Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bucik

Strony: [1] 2 3 ... 9
1
C, C++ / [C++] EasyClicker 2.0v Project
« dnia: 2014-08-18, 01:38 »
Witam wszystkich forumowiczów! Tym razem wyjątkowo nie w sprawie Gothica ;p a w sprawie projektu:
EasyClicker 2.0v



1) Yyy.. o co cho?
Noo dobra powiem wam. Od dłuższego czasu wraz ze znajomym ze studiów pracujemy nad programem z wieeelkim potencjałem. No miazga totalna. Normalnie bym siedział cicho żeby nikt się nie dowiedział i całą chwałe z powstałego programu zagarnął dla siebie. Wiadomo. Alee ci co mnie znają wiedzą że mam dobre serduszko i chętnie oddam trochę tej chwały i $$ w zamian za niewielką pomoc ^^



Program o którym mowa zdobył już sporą popularność wśród internautów. Wystarczy wpisać w googlu frazę "EasyClicker Pro" i wejść na pierwszą stronę. Oto co zobaczycie:



I co, jest potencjał? No wydaje mi się że jest. Ponad 52 tysiące pobrań na jednej tylko stronie :) A oficjalna, założona przeze mnie strona programu posiada ponad 90 tysięcy unikanych wejść i 2000 użytkowników. Należy też pamiętać że do tej pory ograniczałem się wyłącznie do rynku polskiego :) Strach pomyśleć ilu użytkowników z całego świata byłoby zainteresowanych programem.



2) Do czego u licha ten program służy?
Program ma za zadanie w skrócie automatyzować nam - użytkownikom systemu Windows - wszelkie czynności wykonywane z użyciem myszy i klawiatury. Nagrywamy czynność (a więc sekwencje kliknięć myszy i klawiatury) - a program ją odtwarza dowolną ilość razy. Proste? proste. Genialne? genialne. W wersji nad którą pracuje i o której mowa ponadto przewiduje bardziej inteligentne działania. Ale póki co nie będę zaprzątał wam tym głowy.

3) Co nam do tego?
Poszukuje programistów C++ do współpracy w ramach tegoż projektu.
Odważnych, walecznych, ambitnych młodych ludzi z przyszłością :D
Gwarantuje chwałę i pieniądze!


4) Skąd niby ta kasa?
Już tłumacze. Mamy darmową wersje 7-dniową Trial naszego nowiuśkiego darmowego EasyClickera 2.0v. Po upłynięciu tego czasu najfajniejsze funkcje się blokują i musimy wykupić licencje Pro by móc dalej z tych fajnych funkcji korzystać. Banał? Skądże. Na takiej formie sprzedaży zarabia się dziś niemałe pieniądze.

5) Znam C++, jak dołączyć o projektu?
Wystarczy napisać e-maila z wyrażeniem chęci współpracy na adres devbucik@gmail.com
Tak po prostu, bez zbędnych formalności :p Na pewno odpisze :)

Pozdrawiam!


2
Narzędzia / .ASC Plugin do wszystkich wersji 3DS MAXa
« dnia: 2012-05-06, 20:31 »
Macie tutaj całą listę pluginów do odpowiednich wersji Maxa. Nie powinno już być z tym problemów.


3
Dyskusje i problemy / Gothic Object Viewer
« dnia: 2012-05-01, 00:14 »
Tak właśnie, obrót modelu jest już w pełni 'napisany' i działa jak Pan Bóg przykazał ;p  teraz ewentualnie obudować resztę interfejsu programu. Dla ciekawskich model wyświetlany jest na DirectX 8 z małą pomocą silnika Irrlicht NET.

4
Dyskusje i problemy / Gothic Object Viewer
« dnia: 2012-04-28, 12:42 »
Myślałem również nad kontynuacją EDM (chyba nawet udało mi się jeszcze dodać kilka usprawnień niewielkich). Też mam sporo pomysłów - uwierzcie mi, że naprawdę fajnych. Myślałem na przykład nad połączeniem skończonego już Gothic Object Viewera z naszym EDM przy wybieraniu przedmiotu do questów. Myślałem także nad stworzeniem 'symulacji dialogu' czyli coś bardzo przypominającego dialog w grze (bez udziału 3D w tym wypadku). Uważam że to byłoby fantastyczne, nie musielibyśmy reparsować wszystkiego by zobaczyć efekt. To rozwiązanie wymagałoby jednak naprawdę WIELUUUU smętnych godzin spędzonych nad kompilatorem. Mam też niestety mało czasu ostatnio, pisze kilka projektów naraz. Ciężko będzie wziąć na bary kolejny ;p

