Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Squerol

Strony: [1]
1
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Adrenaline Mode
« dnia: 2017-10-22, 18:23 »
GOTHIC 2 ADRENALINE MODE

https://www.youtube.com/watch?v=tuipObHPwEE


Mała modyfikacja rozgrywki - przeciwnicy 2x szybsi, bohater 1.3x szybszy,


Dla graczy którzy łoją Gothica już 150-ty raz i mają system walki i jego zasady w małym paluszku.

Bardziej dynamiczny system walki, przeciwnicy bezlitośni jak nigdy dotąd...
Bohater przyspieszony aby wykonywane przez nas akcje stały się bardziej intuicyjne,
przy tak przyspieszonych wrogach każda milisekunda się liczy...

Kompatybilny z Gothic 2 fix 2.6.0.0-rev2, fix wymagany

Testowany jak dotąd na:
- czystej wersji G2NK fix 2.6.0.0-rev2,
- L'Hiver 1.0 PL (nie polecam, nowe ruchy przeciwników wprowadzają chaos),
- Returning 2.1 Rebalance Patch 1.2 PL,
- Returning 2.0 v0066 R2
Działa OK.

Szczególnie polecam do Returninga 2.1 Rebalance Patch 1.2 PL na poziomie trudności "normalny" bądź niższym i do Returning 2.0 również na poziomie "normalnym" bądź niższym.

Co i jak:

1. Pobierz i zainstaluj najnowsze wersje:
* AutoHotkey
https://autohotkey.com/download/
* Cheat Engine
http://cheatengine.org/downloads.php
- skopiuj i wypakuj archiwum na dysk C: (tylko "C:\" żadne podfoldery) tak aby pliki "G2.ahk" i "G2.ct" były "luzem",
* możesz utworzyć skrót do pliku "G2.ahk" i skopiować gdzie chcesz,
- uruchom plik "G2.ahk",
- uruchom grę,
- wciśnij klawisz "R" po rozpoczęciu nowej gry/wczytaniu zapisu,
- gotowe... przygotuj się na śmierć...

Polecam dobierać poziomy trudności w modach gdzie przeciwników nie ciacha się 15h zadając minimalne obrażenia i gdzie możemy zostać trafieni więcej niż 1-2 razy zanim padniemy  :F

Polecam wybawiać przeciwników pojedynczo (np. z wilkami, goblinami, itp. może być problem ale przy odrobinie wprawy jest to możliwe).

DOWNLOAD:
http://www.mediafire.com/file/jd9r51ly9bux5vp/GOTHIC+2+ADRENALINE+MODE.rar

Przy modach typu Returning gdzie jest dodana wytrzymałość i przeróżne kary za jej brak polecam ustawienie sobie jej maksymalnej wartości już na początku gry + zaopatrzenie się w 999 miksturek jej odnawiających.
Można to łatwo zrobić console-hackerem by @chicken + Cheat Engine'm
https://themodders.org/index.php?topic=24674.msg1290820#msg1290820

2
Cześć.

Mam małe pytanko - czy jest możliwość zmiany "ogólnej" szybkość głównego bohatera?
"Ogólnej" znaczy się modyfikator odpowiadający za szybkość każdej czynności bohatera - szybkość poruszania się, szybkość ataku, odskoku itd.

Próbowałem programiku Cheat Engine - jedyne co udało mi się znaleźć to wartość odpowiadające za szybkość ogólną każdej istoty w grze jednocześnie - wszyscy NPC'ci, potwory i bohater.
Domyślna wartość 1, typ float, statyczny adres.
Nie znalazłem wartości tylko dla głównego bohatera.

Na marvinie też nie udało mi się niczego znaleźć.

Nie chcę zagłębiać się w modowanie Gothica 2 w celu znalezienia jednej rzeczy.

Zamierzam popykać sobie w Gothiczka 2, ciągnie mnie do niego jak jasna cholera, normalnie nie wytrzymię (za długa przerwa od G2 to nic zdrowego  :P), wszystko cacy ale trochę zaczął nudzić mnie system walki.
Mógłbym przyspieszyć cały świat gry speedhackiem a dysponując modyfikatorem prędkości bezimiennego, spowolnić głównego bohatera jednocześnie. Przyspieszenie przeciwników w stosunku do gracza mogłoby wprowadzić trochę dreszczyku emocji i nieco odświeżyć system walki (na takich zasadach super mi się grało min. w Dark Souls 1 i Dragon Dogmę, o wiele lepiej niż w oryginały).

Z góry dziękuję za jakieś pomysły.
Mogę postawić na jakąś flachę czy coś PayPalem  :)

3
Projekty zawieszone i porzucone / [G3] Adrenaline Mode
« dnia: 2017-01-27, 01:35 »

ADRENALINE MODE

Hardcorowe oblicze Gothic'a 3 - przygotujcie się na ostrą jazdę bez trzymanki...
Sub-mod do CP 1.75.14, UP 1.04.10, QP 4.2 i CM 3.xx[/size]

Co modyfikacja będzie oferować?

