Hej, mam problem stworzyłem sobie teksturę nowego pancerza (bazując na starej teksturze magicznej zbroi z rudy) dodałem magiczną zrobię z G1 i na jej bazie zrobiłem drugą - plik 3ds ten sam, plik asc zmieniłem nazwę oraz dane w nim (zmieniłem nazwę TGA by zaciągało inną teksturę) no i dałen nowe TGA do npc/armor i nowy plik TEX do textures, zbroja była niewypałem tzn brzydka, no więc mówię dobra ! zmienię ją raz jeszcze... i tutaj jest problem podmieniłem pliki TGA i TEX a kij wie skąd czyta tą starą teksturę
o co tutaj chodzi ?! skąd ma starą teksturę ?!
PS: plik jpg który robiłem i potem gomanem robiłem na tex i tga ma inną nazwę niż plik tga i tex (ale to raczej nie ma znaczenia...)
ZNALAZŁEM PROBLEM
PROSZE O USUNIĘCIE TEMATU ! I PRZEPRASZAM ZA PROBLEM