5
Dyskusje i problemy / Gothic Object Viewer
« dnia: 2012-04-28, 01:09 »
Ladies und gentlemen
Po wielkiej przerwie, miesiącach długich i srogich mej abstynencji. Abstynencji i odizolowania od magicznego i pasjonującego klimatu Gothica. Ja, skromny sceptyk i programista, pasjonata i romantyk, powracam.
Powracam, ale nie z pustymi rękoma. Trzymam właśnie w swych spracowanych dłoniach pewien projekt.
Wiele się zmieniło od czasu, kiedy debiutowały moje poprzednie programy i aplikacje przydatne przy moddingu naszego "złotego klasyka". Stąd moja wielka nadzieja, że klasyk w waszych młodych i krytycznych oczach się nie wypalił, a wręcz przeciwnie - nabrał większej, szlachetniejszej wartości. Z takiego właśnie inspirującego założenia wychodzę. Program o którym mowa nie jest niczym wielkim, ale uważam, że mógłby być bardzo przydatny.

____________________________

Gothic Object Viewer
Proste i klarowne narzędzie do przeglądania modeli przedmiotów i 'mobów'


Wstępny, prosty interface programu



Miód widoczny na powyższej grafice jest oczywiście ukazany w formie modelu trójwymiarowego z możliwością jego przestrzennego obrotu. Myślę też nad:
- Umieszczeniem możliwości dynamicznej edycji tekstury (przerabiamy teksturę i od razu widzimy efekt na modelu)
- Dodaniem prostej wyszukiwarki (szukamy modelu po jego polskiej nazwie lub jej części)
- ... ?

____________________________


Temat umieściłem właśnie w tym dziale dlatego że mam do was - drodzy modderzy - jedno pytanie.
Czy warto program stworzyć?
Z doświadczenia wiem, że każdy pozornie prosty projekt przynosi wiele trudu i komplikacji, jeśli mam się tym zająć muszę mieć pewność że program Wam się przyda. Dlatego proszę o rychły odzew i wasze bezcenne opinie na ten temat.
Pozdrawiam.

6
Pytania i problemy / Brak mi czegoś
« dnia: 2011-04-02, 10:33 »
"nowom" Boże...

7
Spacer / Kompilowanie plikow
« dnia: 2011-02-17, 23:41 »
Przy 'czystej' grze tez wyskakuje (sprawdzałeś może?) ?

8
Skrypty / [G2:NK]Acess Violation przy oddawaniu zadania
« dnia: 2011-02-17, 23:08 »
Zobacz edita

9
Skrypty / [G2:NK]Acess Violation przy oddawaniu zadania
« dnia: 2011-02-17, 22:56 »
Spróbuj zrobić kolesiowi rutynę na ukrytym waypoint'cie i po dialogu tylko ją wywołać. Jeśli chodzi ci jendak o natychmiastowe zniknięcie no to szczerze mówiąc nie wiem, musiałbym sprawdzić, poszperać w skryptach.

//EDIT
Sprawdź ta funkcje:
AI_Teleport (InstancjaNPC_LubObiektKlasyC_NPC, "NazwaWypointu");
Możesz też go zabić dla pewności, że się nie ruszy.
B_KillNpc(InstancjaNPC);Tyle, że nie wiem czy ta funkcja będzie zaimplementowana przed twoim dialogiem bo nie jest wbudowana. Ale zobacz - powinno zadziałać.

10
Skrypty / [G2:NK]Acess Violation przy oddawaniu zadania
« dnia: 2011-02-17, 22:41 »
Wszystko już wiesz? Działa chleb w żołądku wilka?

11
Skrypty / [G2:NK]Acess Violation przy oddawaniu zadania
« dnia: 2011-02-17, 22:38 »
Za późno :P

12
Skrypty / [G2:NK]Acess Violation przy oddawaniu zadania
« dnia: 2011-02-17, 22:35 »
if (Hlp_GetInstanceID(slf) == Hlp_GetInstanceID(InstancjaWIlka))
{
CreateInvItems (slf, InstancjaPrzedmiotu, 1); // 1 to ilośc przedmiotów
};

Dodaj to do pliku content\Story\B_Story\B_GiveDeathInv.d przed frazę:


slf.aivar[AIV_DeathInvGiven] = TRUE;


};
Która znajduje się na samym końcu skryptu. Powinno zadziałać.