*System walki:
- dramatyczne zwiększenie poziomu trudności, nie tylko poprzez zwiększone statystyki wrogów,
- "przebudzenie" przeciwników podczas walki - bardziej agresywni, bardziej bezlitośni (już nie stoją bezczynnie lub walczą wyłącznie taktyką blok/ruch->1 atak->blok/ruch->1 atak itd.),
- szybsze i bardziej dynamiczne potyczki,
- nowy system uników (odskoki),
- zmodyfikowany system uników Update Pack (od teraz jest to turlanie się, niektórzy NPC'ci też będą mogli się turlać),
- bardziej widoczny podział na ciosy lekkie, przełamujące blok i ignorujące go,
- zmienione i wyłączone niektóre ciosy u gracza,
- zmienione "wachlarze" ciosów u przeciwników, niektórzy NPC'ci posiadają unikalne moveset'y,
- zmienione odgłosy podczas walki (uderzenia, bloki, itp,),
- szybsi przeciwnicy, zarówno ciosy, jak i poruszanie się,
- wyłączona wytrzymałość,
- niektórzy przeciwnicy posiadają więcej niż jedną formę - dynamiczne transformacje podczas potyczek,
- i-frames'y podczas odskoków i przewrotów - od teraz uniknięcie samonaprowadzającego czaru czy łatwiejsza ucieczka ze stunlock'a są możliwe, również daje to większe pole do popisu dla gracza podczas potyczek bronią białą,

*Świat:
- ogrom nowych broni, zbroi, tarcz, hełmów, przedmiotów, potworów (nowe modele),
- zmodyfikowane położenie przedmiotów/potworów/objektów obecnych w grze + nowe rzeczy w świecie gry,
- bossowie,
- system ognisk (Bonfire'y) coś na wzór tych z Dark Souls'ów - możliwość przemieszczanie się pomiędzy nimi, usunięte kamienie teleportacyjne,
- nowa frakcja, możliwość "nawiedzania" niektórych NPC'tów i możliwość zostania nawiedzonym,
- dodatkowy respawn potworów w trakcie rozgrywki - ważniejsze wydarzenia w grze (np. te dot. artefaktów Adanosa, itp.) będą skutkować pojawieniem się uber-wrogów,
- "większe" rewolucje (nie 2 buntowników + 5 obdartusów niewolników na krzyż),
- pułapki w skrzyniach i pojemnikach - Mimiki,

*Przedmioty/umiejętności
- zmodyfikowane właściwości większości przedmiotów,
- zmodyfikowane właściwości niektórych perków, wyłączenie niektórych z nich,
- dostosowanie rozgrywki pod skrypt "HP per level" autorstwa George'a z wog.de - bonus do max HP dostajemy co poziom, jak w G1/G2, min. możliwość nauki HP za PN zablokowana, zmiany właściwości permanentnych eliksirów,

To chyba tyle, jeżeli o czymś nie zapomniałem.

Zapomniałem wspomnieć:
- możliwość wyłączenia blokady wytrzymałości i speedhack'a, tak jak w poprzednich wersjach,
- być może wersja easy-mode, z podrasowanymi statystykami przedmiotów,

Data premiery : nieznana

Podpunkty z systemu walki zrealizowane.
Obecnie kompletuję content (bronie, zbroje, potwory, itp.), trochę już się tego nazbierało.
Nawiedzanie, ogniska opracowane i przetestowane, tylko umieścić w świecie gry, ale to potem.

Wcześniejsze wersje skasowanie z internetu, wstyd mi za nie było...


Materiały wideo:
Spoiler

Rok 2016:

https://www.youtube.com/watch?v=FjrGg7bjwzI


https://www.youtube.com/watch?v=JrNULOZEXBQ


https://www.youtube.com/watch?v=s9l2me1X9tw


https://www.youtube.com/watch?v=Du0yqX8mmf0


https://www.youtube.com/watch?v=YOYUR9bswvc


https://www.youtube.com/watch?v=YBSwx6SBl9s


https://www.youtube.com/watch?v=njJxi2-4B6w


https://www.youtube.com/watch?v=QFSLbl0icDI


Rok 2017:

https://www.youtube.com/watch?v=49WWnB037N8


https://www.youtube.com/watch?v=CO5UoI_hQn4


https://www.youtube.com/watch?v=4ajQ4wlvvDA



Screeny:
Spoiler

Rok 2016 - stare rzeczy, dopiero zaczynałem zabawę z tym wszystkim:







































Rok 2017:












Najnowsze materiały (nawiedzanie itp.)
https://www.youtube.com/watch?v=UyFP2uZAYnI


Nowy system uników - i-frames'y
https://www.youtube.com/watch?v=L5YFTUwzpfs


Duuuża ilość modeli potworów, broni i zbroi to zmodyfikowane modele z innych gier - dokładnie są to:
-Two Worlds II,
-TES IV Oblivion i TES V Skyrim,
-Gothic 3 Forsaken Gods,
-Risen 1 & Risen 3,
-Dark Souls 1,
-Wiedźmin 3 - wyciągnięte przez http://moogleoutfitters.deviantart.com/
-prawdopodobnie dojdzie jeszcze do tego Arcania,
-Gothic I/II NotR,

Podziękowania za pracę i świetny design dla twórców tych gier - Reality Pump, Bethesda, Trine Games, Piranha Bytes, From Software, CD Poject Red i JoWood,

Oby mnie nie dopadli lol


4
Gry / Mass Effect
« dnia: 2017-01-06, 16:26 »
@Mac Dun Mass Effect 2 to arcydzieło, próbuj, nie zwlekaj  :ok:

5
Ukończone modyfikacje / [G3] GOTHIC 3 ADRENALINE MODE
« dnia: 2016-06-25, 13:51 »
Odświeżam posta

Wymagane:
CP 1.75.14
UP 1.04.10
QP 4.2 U2
CM 3.0 FULL + KONSEKWENCJE

Wszystkie te komponenty do pobrania W TYM temacie od pana Ventrue - wszystko ładnie i przejrzyście, czego chcieć więcej?


