Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Bucik

Strony: [1]
1
C, C++ / [C++] EasyClicker 2.0v Project
« dnia: 2014-08-18, 01:38 »
Witam wszystkich forumowiczów! Tym razem wyjątkowo nie w sprawie Gothica ;p a w sprawie projektu:
EasyClicker 2.0v



1) Yyy.. o co cho?
Noo dobra powiem wam. Od dłuższego czasu wraz ze znajomym ze studiów pracujemy nad programem z wieeelkim potencjałem. No miazga totalna. Normalnie bym siedział cicho żeby nikt się nie dowiedział i całą chwałe z powstałego programu zagarnął dla siebie. Wiadomo. Alee ci co mnie znają wiedzą że mam dobre serduszko i chętnie oddam trochę tej chwały i $$ w zamian za niewielką pomoc ^^



Program o którym mowa zdobył już sporą popularność wśród internautów. Wystarczy wpisać w googlu frazę "EasyClicker Pro" i wejść na pierwszą stronę. Oto co zobaczycie:



I co, jest potencjał? No wydaje mi się że jest. Ponad 52 tysiące pobrań na jednej tylko stronie :) A oficjalna, założona przeze mnie strona programu posiada ponad 90 tysięcy unikanych wejść i 2000 użytkowników. Należy też pamiętać że do tej pory ograniczałem się wyłącznie do rynku polskiego :) Strach pomyśleć ilu użytkowników z całego świata byłoby zainteresowanych programem.



2) Do czego u licha ten program służy?
Program ma za zadanie w skrócie automatyzować nam - użytkownikom systemu Windows - wszelkie czynności wykonywane z użyciem myszy i klawiatury. Nagrywamy czynność (a więc sekwencje kliknięć myszy i klawiatury) - a program ją odtwarza dowolną ilość razy. Proste? proste. Genialne? genialne. W wersji nad którą pracuje i o której mowa ponadto przewiduje bardziej inteligentne działania. Ale póki co nie będę zaprzątał wam tym głowy.

3) Co nam do tego?
Poszukuje programistów C++ do współpracy w ramach tegoż projektu.
Odważnych, walecznych, ambitnych młodych ludzi z przyszłością :D
Gwarantuje chwałę i pieniądze!


4) Skąd niby ta kasa?
Już tłumacze. Mamy darmową wersje 7-dniową Trial naszego nowiuśkiego darmowego EasyClickera 2.0v. Po upłynięciu tego czasu najfajniejsze funkcje się blokują i musimy wykupić licencje Pro by móc dalej z tych fajnych funkcji korzystać. Banał? Skądże. Na takiej formie sprzedaży zarabia się dziś niemałe pieniądze.

5) Znam C++, jak dołączyć o projektu?
Wystarczy napisać e-maila z wyrażeniem chęci współpracy na adres devbucik@gmail.com
Tak po prostu, bez zbędnych formalności :p Na pewno odpisze :)

Pozdrawiam!


2
Narzędzia / .ASC Plugin do wszystkich wersji 3DS MAXa
« dnia: 2012-05-06, 20:31 »
Macie tutaj całą listę pluginów do odpowiednich wersji Maxa. Nie powinno już być z tym problemów.


3
Dyskusje i problemy / Gothic Object Viewer
« dnia: 2012-04-28, 01:09 »
Ladies und gentlemen
Po wielkiej przerwie, miesiącach długich i srogich mej abstynencji. Abstynencji i odizolowania od magicznego i pasjonującego klimatu Gothica. Ja, skromny sceptyk i programista, pasjonata i romantyk, powracam.
Powracam, ale nie z pustymi rękoma. Trzymam właśnie w swych spracowanych dłoniach pewien projekt.
Wiele się zmieniło od czasu, kiedy debiutowały moje poprzednie programy i aplikacje przydatne przy moddingu naszego "złotego klasyka". Stąd moja wielka nadzieja, że klasyk w waszych młodych i krytycznych oczach się nie wypalił, a wręcz przeciwnie - nabrał większej, szlachetniejszej wartości. Z takiego właśnie inspirującego założenia wychodzę. Program o którym mowa nie jest niczym wielkim, ale uważam, że mógłby być bardzo przydatny.

____________________________

Gothic Object Viewer
Proste i klarowne narzędzie do przeglądania modeli przedmiotów i 'mobów'


Wstępny, prosty interface programu



Miód widoczny na powyższej grafice jest oczywiście ukazany w formie modelu trójwymiarowego z możliwością jego przestrzennego obrotu. Myślę też nad:
- Umieszczeniem możliwości dynamicznej edycji tekstury (przerabiamy teksturę i od razu widzimy efekt na modelu)
- Dodaniem prostej wyszukiwarki (szukamy modelu po jego polskiej nazwie lub jej części)
- ... ?

