizowałem też staty Zwiadowcy, żebyśmy mogli go normalnie pokonać, to - że trafił na Krwiopijców, to niestety jego sprawa, ale jak widać - w tym przypadku Krwiopijce pomagają nam zabić Zwiadowce, skoro wg. ciebie to taki strasznie bardzo duży poziom trudności ...

10
Ukończone modyfikacje / Laguna
« dnia: 2011-11-30, 15:28 »
Wiesz, chyba nigdy w gothica 2 NK nie grałeś. Statystyki są w porządku, NIEMOŻLIWY poziom trudności ?! Widać grać nie umiesz. I xendix ma dobrą strategię, specjalnie zrobiłem za młot Geralta 10 siły, żeby usytuować statystyki, żeby potwory nie były takie silne, zdobędziesz ze dwa poziomy - zbroję skórzaną i będziesz nawet dobry. Mam dobrą radę - na początek nie wchodź do dżungli, co do wody ... mówiłem o tym adanie4, lecz on miał lenia.

POLNYCH BESTII ?! Widać nie grałeś za dużo w gothica 2 NK.

I nie jest to wyskillowana postać, ma tylko jeden atrybut - 25 siły, i razem z adaną uważaliśmy że jest to za mało, jednak zostawiliśmy, bo poziom trudności miał być dość duży ( zbieranie mięsa i muszelek ), ale nie, że niemożliwy, człowieku!

A czytałeś intro w pierwszym poście ... ? Nie każdy mod ma intro w postaci filmiku, i zwykle jest to trudne do zrobienia - wiesz, animacje itp.

Co do jednego zwiadowcy, masz racje - tamten na plaży - chodzi o to, że masz przyjść tam i 'pomóc' krwiopijcom, albo się nie wtrącać, ten jeden ma 'problemy' ze zwierzętami.

EDIT: Skoro mówisz że normalnie traci 5 %, a krytycznie - całość, tak jest niestety w oryginalnym G2NK.

11
Ukończone modyfikacje / Laguna
« dnia: 2011-11-30, 11:47 »
Jest już wersja v. 1.05b poprawiająca kilka błędów między z Geraltem i Klausem. Proszę o informowanie mnie o błędach !

PS. Co do tych '! ...' - chodzi tu o krzyk  i nagłe wyciszenie mówiącego.

12
Ukończone modyfikacje / Laguna
« dnia: 2011-11-29, 13:04 »
Czy to jest dyskusja o modzie, czy o jego skryptach ? To prawda, zwykle mam taki zwyczaj wstawiania spacji przed zapytajnikami, czy wykrzykniami. Skoro nawet nie grałeś, nie powinieneś też grzebać w skryptach, i źle o tym wnioskować. Ludzie nie powinni też widzieć skryptów, więc ja sobie tylko dla żartów pisałem INSTANCE tychże dialogów. Co do Tubylców, byli oni na tyle cywilizowani, że wykształcili nasz język :D  Mógłbyś otwierać skrypty, by polonizować ( w tym przypadku 'zangielszczyć' ), ale nie - by pokazywać je tutaj, w ukończonych modyfikacjach, by ludzie widzieli jak mod jest zbudowany i co ma w sobie. Gdzie widzisz inną kombinację oprócz '?!' ? Co do prostopadłościanowego kamienia ... pomyłka xD Zapomniałem jak wygląda kamień ogniskujący, i że ma podstawę sześcio- czy tam pięcio- kąta, albo jak napisałeś - trójkąta xD Nie widziałem dawno kamienia ogniskującego, w goticzka się długo nie grało ... mam grzech fana.

Nie powinieneś też wnioskować jaka jest wielkość świata, widząc tylko kilka postaci w Startupie ze skryptów.

13
Skrypty / Uchlanie się.
« dnia: 2011-11-29, 08:28 »
Hm ... a ja mam takie pytanie, co do tego 'Uchlanego' ( xD ) - Co zrobić, by po jakimś czasie 'Uchlany' wytrzeźwiał i wrócił do normalności, to wiem - zmienić mu .mds na człowieka, ale co zrobić, żeby PO JAKIMŚ CZASIE. Np. po 2 minutach zmienna 'uchlany' zmniejsza się o 2, bo - jakbyśmy się więcej upili, to dłużej musielibyśmy czekać :P

EDIT: Jakby co, to ja tutaj się z ciekawości pytam :P Ale potrzebna mi jest odpowiedź to Propsik poleci.