Najnowsza wersja (3.2 + "wilcza łatka" + skrypt HP georg'a z wog.de + uniki v2), archiwum do pobrania:

http://www.mediafire.com/file/w2twbmkerkwt4f6/ADRENALINE_QUICKFIXZOR.rar



HOTFIX DO WILCZEJ ŁATKI (pomyliłem jeden plik) http://www.mediafire.com/file/ct1p733bikoq3a1/Data.rar - kopiujemy do folderu "Data",
[/u]

"Wilcza łatka" zmiany:
Spoiler
- naprawiono bugi ze zbroją Osmunda, Mamuka i ryłem Runaka (w zasadzie jego brakiem),
- gęstsza krew,
- kilka rzeczy z moich nowych filmików :
^ usunięte/podmienione niektóre animacje, jak na filmiku,
^ gargulce, mumie i skorpiony walczą inaczej,
^ czarne gobliny używają dwóch broni,
^ pustynne gargulce używają magii,
^ smoki walczą inaczej,
^ na razie tylko Kan, Tamkosh, Kalesh, Grok i ktoś tam jeszcze używa dwóch broni,
- dodano animacje bezczynności dla tarczy, dwóch broni i włóczni/kosturów - od teraz postać nie stoi jak posąg,
 postawa włóczni/kostura w stylu Risen'a 1,
- dodano animację "smug" do każdej broni białej (no poza tymi dwoma berłami fabularnymi),
- naprawiony turban - pasuje idealnie do cabana bezia,
- dodano skrypt "HP co poziom" od george'a z wog.de - wrzuciłem żeby nie trzeba było osobno pobierać, ustawiony na 12 HP co poziom, macie luz :)
możecie sobie zmienić na więcej/mniej edytując "learnpoints.ini", można tam też zmienić ilość PN co poziom,
^ co za tym idzie zmieniona właściwość permanentnego eliksiru na HP,
- drobne zmiany które umkły mojej uwadze + możliwie niepożądanie dodane rzeczy


Instrukcja:

Spoiler
Tylko z Gothic 3 1.75.14 z Update Pack 1.04.10, Quest Pack 4.2 U2 i Content Mod 3.0 final z Konsekwencjami

WYMAGANE WYBORY PRZY INSTALACJI CONTENT MOD'a:
- Orkowie "LITE",
- Nowy wygląd każdego potwora,
- KONSEKWENCJE

1. Pobieramy i instalujemy programy Cheat Engine i AutoHotkey,
2. Znajdź (ctrl+f) i zmień wartość MinHitDuration=6 na 0 w pliku "Gothic 3\Ini\ge3.ini",
2a. Znajdź i zmień wartość XPModifier= na 50 i QuestXPModifier= na 100 w pliku "Gothic 3\Ini\ge3.ini",
3. Kopiujemy wszystkie foldery ("Data", "Ini", "scripts", "splash.bmp") do folderu głównego gry, czyli "Gothic 3",
   zastępujemy pliczki jeśli się komp nas o to spyta (a spyta),
4. Upewnij się, że masz włączony "Alternatywny Balans" + "Alternatywna SI" + poziom trudności "trudny",
5. Ustaw komendę "skradanie" w ustawieniach sterowania na klawisz "q" (wymagane żeby uniki działały, jak nie chcesz akurat tego klawisza zapoznaj się z instrukcją jak to zmienić),
6. Uruchom grę, rozpoczynamy nową grę,
7. Teraz skup się!
   - złap choróbsko od małego jaszczurka przy Ardei, na pewno go zobaczysz (trzeba złapać chorobę tylko jeden raz - założę się o dwie stówy że nie wyleczysz choróbska w grze bez kodów :)),
   - minimalizujemy grę, uruchamiamy skrót ***"ADRENALINE" (jak nie działa to "AUTORUN.bat" a jak wyjątkowo to też nie działa
to osobno "ADRENALINE.CT" i "DODGE.ahk" - jak już to nie działa to bardzo mi przykro hehe),
   - gotowe! można pykać!
*** uruchamiać pliczek ten trzeba przy każdym pierwszym wczytaniu gry - później możemy ginąć i wczytywać do woli...
   
8. Gotowe! Żeby wykonać unik, podczas ruchu w dany kierunek naciskamy domyślny
klawisz "Shift", jeśli chcemy zmienić klawisz:

zapraszam do pliku "_JAK ZMIENIĆ KLAWISZE.txt"

Cheat Engine: http://www.cheatengine.org/downloads.php
AutoHotkey: https://autohotkey.com/

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
             poniżej stare wpisy, changelogi itp. itd. etc. hwdp. jp. jp2gmd.jpg. twoja stara.bmp
                                                                        |
                                                                        |
                                                                       \/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Wideo demonstracja
https://www.youtube.com/watch?v=t2bEoxNi97Q

Założeniem mojej modyfikacji (bardziej to pół hack - pół modyfikacja  :D) jest bardziej dynamiczny i wymagający system walki wręcz

Co znaczy "ADRENALINE MODE"?