//EDIT
A myślisz, że dlaczego przyzwany wilk ma level = 0 ?

13
Skrypty / [G2:NK]Acess Violation przy oddawaniu zadania
« dnia: 2011-02-17, 22:17 »
OMG

INSTANCE Twoja_Nowa_Instancja (Mst_Default_Wolf)
{
level = 3;
name = "Twój zajebisty wilk";
//----- Attribute ----
attribute [ATR_STRENGTH] = 10;
attribute [ATR_DEXTERITY] = 10;
attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 20;
attribute [ATR_HITPOINTS] = 20;

//----- Protections ----
protection [PROT_BLUNT] = 10;
protection [PROT_EDGE] = 10;
protection [PROT_POINT] = 0;
protection [PROT_FIRE] = 10;
protection [PROT_FLY] = 10;

//----- Kampf-Taktik ----
fight_tactic = FAI_MONSTER_COWARD;

B_SetVisuals_Wolf();
Npc_SetToFistMode(self);
CreateInvItems (self, ItFoMuttonRaw, 1);
};

Skopiuj to i wklei na końcu pliku content\Story\NPC\Monster\MST_Wolf.d

//EDIT
Uprzedzając pytanie - tak, musisz jeszcze tego nowego potworka dodać w startup.d

//EDIT
Pisz normalnie, bo ja musze edytowac post bez przerwy bo będzie double
Jesli chodzi o doświadczenie za zabicie wszystkich potworow no to chyba najlepiej w dialogu po wykonaniu zadania. Jeśli jednak chodzi ci o wyższego expa za samo zabicie potwora to albo zwiększ mu level albo pogrzeb w skryptach odpowiedzialnych za sam moment ataku.

14
Skrypty / [G2:NK]Acess Violation przy oddawaniu zadania
« dnia: 2011-02-17, 21:40 »
Nie, skopiować skrypt (INSTANCJĘ klasy C_NPC, nie prototyp) jakiegoś wilka czy jakiego ty tam stwora chcesz i zmienić mu instancje.

15
Skrypty / [G2:NK]Acess Violation przy oddawaniu zadania
« dnia: 2011-02-17, 20:01 »
hmmm... a tak racja - potwory, które sa uwzględniane w zadaniach zawsze mają własne, unikalne instancje.

PS - Trochę jednak dziwne jest to że wpisanie kodu coś daje... Najprawdopodobniej każdy NPC w grze jest umieszczony na liście (tablicy) która jest w jakis konkretny sposób uporządkowana. Może tak być, że wpisanie kodu powiększa liste i dodaje potworka na koniec listy. Funkcja IsDead sprawdza właśnie ostatni element listy, stąd taki rezultat. Także prócz sposobu na rozwiązanie problemu masz jego przyczyne :P

16
Skrypty / [G2:NK]Acess Violation przy oddawaniu zadania
« dnia: 2011-02-17, 20:00 »
Pomiędzy wpisaniem kodu a automatycznym spawnem potworów nie powinno byc roznicy w tym kontekście - sprawdź dobrze instancje tych domyślnych potworków (wejdź w potwora klawiszem 'o') i upewnij się na 100% że to są te potworki, które znalazłeś w startup'ie.

17
Skrypty / Nowy skrypt broni w G1
« dnia: 2011-02-17, 19:56 »
Odznacz 'tylko do odczytu' we właściwościach pliku

18
Narzędzia / User Edit
« dnia: 2011-02-17, 17:50 »
Dajcie spokój, większość tych programów jest aktualizowana dość dynamicznie, nie ma co tego pakować w jedną paczkę, można jedynie gdzieś w przyklejonym temacie wskazać zielonemu gdzie jaki program pobrać (ale już chyba takie coś jest).

19
Skrypty / [G2:NK]Acess Violation przy oddawaniu zadania
« dnia: 2011-02-17, 17:44 »
Te potworki, które są w świecie od razu mają dokładnie taką instancję jak w kodzie?

20
Silniki graficzne / Unity
« dnia: 2011-02-10, 11:53 »
Też jestem skory do pomocy przy RPGu na tym zajebiaszczym silniku. Szczególnie podoba mi się język skryptowy - lepiej chyba tego zorganizować nie mogli...

Strony: [1] 2 3 ... 9
Do góry