____________________________


Temat umieściłem właśnie w tym dziale dlatego że mam do was - drodzy modderzy - jedno pytanie.
Czy warto program stworzyć?
Z doświadczenia wiem, że każdy pozornie prosty projekt przynosi wiele trudu i komplikacji, jeśli mam się tym zająć muszę mieć pewność że program Wam się przyda. Dlatego proszę o rychły odzew i wasze bezcenne opinie na ten temat.
Pozdrawiam.

4
Narzędzia / Easy Dialog Maker 3.3v [NEW]
« dnia: 2010-10-09, 22:28 »
Easy Dialog Maker 3.3v
Program bardzo popularny (pobierany setki, jak nie tysiące razy), poprzednie wersje miały sporo błędów, lecz najnowsze wydanie zostało szczegółowo przetestowane pod kątem błędów w wygenerowanym skrypcie. Program ma zadanie - mówiąc w skrócie - generować skrypt dialogu (G1 i G2 + NK) przy mniejszym nakładzie pracy moddera. Program jest bardzo prosty w obsłudze i jednocześnie bardzo funkcjonalny (cały czas go ulepszam). Pisanie treści dialogu przypomina nieco rozmowę na gg. Jednym słowem - gwarancja zadowolenia, albo zwrot pieniędzy :P

Przy testowaniu brali czynny udział:
Adanos und Pragasek und Bezihero


Jeśli masz system Windows XP (lub starszy) konieczna jest biblioteka
.NET Framework 3.5

5
Narzędzia / DocMaker 1.0v
« dnia: 2010-01-24, 03:53 »
DocMaker 1.0v

Przedstawiam wam program mojego autorstwa do generowania skryptów listów i książek do Gothica 1 i Gothica 2. Program bardzo łatwy w obsłudze. Na pewno się przyda (mam nadzieję że dobrych kilka godzin pisania nie pójdzie na marne). Już zgodnie z tradycja przypominam, że do działania programu niezbędne biblioteki .NET Framework 3.5 (w Win Vista i 7 są zintegrowane z systemem, nie trzeba instalować)

Screeny









DOWNLOAD MIRROR 1
DOWNLOAD MIRROR 2


rozmiar pliku ok. 600KB
pod tym linkiem zawsze najnowsza wersja programu

6
Gotowe aplikacje / EasyClicker Pro 1.3v Beta
« dnia: 2009-12-29, 18:17 »
EasyClicker Pro 1.3v Beta

EasyClicker Pro to profesjonalne narzędzie służące do zautomatyzowanego symulowania wciśnięć klawiszy myszki i klawiatury. Główna zaletą programu jest możliwość tworzenia własnych kombinacji kliknięć i możliwość zapisanie tejże kombinacji w formie skryptu *.ecs - to w skrócie.
Stworzyłem w ramach tego programu stronę internetową ułatwiającą użytkownikom programu dzielenie się skryptami, wymianą opinii na jego temat, zgłaszania problemów i propozycji odnośnie nowych wersji. Program można pobrać na tejże stronie w dziale 'Download/EasyClicker Pro' będąc ZAREJESTROWANY
- www.easyclicker.dbv.pl[/b][/size]
[/font]

Screeny:





Naprawdę polecam - program dość prosty a i na brak funkcji nie powinniście narzekać :(

7
Pytania i problemy / Potrzebuje 'obrotnego' grafika 2D
« dnia: 2009-09-21, 18:28 »
Pisze program Items Collection - podobny do VobBildera tyle, że z przedmiotami. Wybieramy spośród setek przedmiotów (ugrupowanych w kategorie) jeden konkretny a program wyświetla jego instancję, opis (Premie, wartość itp.) oraz ICH MINIATURKI. Z pierwszymi dwoma sobie poradzę gorzej z obrazkami (jest sporo na Gothic Site, ale nie wszystkie). Zwracam się więc z prośbą o pomoc - ja jestem słaby w 2D itp. a więc przydałby mi się pomocnik, który 'załatwiłby mi te obrazki' - na pewno jest jakiś sposób na to - jak już wspomniałem na Gothic Site jest ich sporo. Wiem, że to jest kupa roboty, ale pomyślcie jak bardzo przydatny byłby wtedy program - po za tym jeśli zgłosi się więcej niż 1 chętny to pójdzie to wszystko sprawniej. Oczywiście zagwarantuje pomagierowi miejsce na liście autorów programu ^_^

Chodzi mi o miniaturki (na razie z G2+NK) o wymiarach mniej więcej takich jak są na GS, czyli 120x120. Bardzo ważne jest by był one BEZ TŁA i w dobrym ujęciu. Tu macie przykłady:
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/infopage.php?id=16

Kto chciałby i co ważne UMIAŁBY takie coś zrobić ???