- Przyspieszenie całej gry 1.5 raza poprzez Speedhack, nieznaczne spowolnienie ataków postaci przez chorobę i zamrożoną wartość "0" aktualnej wytrzymałości
- System uników
- Zwiększone atrybuty potworów większości potworów
* za wyjątkiem : Ogrów, Gargulców, Golemów, Smoków, Schratów, Goblinów, Demonów i zwierząt nie atakujących bohatera względem CM 3.0,
- Agresywniejsze zachowania NPC'tów i potworów w walce wręcz
- Szybciej poruszające się potwory
* za wyjątkiem : Ogrów, Smoków, Schratów, Goblinów, Demonów i zwierząt nie atakujących bohatera,
- Zmieniono właściwości kilku dwuręcznych broni, są to : Miecz Demonów, Szpon Beliara, Gniew Berserkera, Krush Tarach i Krush Irmak,
- Dodano przepis na wykucie Miecza Demonów, do kupienia u Xardasa,

** Opcjonalne:

* plik _compiledImage.m20:
- Przywrócenie tekstur Smoków i Szablozębów z podstawki,

*** Zalecane ustawienie wartość otrzymywanego doświadczenia za potwory i wykonywanie zadań na 70%

Instrukcja PL, EN i pliki w archiwum ADRENALINE2.0.rar

http://www.mediafire.com/download/9h1ag7xcoag4gdv/ADRENALINE2.0.rar

Wymagane:
- Community Patch 1.75.14
- Update Pack 1.03.15
- QP 4.2 U2
- Content Mod 3.0 z zainstalowanymi Konsekwencjami

6
Jako że niedługo będę powtarzać rozgrywkę z Worldmerge (ukończyłem go jedynie raz, było to bardzo dawno), a na forum nie widziałem żadnego tematu z nim związanego, umieszczam informację o modyfikacji.
http://www.insidetwoworlds.com/showthread.php?t=33839


Worldmerge to ogromne rozszerzenie do Two Worlds 2 z dodatkiem Pirates of the Flying Fortress, stworzone przez youngneil1 (stworzył on też mod zwiększający poziom trudności do Kindom of Amalur, "youngneil shapes amalur" bodajże)

Co nam daje modyfikacja? (opis może być niedokładny, bardzo dawno grałem)
* Dodaje 11 znanych z multiplayera "przygodowych" map. Są wplecione w świat gry jako wątek poboczny, uzyskujemy do nich dostęp po zebraniu kryształów, które są poukrywane w świecie gry (wskazówki do każdego kawałeczka dostajemy od gościa który jest w to zamieszany, nie ma możliwości żeby go nie spotkać), wszystkie mapy razem wzięte dają nam ogrom dodatkowego obszaru,
* System walki uległ również zmianom:
+ brak "stunlocka" (animacji "odrzutu" po trafieniu w przeciwnika), Eliminuje to zjebaszczenie walki jak w przypadku niesamowicie spektakularnego systemu walki rodem z największych produkcji Hollywooda i Bollywooda razem wziętych, mianowicie Gothic'a 3,
+ przeciwnicy są agresywniejsi, ulepszone AI przeciwników,
+ używanie umiejętności bojowych (piruety, sztychy, kontrataki itp.) wymagają staminy. Nie ma staminy, nie da rady używać umiejętności. Podczas bloków stamina się nie regeneruje,
+ zdrowie nie regeneruje się podczas walki,
+ bonusowe obrażenia przeciw wrogom ogłuszonym, oślepionym, powalonym, itp. (walka jednoręcznym orężem bez tarczy/drugiej broni jest teraz sensowna), sztyletem jest jeszcze większy mnożnik,
+ pasywne uniki od umiejętności skradania (w trybie skradania czterokrotnie większa szansa),
+ przeciwnicy mają swoje rangi. Jeżeli przeciwnik jest o 5 leveli większy to nazwa jest żółta, o 10 to czerwona, osobiście nie podoba mi się ta zmiana, gdyż tacy wrogowie regenerują sobie życie przy końcówce paska życia i mogą robić niespodzianki teleportując się nam za plecy ("Mighty surprise"), ma to ponoć na celu, jak tłumaczy twórca, wyeliminować wybicie silniejszych wrogów przy pomocy bugów (tzn. wystrzelanie z dystansu wroga zablokowanego w skale itp.), w zwarciu natomiast, idzie się namęczyć z takimi wrogami,
+ Przeciwnicy po opuszczeniu walki w pełni regenerują swoje zdrowie (komunikat "Enemy Refreshed"),
+ dodana animacja picia elixirków,
* Dodano mnóstwo minibossów ze swoimi przydupasami do starych, jak i nowych lokacji, zazwyczaj są to wymagające starcia, są również dodani nowi przeciwnicy, których nie uświadczycie w podstawce single playera, jesteśmy wynagradzani z zaszlachtowanie tych przeciwników (permanentne elixirki, klejnoty),
* 4 poziomy trudności przy instalacji (szczegółowy opis w wątku głównym moda, link na samej górze tematu):
+ more vanilla (najbardziej zbliżony do podstawki),
+ novice
+ expert
+ master - zawiera wszystkie zmiany w grze, polecam pominąć wyżej wymienione poziomy trudności i od razu dać mastera, nic nas nie ominie a i gra jest, będąc szczery, wymagająca i ultra grywalna na tym poziomie trudności,
* Zmodyfikowany system umiejętności:
+ umiejętności bojowe zużywają staminę,
+ im wyższy poziom umiejętności, potrzeba więcej punktów umiejętności do zwiększenia go, przy wyższym poziomie (bodajże przy 6-ym lub 7-mym) potrzeba wykupić (za złoto, rzecz jasna) możliwość dalszego zwiększania u pewnej postaci,
 + nowe efekty umiejętności:
^ skradanie ma wpływ na szanse pasywnego uniku,
^ zabójczy cios (assasination skill) ma wpływ na mnożnik obrażeń, gdy przeciwnik jest ogłuszony/oślepiony/powalony,
^ regeneracja życia poza walką, umiejętność dodaje 2 punkty do atrybutu żywotności za każde zwiększenie umiejętności,
^ kradzież kieszonkowa ma wpływ na dodatkowy łup ze zwłok/pojemików, pojawia się komunikat "Luck of thieves"
^ nie pamiętam nazwy umiejętności po polsku, ten skill od biegania, ma wpływ na ilość naszej staminy,
* Poukrywane permanentne elixiry w świecie gry (bonusy do atrybutów, jak i punktów umiejętności), jak i również poukrywanie klejnoty,
* Zmniejszenie wymaganego poziomu do używania zbroi/broni, więcej barwników, możliwość rozbierania i ulepszania pierścieni i amuletów, dodano również nowe ubrania, peleryny bodajże, zestaw samuraja z Ashos również jest teraz dostępny,
* Dodane bronie hybrydowe ("Arcane Twins"), stosowane równocześnie do walki wręcz jak i czarowania, po prostu alternatywne wersje istniejących mieczy, toporów, itp.
* Znacznie wzbogacony kreator postaci, możliwość instalacji żeńskiej wersji gry (tzn. gramy kobitką, nie wiem jak to jest z kwestiami mówionymi),
* Łączy kampanie z podstawki z tą z Pirates of the Flying Fortress, tzn. wspólna mapa świata, z Nowego Ashos możemy już tam wyruszyć,
* Świetnie zmodyfikowany styl walki nosorożców (zobaczcie sami, tylko na poziomie Master),

Po więcej szczegółów polecam wybrać się do wątku głównego moda w języku angielskim,

Instalacja i rozpoczęcie gry:


Wymaga Two Worlds 2 z dodatkiem Pirates of the Flying Fortress (z najnowszym patchem rzecz jasna), zalecana, lecz nie wymagana, jak podaje twórca, wersja angielska gry (nie testowałem na polskiej wersji, grałem na angielskiej, ponoć po prostu nowe dialogi po angielsku, reszta zostaje, a i nowe teksty mogą się trochę za szybko przewijać).

1. Instalujemy moda na czystą grę, jak mówiłem, zalecam wersję Master, nic nas wtedy nie ominie (inne poziomy trudności są po prostu okrojone),
2. Tworzymy postać w podstawowym scenariuszu, rozpoczynamy grę i zapisujemy save'a,
3. Wracamy do głownego menu, i zaczynamy scenariusz Pirates of the Flying Fortress, ustawiamy KONIECZNIE na poziom trudności "trudny" (nieważne jaki wybrany podczas instalacji, twórca każe wybrać w grze trudny, po prostu mod był pod niego tworzony),
5. Importujemy postać z zapisanego wcześniej save'a, wybieramy żeby go nie level'ować i rozpoczynamy grę, 

Jeżeli wszystko zadziałało, to zaczynami jak normalnie, w pierdlu zamku Vakhmaar z nowym wpisem w dzienniku "Two Worlds Colliding",


Co do moich wrażeń... Mod to po prostu majstersztyk, mocno usprawnia system walki, poziom trudności wzrasta, zmiany w umiejętnościach są trafione, świat jest mocno rozszerzony, nowe potwory i ukryte przedmioty nagradzają eksploracje, nowe mapy z multi są bardzo ciekawe, szukanie kryształow ze wskazówkami też jest fajne. Nie wiem jak się zmiany mają do łucznika/maga, ale grając wojownikiem na poziomie Master gra była po prostu świetna, długa i zbalansowana rozgrywka, lecz jest parę problemów:

* Czasami wręcz z dupy dostajemy masywną ilość punktów atrybutów, rozwiązaniem jest albo zignorowanie ich, albo wydanie w nieużywanie atrybuty (mi się to zdarzyło raz, dostałem ponad 60 punktów na raz),
* Mapa z Pirates of the Flying Fortress nie zawiera nowych przeciwników/przedmiotów. Szkoda. Na dodatek spotkał mnie nie miły, nie unikniony crash w pewnym momencie kampanii Piratów, nie wiem jak inni gracze, forum gdzie jest modyfikacja już dawno "zdechło".
* Bossowie broniący przejść itp. z mapek multiplayer'owskich, mogą nie zrzucać swojej aury, tzn. nie idzie ich ubić. Trzeba polatać w kółko aż objekt objęty aurą sam się otworzy, lub być może użyć jakiegoś cheata (nie wiem, nie sprawdzałem),
* Przełączenie się na interfejs z Xbox'a 360 jest wadliwe, tzn. któreś umiejętności bojowe odmawiają posłuszeństwa (po prostu wciskanie przycisku za niego odpowiedzialnego nic nie dają), nie wiadomo jak to naprawić, przy tym interfejsie klawiatura i mysz jest nieaktywna, więc zmapowanie przycisku z klawierki nie da rady. Jedyne wyjście to interfejs klawierka+mysz i zmapowanie sterowania w xpadder'ze,

Pare uwag dotyczących moda:

