Hmmm a jak dokładnie zmienić NPC broń?
To samo narzędzie, czyli g3dit.
Tak jak już chyba wspomniałem, u wybranego NPC'ta (czy to z poziomu pliku .tple czy z poziomu .lrendat) jest zakładka "Inventar".
Tutaj w którą chcesz rubryczkę możesz ustawić NPC'towi zarówno jego założoną broń, jak i łup który możemy z niego zabrać po obiciu go.
Domyślny zestaw założonych broni zaczyna się na "TS_Weaponry...", np. "TS_Weaponry_Ass_1H_1H" itp.
Pliki tej kategorii, jak łup, zestaw broni, itp. znajdują się w "\Templates\Treasure\".
Edycja bądź tworzenie nowego zestawu jest dziecinnie prosta - otwierasz, zakładka "TreasureSet", dajesz "TreasureDistribution" na "Weaponry", niżej "Weaponry_NPC".
Na dole dodajesz ikonką "+" jaką broń chcesz - czy to miecz/łuk/tarcze/co Pan se chcesz.
Do "Reference ID" kopiujesz->wklejasz "Reference Guid" wybranego przedmiotu. Zazwyczaj znajdziesz Guid w pliku .tple swojego przedmiotu.
Kolumny "Amount" i "Quality" to oczywiście wiadomo co.
Nie zapominaj o "ChangeTime" przy zapisywaniu.
Jak se zrobisz co chcesz to po prostu kopiujesz "Name" do "TreasureSet" NPC'ta.
aaaa i przycisk "Ubernamen" automatycznie aktualizuje nazwę TreasureSet'a, taki bajer.