14
Ukończone modyfikacje / Laguna
« dnia: 2011-11-29, 08:18 »
W sumie racja - razem z wersją 2.0 już się tworzy dubbing, wysłałem poszczególnym ludziom i jest dość dobrze, jak już kilka widziałem. Oczywiście - może dodam też kilka nowych questów, zobaczymy ...

15
Ukończone modyfikacje / Laguna
« dnia: 2011-11-28, 19:45 »
To super, co do Geralta ... już poprawiam, wersja 1.04b za chwilę :P z poprawionym błędem z misją Geraltową :)  Natomiast nie dostałem szczegółów co się dzieję po dołączeniu do Piratów, nie widzę tam żadnych błędów, powinno wszystko działać - gdy Kapitan powie 'Witaj zatem wśród Piratów' powinien być koniec dialogu i następnie - jeszcze raz zagadujemy Kapitana i jest opcja 'Co dalej?' czy coś w tym stylu.

EDIT: I jest już wersja v. 1.04b poprawiająca błąd z misją Geralta - po wykonaniu jego misji Kapitan mówił że nie wykonaliśmy misji Geralta, a przecież to NIEPRAWDA :P

16
Ukończone modyfikacje / Laguna
« dnia: 2011-11-28, 18:52 »
Prawdopodobnie poprawiłem błąd z wywalaniem, tak mówi mi tester, którego 'zatrudniłem' dzisiaj. Linki na razie w Mirrorze 3 i 4.

EDIT: Znalazłem także błąd z zadaniem Geralta i go poprawiłem. Niedługo wydam nowszą, bardziej bezbłędną wersję.

17
Ukończone modyfikacje / Laguna
« dnia: 2011-11-28, 18:05 »
Zobaczy się, mam już pewne Logi ZSpy od 'kogoś' (nieważne kogo) i postarałem się to naprawić, co do Piratów ... jest to także dziwne, wszystko u nich jest dobrze.

EDIT: A dubbing jest w produkcji. Nie wiem co popie*rzyło tych testerów, że mówią mi - wszystko jest okej, i że jest 1 % błędów ... oczywiście - podali mi ten błąd, a ja go poprawiłem.

EDIT2: Oczywiście, sam też jestem testerem, ale takim 'zewnętrznym' sprawdzam tylko pewne szczegóły, typu - uaktywnianie skryptu poprzez trigger oraz działanie zbroi czy coś, ale osobiście testować nie mogę, bo mam wszystkie pliki z moda, i jak coś nie będzie działać, czego nie ma w paczce - to nie sprawdzę tego, bo JA mam wszystko.

EDIT3: Poza tym - współpracownicy popędzali mnie - No, dalej, wydaj to wreszcie. Ja jednak ciągle to opóźniałem, a testerów chętnych nie było, było tylko wielu chętnych dubbingerów, którzy nie mieli G2NK i nie mieli możliwości tego sprawdzać ...

18
Ukończone modyfikacje / Laguna
« dnia: 2011-11-28, 17:26 »
Prawdopodobnie jest to wina nowych zbroi Tubylców ... kolega przetestował z ZSpy i wywaliło mu pewien błąd. Postaramy się poprawić najlepiej - dzisiaj. Ale to dziwne - jednym działa - jednym nie ...

19
Ukończone modyfikacje / Laguna
« dnia: 2011-11-28, 16:18 »
I jest wersja v. 1.02b poprawiająca jeden mały błąd - brak klucza do chatki Kapitana w świecie :)  Będę starał się poprawiać kolejne ew. błędy, proszę o granie i testowanie oraz powiadomienie mnie o ew. błędach, chociaż mam mniej czasu, bo tworzę inny mod - spróbuję dodać może jeszcze kilka questów, ale to nie jest obietnica ! :P

PS. Przypominam, powiadamiajcie mnie o innych błędach, DOKŁADNIE I PRECYZYJNIE, bo nie będzie chciało mi się odszyfrowywać postów z błędami ortograficznymi, czy mało precyzyjnych ...

EDIT: A co do błędu z 'wywalaniem', niektórym działa - niektórym nie, może to być wina nowego Windowsa 7 albo też ten błąd jest bardziej sprecyzowany w gothicu, więc polecałbym przeinstalowanie gothica i sprawdzenie tego.

20
Pytania i problemy / Nakładanie tekstury
« dnia: 2011-11-28, 13:23 »
Hm ? Hm ? Hm ? Nie zrozumiałem dokładnie twojego problemu, piszesz, że nakładasz texturę itp. i wszystko jest tak jak być powinno, więc sprecyzuj swój problem dokładnie, a czytałem twój 'problem' kilka razy ...

Strony: [1] 2 3 ... 9
Do góry