* Jak zapewnia twórca, gra na ponad 75 godzin na poziomie Master, nie pamiętam ile mi zajęło,
* Nie należy używać resetowania postaci, może to nieodwracalnie rozjebudać naszą postać, to przez bonusy z permanentnych elixirów i zrewidowanych umiejętności,
* Permanentne elixiry pijemy jeden na jedno otwarcie ekwipunku, tzn. nie klik-klik-klik, tylko jedno użycie, zamykamy ekwipunek, otwieramy ekwipunek i dopiero kolejny raz,
* Do mapek multiplayer'owskich mamy dostęp wyłącznie przez Crystal Mana, nie da się tam dostać ręcznie,
* Nowe właściwości umiejętności nie są wyświetlane, trzeba się ich dowiedzieć z forum modyfikacji,
* Elixirki permanentne nie dodają, jak pisze 1%, tylko 1 punkt atrybutu/umiejętności,
* Drugi Eikronass jest wyłącznie do reszty mapek multi, do niczego poza tym, otoczenie tego pierwszego Eikronass'a jest wypełnione niespodziankami rzecz jasna (środek też służy do mapek multi),
* Jako ciekawostka, nawet na stronie głównej Reality Pump (niech spoczywa w pokoju) jest odnośnik do modyfikacji,

Screeny:
Spoiler




















Video:
Spoiler
Przykładowa potyczka z nosorożcem:
https://www.youtube.com/watch?v=bLKE-JO8DJk

Z dwoma:
https://www.youtube.com/watch?v=08Vsa1u9sr8


Miłej gry życzę :ok:

7
Link do moda : http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1424723-Release-Nate-Bonnett-s-balancing-mod
Witam. Dość niedawno, pewien użytkownik forum World of Risen, Nate-Bonnett stworzył moda utrudniającego i balansującego rozgrywkę, "Nate Bonnett's balancing mod".

Przetłumaczyłem Changelog wersji 1.2b:

Spoiler
Lista zmian Nate Bonnett’s Balancing Mod v.1.2b

AI

*Inne AI towarzyszy.

*Nowe AI Sług Cienia (tych cieni-humanoidów) (mogą kontratakować, atakują szybciej i nie wykonują potężnych ataków aż tak często) - ogólnie działa to na podstawieniu AI najgroźniejszego NPC z gry (Wrony bodajże) pod AI zwykłych NPC/Humanoidów,
*Nowe AI ludzi (zmiany jak powyżej)

*Magowie Cienia mogą kontratakować.

NPC

*Dostajemy mniej chwały za zabijanie przeciwników (zarówno ludzi, jak i potworów)

*Słudzy-Strażnicy-Magowie Cienia  i ostatni Boss zadają więcej obrażeń.

*Zwierzęta/potwory Kafary, Zębacze, Warany, Pożeracze Dusz, Golemy, Pająki, Rysie, Jaguary, Lewiatany i Kryształowy Tytan zadają więcej obrażeń.

*Towarzysze są słabsi (w szczególności Kostuch).

Przedmioty


*Koniec permanentnych wersji czarów. Trzeba tworzyć nowe po ich wyuczeniu. (jeszcze tego nie sprawdzałem osobiście)

*Możemy używać Berło Cienia i ulepszyć do broni ostatniego Bossa.
[Shadow Scepter mini mod]

*Żeby założyć lekką zbroję (jedynie tors) (koszule, kamizelki, zbroje piratów voodoo) potrzeba tyle zręczności, o ile dana zbroja zwiększa atrybutów  (razem wziętych, tzn. zbroja zwiększa o 5 twardziela, o 5 kuloodpornego i o 5 zastraszania, tj 5+5+5=15, czyli potrzeba 15 zręczności, alternatywa wymogów atrybutów jak w Gothic'ach),
*Płaszcze i zbroje Strażników (jedynie tors), zasada jak wyżej, tylko że potrzeba cwaniactwa,
*Ciężkie zbroje, skórzane płaszcze i zbroje Łowców Demonów (jedynie tors), wymagają wytrzymałości,
[Armor mini mod]

*Żeby walczyć danym mieczem (chodzi o klasę broni "Miecz"), potrzeba tyle samo cwaniactwa, ile broń zadaje maksymalnych obrażeń,
*Do broni kłującej, taka sama zasada, tyle że potrzeba zręczności,
*Broń sieczna wymaga wytrzymałości,
*Muszkiety-zręczność,
*Strzelby-wytrzymałość,
*Broń podręczna-cwaniactwo,
*Czary ofensywne- tyle atrybutu ducha, ile czar zadaje maksymalnych obrażeń.

*Czary ofensywne Łowców Demonów i Vodoo zadają tylko 40 obrażeń.

*Bronie i zbroje są droższe.

*Zbroja z DLC jest słabsza.

*Zbroje z danych frakcji dają nam boonusy:
o Łowcy Demonów: broń sieczna
o Piraci Vodoo: muszkiety
o Strażnicy: magia kryształów
*Inne uzbrojenie zwiększa przeróżne atrybuty.

*Pierwszy miecz (nie pamiętam nazwy, zaraz po wskrzeszeniu naszego bohatera) zadaje tylko 5-10 obrażeń.

*Miecz Mistrza Pensela zadaje 1-2 obrażeń.

*Niektóre pistolety są słabsze.

*Cooldown broni podręcznej:
o Noże (5 sec.)
o Kusze (40 sec.)
o Pistolety (60 sec.)
o Pistolety na śrut ołowiany (80 sec.)

*Amunicja jest droższa.
o Bełt: 5 złoty
o Śrut ołowiany: 4 złote
o Naboje: 3 złote

*Pierścienie, kolczyki i amulety zwiększają i zmniejszają inne atrybuty.

*Rum, tani bimber i grog mają cooldown 90 sekund.

*Legendarne bronie mają specjalne efekty (takie jak ogień wokół ostrza), nie mogą być sprzedane i zwiększają twoje atrybuty, gdy je zdobędziesz (na razie nie sprawdziłem jak to działa),
*Niektóre legendarne bronie są silniejsze.

