Nie zmienia się tekstura od nowego pancerze 1003 0

O temacie

Autor Wixor

Zaczęty 3.08.2021 roku

Wyświetleń 1003

Odpowiedzi 0

Wixor

Wixor

Użytkownicy
posty12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Hej, mam problem stworzyłem sobie teksturę nowego pancerza (bazując na starej teksturze magicznej zbroi z rudy) dodałem magiczną zrobię z G1 i na jej bazie zrobiłem drugą - plik 3ds ten sam, plik asc zmieniłem nazwę oraz dane w nim (zmieniłem nazwę TGA by zaciągało inną teksturę) no i dałen nowe TGA do npc/armor i nowy plik TEX do textures, zbroja była niewypałem tzn brzydka, no więc mówię dobra ! zmienię ją raz jeszcze... i tutaj jest problem podmieniłem pliki TGA i TEX a kij wie skąd czyta tą starą teksturę O_O o co tutaj chodzi ?! skąd ma starą teksturę ?!

PS: plik jpg który robiłem i potem gomanem robiłem na tex i tga ma inną nazwę niż plik tga i tex (ale to raczej nie ma znaczenia...)


ZNALAZŁEM PROBLEM :D PROSZE O USUNIĘCIE TEMATU ! I PRZEPRASZAM ZA PROBLEM
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry