Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - boguc

Strony: [1]
1
Dyskusje i problemy / BLENDER game engine
« dnia: 2018-02-16, 14:14 »
Ktoś miał z tym styczność? Od niedawna uczę się programowania w pythonie, podoba mi się koncepcja jednego narzędzia do wielu zadań ale krążą plotki o słabej wydajności no i mozliwości w porównaniu do unity też nie są jakieś mega. Warto/nie warto?

2
Projekty zawieszone i porzucone / [G2NK] Tabu
« dnia: 2017-02-28, 17:26 »
Od jakiegoś czasu tworzę modyfikację do znanej, lubianej i cenionej gry Gothic 2 Noc Kruka. Widać już pierwsze efekty więc myślę że można się nimi z Wami podzielić.

Spoiler
Akcja dzieje się w uniwersum Gothica, na małej wyspie, gdzieś daleko od Myrthany, Khorinis i ich problemów. Nie jest to miejsce szczególnie ważne ekonomicznie, ani szczególnie przyjazne dla odwiedzających, toteż statki z zewnątrz docierają tu bardzo rzadko. Ale docierają. Na jednym z tych zbłąkanych okrętów znajduje się właśnie nasz bohater - pospolity złodziejaszek, włóczęga i awanturnik. Zszedłszy na ląd kradnie pewnemu przechodniowi sakiewkę, w nadziei że zawiera coś cenniejszego niż bagienne ziele. Niestety, ów przechodzień nie był zwykłym wieśniakiem. Zauważył zniknięcie swojej własności. Kilkanaście minut później, bohater zostaje pojmany przez dwóch ludzi w zbrojach strażników i wtrącony do lochu. Statek odpływa, zostawiając go na wyspie z poważnym problemem. Na wyspie bowiem, dwóch braci walczy o objęcie władzy i stara się pozbyć niewygodnych dla siebie osób. Środkiem do tego celu ma być zdobycie umiejętności magicznych, będących od lat sacrum, tematem tabu o którym nie wolno nawet mówić zwykłym, szarym ludziom. Bohater trafił w ręce jednego z owych braci i w zamian za darowanie życia i odzyskanie wolności musi znaleźć sposób na zdobycie umiejętności magicznych dla swojego zleceniodawcy.

  • zupełnie nowy świat
  • nietypowy rozwój postaci jeśli chodzi o umiejętności magiczne
  • około 30 zadań
  • około 80 npc

Nie przewiduję jakiś większych nowinek skryptowych, skupiam się raczej na ładnym, typowo gothicowym świecie, ciekawym gameplayu i gęstym klimacie. Aktualnie mam rozpisany wątek główny i kilka pobocznych zadań, wstępną listę npców i lokacji. Aktualnie tworzę świat tj mesh i lvl design. Sukcesywnie będę dodawał npców i implementował zadania. Premiera - chgw.

Screeny:
Spoiler






Podoba się? Zostaw propsa, doceń pracę :D
Pozdrawiam



EDIT: Temat tygodnia. Dziękuję <3 :D

3
elo. Jestem na półmetku prac koncepcyjnych jeśli chodzi o moją modyfikacje do g2nk. Temat jest dość spory, całościowo będzie to pewnie wielkości gothic1 jeśli chodzi o mapę. Zadan trochę mniej, za to więcej możliwości wyboru. Szukam kogoś kto ogarnia na moim poziomie(czyli podstawowym :D) narzdzia do 3d lub chce sie nauczyć ogarniać i jednocześnie popracować przy jakiejś modyfikacji. Wychodzę z założenia że przy użyciu oryinalnych assetów z g2nk mozna zbudować fajny świat, więc szczególny polot i finezja nie są wymagane. Póki co, zacząłem skrobać już powolutku samemu, poniżej screeny.
Wszelakie szczegóły chętnie uzgodnię na pw lub w temacie.
Oczywiście non profit :D


@Gizbor dziwne, mi się wyświetlały. Tak czy inaczej, poprawiłem dzięki

4
Bitwy 3D / Bitwy - odrodzenie -ANNO DOMINI 2017
« dnia: 2017-02-22, 09:46 »
Hejka the modders! Dawno nie było żadnych bitew 3d. Ten dział to jest jakaś skamielina i biblioteka historii. A widać że jest sporo osób które coś tam dłubią - może warto zrobić w końcu jakąś bitwę 3d. Ja bym chętnie wziął udział, pewnie kilka innych osób też. Dawno nie było żadnej wiec myślę że nawet drugie okrążenie tych samych tematów byłoby na miejscu.
Napiszcie co o tym sądzicie, można wybrać jakiś temat... Nawet jeśli te prace które będą wysłane nie będą profesjonalne to myślę że jest sens. W końcu każdy z forum jakoś zaczynał.


5
Offtopic / E-Sport
« dnia: 2017-01-30, 14:54 »
Ktoś śledzi temat? Wczoraj polska drużyna Virtus.pro(w rzeczywistości rosyjska, ale sekcja CS:GO jest złożona z samych Polaków i traktowana właśnie jako polska, obok nazwy wyświetlana jest polska flaga itd.) przegrała z duńską Astralis w finale 2 sezonu Eleague Major, mimo że zwycięstwo było niemal na wyciągnięcie ręki.

http://www.polsatsport.pl/wiadomosc/2017-01-29/polacy-z-virtus-pro-przegrali-final-w-dramatycznych-okolicznosciach-wideo/

6
Muzyka / Moje kompozycje(rock)
« dnia: 2016-12-01, 21:46 »
Jak ktoś lubi grungeowo rockowe klimaty to zapraszam do odsłuchania moich kilku kawałków. Nagrane na laptopie.
https://soundcloud.com/radek-bogucki/tracks
Pzdr

7
Przygarnę osoby które ogarniają skrypty lub potrafią napisać zgrabne i trzymające klimat questy do projektu WYSPA(g2nk).
 Nie oczekuję cudów, skrypter musi umieć pisać działające skrypty gildii, NPC, dialogów, itemów w oparciu o opisy i dokumentacje. Żadnych duali i innych mieczy runicznych, wszystko to co pojawiło się w g2nk. Jeśli chodzi o scenarzystę to praca jest zaczęta, poratuję kandydata niezbędnymi materiałami i możemy zaczynać od razu. Chętni niech zglaszają się tutaj lub do mnie na PW. Dodam iż mesh świata jest gotowy w jakiś 60 %, zostało skończyć 3 ważne lokacje. Część wyspy jest już oddana do vobowania.
Screeny:



8
Oferty pracy i pomocy / Szukam grafika 3d
« dnia: 2013-07-07, 14:32 »
Szukam grafika 3d do nowego moda(na razie brakuje nazwy) nie związanego zupełnie z uniwersum gothica. Obecnie tworzony i dopracowywany jest scenariusz oraz świat(mesh gotowy w 1/3).




Osoba powinna umieć modelować budynki, teren i ogólnie proste lokacje pod gothic 1/2(LOW POLY). Niezbędna jest także umiejętność teksturowania materiałami z g1. Może być bez jakiegoś ogromnego doświadczenia. Soft dowolny, od 3dsmax, przez blender i wings aż na zmodelerze kończąc.
Kandydaci powinni się zgłaszać na PW do mnie lub w tym temacie.

9
Projekty zawieszone i porzucone / Wyspa
« dnia: 2013-06-30, 10:09 »
Cześć wszystkim. Moddingiem gothica zajmuję się odkąd pamiętam, czyli jakies 3 tygodnie. Jeszcze się uczę więc to co prezentuję wypada blado na tle Rzeki, Złotych wrót i innych takich, aczkolwiek proszę o nie olewanie tematu bo każda opinia, nawet nie pochlebna jest dla mnie cenna.

Sama modyfikacja będzie całkowicie niezwiązana z G. Będzie opowiadać historię młodego szlachcica który ma dość życia u boku ojca-bufona zajmującego się jedynie interesami i matki, hipokrytki z wynaturzonym ego. Przebrany za mieszczanina zaciąga się na statek i odpływa ze znienawidzonego kontynentu. Przystankiem w podróży na.. (inny kontynent, nie mam jeszcze nazwy)jest mała wysepka znajdująca się wprost na szlaku handlowym. Część statków zatrzymuje się tam aby uzupełnić zapasy, wymieniając swoje towary, niedostępne dla mieszkanców owej wyspy na wodę, żywność alkohol i skóry. Pobyt młodzieńca na statku zbiega się z szeregiem niewyjaśnionych dla mieszkańcó wyspy zjawisk. Postanawia on zostać na wyspie i przyjrzeć się im bliżej.

No, tak to wygląda od strony fabularnej. Dodam jeszcze że całość będzie spłycona jeśli chodzi o magię, nie będzie ona dostępna dla wszystkich, właśnie o dostęp do niej będzie toczyć się walka. Zwoje nie będą się walać po ziemi jak w g, będą za to potężniejsze, tak samo runy.
 Mod tworzę w g1 , nie planuję żadnych większych ingerencji w skrypty (duale, rozdzielane części zbroi). W grze pojawią się 3 główne frakcje, do których będzie można dołączyć i 4 poboczne, do których gracz nie będzie "zaproszony, ot takie grupy zamknięte. Do tego około 100npc, trochę nowych itemów i jakieś 4 godziny zabawy.
Świat to około połowa tego z g1. Oprócz tego ,,na powierzchni"(dość zróżnicowanego- duże puste przestrzenie niedalego plaży, ogromny las i tereny nie odwiedzane przez ludzi) dostępna będzie mała światynia pod ziemią i ukryte, podziemne miasto, którego istnienie jest ukrywane przed mieszkancami wyspy. Oprócz tego gra zaoferuje lokacje takie jak przystań, wioska, obóz w górach, miasto, obóz pustelnikow.
Orkowie beda, ale nastawieni pokojowo, mądrzejsi niż w g1, za to fajniejsi niż w g3

No i screeny. Poki co to niestety tylko mesh, w dodatku skończony tylko w 2/3. Temat wstawiam po to, że by posłychać opinii, co poprawić teraz itp bo jak zaczne wstawiać voby to nie bedzie odwrotu. Z tego co widzę to mam tochę pro blemów z proporcjami, i generalnie trochę tu pustawo. Mimo wszystko zabawa w modding jest spoko i myślę że to lepszy pomysł niżte wielkie wojny z orkami, 5 lat opo opuszczeniu korinis przez bezimiennego, lord hagę, wojna stulecia, dużo orki, wybraniec, magiczne bóstwo itp.
Pozdro and joł!

EDIT: nie wiem jak wstaiwic w tag spojler wiec daje tak
Spoiler
[mod=Avallach]Na szczęście ja wiem.[/mod]



10
Spacer / Odległość wyświetlania
« dnia: 2013-06-13, 07:45 »
Wietnam. Mam pytanie.Istnieje możliwość zwiększenia odległości wyświetlania w spacerze w g1? Nie bardzo wiem czy to problem skryptów czy samego spacka i LOD. Mam kawalek mapki gdzie po prostu jest taka charakterystyka- trochę więcej pustych przestrzeni. Plus nie widać NPC którzy stoją parę kroków dalej.
da się to poprawic?

Strony: [1]
Do góry