*Alkohol jest słabszy:
o Rum: 50 HP
o Krwawa mary: 50 HP
o Grog: 25 HP
o Tani likier: 15 HP

Instalacja
skopiować pliki .pak do folderu \Risen 3 - Titan Lords\data\packed

Polecam zaktualizować Risena 3 do wersji 1.2 (mod jest kompatybilny z każdą wersją), ponieważ wprowadza poziom trudności "Ultra", gdzie naprawiono bug z przesadzonymi fikołkami (od teraz poprawnie otrzymujemy obrażenia, nie jesteśmy nieśmiertelni podczas fikołka).
Co do moda, pograłem dość długo na wcześniejszej wersji 1.1b na poziomie "Ultra" i muszę przyznać, że gra się wiele lepiej, lepszy balans, gra jest bardziej wymagająca, szczególnie na początku. Dzięki patchowi i modowi jakoś się przełamałem, żeby w końcu pograć w Risena 3. Polecam  :ok:.

Twórca ciągle usprawnia moda (zacytuję twórcę - "I want to improve my mod untill Risen 3 is as good as Gothic 2, but I think that won't be ever happen"  :lol2:), mimo to zapisy ze wcześniejszych wersji moda są kompatybilne ze sobą, zapisy z podstawki zaś już nie, należy rozpocząć nową grę.

8
Ukończone modyfikacje / Castlevania SotN - Hard Type
« dnia: 2015-03-12, 22:13 »
Witam. Natknąłem się na pewną ciekawą modyfikacje do Castlevani Symphony of the Night z PSX - SotN Hard Type . Dawniej dużo szukałem jakiegoś "Hard Mode'a". ponieważ gierka jest za łatwa. W końcu ktoś wypuścił modzika, który -
-zmienia atrybuty przeciwników
-balansuje ekwipunek
-usuwa niektóre bronie (również wyłącza speciale felernego Shield Rod'a)
Trochę pograłem, i jak narazie, to w Outer Wall są dwie dość wymagające "przeszkody" (Armor Lord i boss Doppelganger, którego jeszcze nie pokonałem). Mod w formie patcha do wersji NTSC-U, linki:
=Mod- http://www.insanedifficulty.com/board/index.php?/files/file/80-castlevania-symphony-of-the-night-hardtype/
=Patcher- http://consolecopyworld.com/psx/psx_ppf.shtml

Miłej gry życzę

Jest też jeszcze jeden ciekawy projekt w toku, lecz ostatnio coś mało o nim słychać - https://sotnhacked.wordpress.com/

9
Witam. jako że nie słychać tutaj, co dzieje się w moddingu Gothic'a 3, zamieszczam tutaj małe ciekawostki z tym związane.
Otóż, jeden użytkownik WoG.de, zandr, zaczął się bawić z mechaniką Gothic'a 3 i wyszły mu z tego nawet ciekawe rzeczy, jak te malutkie modyfikacje:

-G3_CombatSystemMod_v0.1 - mała modyfikacja systemu walki :
-usunięte animacje odrzutu do tyłu przy ciosach,
-animacje blokowania jak przed patchem 1.74 (odrzut do tyłu, nadal nie dostajemy obrażeń)
-modyfikacja systemu wytrzymałości, przy końcówce pasek zmienia kolor i możliwe jest tylko atakowanie cięciami, w dodatku animacje są spowolnione, przy niskiej wytrzymałości jesteśmy też wytrącani z bloku, wszystko to zwiększa znaczenie wytrzymałości w walce,
-możliwość blokowania tarczą ataków zwierząt, tylko większe potwory (jak np. Trolle i T-Rexy) są nie do zablokowania,
*Należy wziąć pod uwagę że jest to wczesna wersja moda i przez bugi i niezbalansowanie (walka z humanoidami za łatwa, z potworami zaś nie fair, jeżeli nie używamy tarczy), mod nie nadaje się na dłuższą zabawę z grą. Wiele ciekawych pomysłów i rozwiązań, ale brakuje doszlifowania. Na początku gra się ciekawie, lecz później jest coraz gorzej gdy na wierzch wszystko złe wychodzi.

-NoPauseGUI i NoStopGUI
- nie pamiętam co zmieniają osobno, ale po zainstalowaniu obu wreszcie otwieranie ekwipunku nie pausuje gry, tzn. w oknie ekwipunku możemy zginąć
*Zmiany zaimplementowane w najnowszym Update Packu, już nie należy instalować,

-Jeszcze wydano Update Pack do Patcha 1.75.14, też głównie z rączek zandr'a.
Zauważalne zmiany: (cały changelog po angielsku w temacie na forum wog.de, jest tego sporo)
-możliwe blokowanie ciosów potworów i przeciwników walczących pięściami za pomocą tarczy (poza T-Rexami, Trollami i Pełzaczami),
-możliwe blokowanie ciosów Ogrów i Demonów jedynie za pomocą tarczy i umiejętnością "Silne parowanie tarczą",
-umiejętności "Mistrz Dwóch Ostrzy" jest mocniejsza (powalamy NPC wyższych stopniem niż wcześniej, większy bonus do obrażeń),
-możliwość pełnego poruszania się przy otwartym oknie ekwipunku + gra nie zatrzymuje się w tychże oknach, można w nich zginąć,
-NPC'ci nie atakują pchnięciami potworów, jeżeli nie mają zatrutej broni,
-obalenia NPC'tów nie można już "combosować" (w NPC'ty nie trafiają ciosy gdy są w trakcie upadania na ziemię ),
-usunięto limit liczby walczących między sobą przeciwników,
-informacje z auto-grabieży wyświetlanie teraz z lewej strony ekranu, coś na wzór Risen'a,
-zmiany kosmetyczne (kolory tekstów, informacje o właściwościach przedmiotów, ikonki, itp.),
-możliwość auto-grabieży złóż rudy, PPM możemy również podnosić przedmioty z ziemi,
-upuszczanie pochodni na ziemię przy pomocy PPM,
-bohater nie chowa broni drzewcowej na plecy, nosi ją cały czas w ręce jak NPC,
-możliwość szybkiego pływania przy użyciu klawisza sprintu,
-gdy towarzysz bohatera zostaje w tyle (co się w Gothic'u 3 aż nadto zdarza), towarzysz włącza sprint dopóki nie dogoni bohatera,
-mimo że nie ma o tym wzmianki w changelog'u, każdy specjalny atak od każdego typu oręża można teraz normalnie zablokować, żadne ataki nie przełamują bloku (Orkowie i ludzie). Nie potrzeba nawet do tego tarczy,
Link do tematu:

