Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Wixor

Strony: [1]
1
Hej, mam problem stworzyłem sobie teksturę nowego pancerza (bazując na starej teksturze magicznej zbroi z rudy) dodałem magiczną zrobię z G1 i na jej bazie zrobiłem drugą - plik 3ds ten sam, plik asc zmieniłem nazwę oraz dane w nim (zmieniłem nazwę TGA by zaciągało inną teksturę) no i dałen nowe TGA do npc/armor i nowy plik TEX do textures, zbroja była niewypałem tzn brzydka, no więc mówię dobra ! zmienię ją raz jeszcze... i tutaj jest problem podmieniłem pliki TGA i TEX a kij wie skąd czyta tą starą teksturę O_O o co tutaj chodzi ?! skąd ma starą teksturę ?!

PS: plik jpg który robiłem i potem gomanem robiłem na tex i tga ma inną nazwę niż plik tga i tex (ale to raczej nie ma znaczenia...)


ZNALAZŁEM PROBLEM :D PROSZE O USUNIĘCIE TEMATU ! I PRZEPRASZAM ZA PROBLEM

2
Hej !
Przychodzę do was z pytaniem, Gothic 2 NK jak wiemy to dość już leciwa (przy czym moim zdaniem genialna) gra, odpalając wersję np steamową czy pudełkową(a posiadam obie) to zmiana rozdzielczości prowadzi do crasha do tego gra średnio wygląda i działa, po wgraniu 2.6 rev2 + player kita + system packa 1.8 gra chodzi bezproblemowo i wszystko działa, jednak odpalając taką wersję w spacerze wywala błąd (który ignoruje bo to info że pp jest niby niewspierana wersja gry ale i tak bangla wszystko a przynajmniej to co patrzyłem ;) ).

Po tym wstępie który, ma opisać jakby podstawę którą, się kieruję mam pytania:
1) Czy tworząc moda mogę jakość dodać wszystkie te usprawnienia do gry ? czy wystarczy ze mam zainstalowane dodaję mdk itd i potem mod będzie to już miał w sobie ?

2) Jak wgl zrobić paczkę z modem ? tak by potem w starterze pojawiała się opcja odpalenia go osobno od gry ? (starałem się szukać info na ten temat ale jakoś nie znalazłem - może złe hasła wpisywałem albo dzban jestem xD)

3) Ostatnie chyba takie którego, powiem szczerze się aż wstydzę, ale lubie wiedzieć co i jak, te "pakiety systemowe" Lego oraz ikarus czym tak naprawdę są i co dają osobie piszącej skrypy ? czy od razu zmieniaja coś w grze czy nie ? jak to wgl działa i jakie daje możliwości względem tego starego pisania skryptów które są w G2NK?

Z góry dziękuje za odpowiedzi :)

3
Pytania i problemy / Blender pytania od laika
« dnia: 2021-07-31, 20:50 »
Hej Hej, witam przychodzę z mega problemem, pomijam że ledwo się odnajduję w blenderze (raczej wole skrypty pisać niż bawić się w 3d ale cóż....) staram się zmodyfikować świat gothica 2 nk, wczytuje go do blendera używając wtyczki, itd itd następnie eksportujac wywala błąd na temat za duzej ilości "vertices" wiemy o co chodzi :D pojawia się pytanie jeśli będę tworzyć mapy to w gothic w folderze z światami widać że są one podzielone ale też jest jeden jakby "połączony z tych wszystkich innych" jak to działa ? jak zrobić własnie jeden duży świat z ewentualnymi przejściami (wiem że je w spacerze się robi) do innych części świata ??? chodzi mi o to czy da się wgl ominąć limity KrxImpExp co do świata i eksportu ?

Dziękuje każdemu kto odpowie :)

Strony: [1]
Do góry