Również Community Story Project nadal dzielnie się rozwija -

I jeszcze polonizacja QP, CM i Consequences, jakby kto nie słyszał -

Nagrałem krótki filmik obrazujący główne zmiany-
Spoiler
Fraps i Gothic 3 to kiepskie połączenie hehe


Jak narazie zalecam kombinację najnowszy Update Pack + QP + Content Mod 2.6.3 z Konsekwencjami 2.02 PL, Combat System Mod można sprawdzić jedynie jako ciekawostkę.
Modyfikacje bardzo zwiększają grywalność Gothica'a 3 ale biorąc pod uwagę fakt, że Gothic 3 to jeden wielki "bubel", gra nadal jest słaba... Wątpię, żeby kiedykolwiek ktoś ulepił coś "wspaniałego" z Gothic'a 3 hehe

INSTALACJA:
1. Community Patch 1.75.14
2. Update Pack
2b. Opcjonalne (niezalecane, jako ciekawostka, jak kto chce sprawdzić) - Combat System Mod
3. Quest Pack
4. Content Mod

10
Ukończone modyfikacje / Oblivion - Mod na grafikę
« dnia: 2015-01-03, 19:04 »
Natknąłem się na ciekawego moda do Obliviona, a mianowicie "DDD ENB"... Po jego zaaplikowaniu klimacik aż się wylewa z ekranu monitora, zrobiłem parę Screenshotów:
(rozmycie ekranu może dziwnie wygląda na Screenach ale w praniu wygląda to ekstra)
Spoiler

































11
Pytania i problemy / "Niemożliwe podczas walki"
« dnia: 2012-08-30, 18:31 »
cześć. Da się jakoś przypisać jakieś inne czynności do tego żeby coś było niemożliwe podczas walki ? Chodzi głównie o to żeby nie dało się wchodzić do ekwipunku podczas walki. W najnowszym patchu np. ni da się spać podczas walki (wyskakuje komunikat). Jakby ktoś wiedział jak to zrobić to z góry dziękuję za pomoc. Gothic 3 CP 1.75.14 QP 4.2 CM 2.4 wszystko PL.

12
cześć. Jak wiecie najnowszy gothic 3 z ww rozszerzeniami i ustawionymi opcjami - p.t. Trudny alternatywne SI i balans jest nadal prosty. Wita jak jeszcze utrudnić grę? Chce aby wrogowie byli inteligentniejsi (lepiej walczyli) i twardsi. W odbycie mam porady chodź bez broni/zbroi tylko czy są jakieś łatki/mody do tej wersji g3? Także denerwują mnie 2 bugi - min. Debilność wrogów (wejdź na kamyka a debile ni wejdą) i w ekwipunku gra si zatrzymuje a ty mozesz chlac potionki do woli (ni uzywalem tego buga ale glupio si gra wiedzac ze taki jest). Da si te bugi naprawić, np. W notatniku albo są na nie jakieś łatki/mody? Gram wojem !

13
czesc. Mam problem a mianowicie-mam tflefon lg s310 i gdy uzywam jakiejkolwiek aplikacji java *ni gry* to fon pyta si mnie czy zezwalam na odczytanie/zapisanie/wysylanie itp. Danych. Te komunikaty sa uciazliwe bo albo trza przeklikac TAK albo calkowicie blokuje aplikacje*mam tak np z mobile download manager daje TAK apl si blokuje i musze ja recznie zamkn.* jak dam nie to apl si blkja i musze od nowa inst. W ust. Apl. Moge ustawic zeby nie zezwalalo albo pytalo. Jest jakis sposob aby rozwiazac ten problem? Sory za p4sownie ni mam pl znakow

14
czesc.mam prosbe dla serdecznych uzytkownikow the modders. Moglby ktos podzielic na party max do 10mb ww. Romy castlevanii na nds i wrzucic na neta by si dalo na telefon sciagnac? Ni mam neta na kompie a pornznal bym se a fonem moge tylko pobirac do 10mb max.z gory dzinki za pomoc. Aha jezyk eng albo us. Sory za pisownie ni mam pl znakow.

15
Archiwum / Alternatywny link do ReBalance
« dnia: 2010-04-24, 10:38 »
Pomocy!!! Ma Ktoś Link do REBALANCA Inny Niż Te 3 ???
Jeśli Tak, To Proszę Mi Go Napisać!!! Bo Mam Słabego Neta I Nie Da Się Ściągać Przez FREE DOWNLOAD MANAGERA! z Góry Dziękuję Za Pomoc....

Strony: [1]
Do góry