PS - Będę dozgonnie wdzięczny za każdą pomoc

8
Skrypty / Tablice jednowymiarowe
« dnia: 2009-03-18, 13:46 »
Zacznijmy od tego co to są tablice. Tablice - są to zbiory zmiennych, lub stałych o tym samym typie i które możemy 'zlokalizować' poprzez ich indeksy. A więc tablice możemy podzielić na STAŁE - te których nie możemy modyfikować - i ZMIENNE - te, które możemy modyfikować. Tablice dzielimy także ze względu na jej WYMIARY (są tablice jednowymiarowe, dwuwymiarowe, trójwymiarowe itd.). Żeby nie pogmatwać wszystkiego to najpierw opiszę najprostsze JEDNOWYMIAROWE tablice.



Tablicę jednowymiarową stałą deklarujemy tak:

const *typ tablicy* *nazwa tablicy* [*Rozmiar tablicy*] =
{
*Treść pierwszej stałej*, // Index 0
*Treść drugiej stałej*, // Index 1
*Treść trzeciej stałej* // Index 2
};

1. Słowo CONST mówi nam, iż deklarujemy tablicę STAŁĄ
2. W miejsce - *typ tablicy* - wpisujemy typ tablicy np.
- INT - jeśli tablica ma przechowywać stałe o wartości LICZBOWEJ, np. 123312
- STRING - jeśli tablica ma przechowywać stałe o wartości TEKSTOWEJ, np. "TEKST"
3. W miejsce - *nazwa tablicy* - wpisujemy nazwę naszej tablicy bez spacji i polskich znaków, np. NaszaTablica
4. '[' i ']' oznaczają nawias w środku którego wpisujemy rozmiar tablicy (ile ma mieć stałych)
5. W miejsce - *Rozmiar tablicy* - wpisujemy rozmiar naszej tablicy (ile ma mieć stałych), np.  [4]
6. Znaczek '{" oznacza rozpoczęcie deklaracji stałych w naszej tablicy
7. Po znaczku '{' wpisujemy treści stałych w tablicy zależnie od jej typu. Po za tym stałych musi być tyle, ile wcześniej napisaliśmy (jeśli wpisaliśmy [4] to musisz wypisać PIĘĆ stałych - łącznie z zerową stałą). Po każdej stałej (z wyjątkiem ostatniej) piszemy PRZECINEK: ','
6. Znaczek '};" oznacza zakończenie deklaracji stałych w naszej tablicy

Przykład:
const int NaszaTablica[2] =
{
123123, // Index 0
342534, // Index 1
234235 // Index 2
};



Tablicę jednowymiarową zmienną deklarujemy tak:

var *typ tablicy* *nazwa tablicy* [*Rozmiar tablicy*];
1. Słowo VAR mówi nam, iż deklarujemy tablicę ZMIENNĄ
2. W miejsce - *typ tablicy* - wpisujemy typ tablicy np.
- INT - jeśli tablica ma przechowywać zmienne o wartości LICZBOWEJ, np. 123312
- STRING - jeśli tablica ma przechowywać zmienne o wartości TEKSTOWEJ, np. "TEKST"
3. W miejsce - *nazwa tablicy* - wpisujemy nazwę naszej tablicy bez spacji i polskich znaków, np. NaszaTablica
4. '[' i ']' oznaczają nawias w środku którego wpisujemy rozmiar tablicy (ile ma mieć zmiennych)
5. W miejsce - *Rozmiar tablicy* - wpisujemy rozmiar naszej tablicy (ile ma mieć zmiennych), np.  [4]
5. Znaczkiem ';' kończymy deklarację

Przykład:
var int NaszaTablica[2];
W tablicach zmiennych w przeciwieństwie do tablic stałych zmienne nie deklarujemy od razu. Możemy później przypisać im wartości w zależności od jej typu i pamiętając o maksymalnej możliwej ilość zdeklarowanych zmiennych. Zmienne do takiej tablicy przypisujemy dzięki indeksom, np:

var int NaszaTablica[2];
NaszaTablica[0] = 12323;
NaszaTablica[1] = 12323;
NaszaTablica[2] = 12323;

* Pamiętajmy, że zarówno w tablicach zmiennych jak i stałych pierwsza zdeklarowana stała/zmienna ma index 0, czyli jeśli wpiszemy w rozmiarze tablicy [3] to deklarujemy CZTERY stałe/zmienne.



Zastosowanie

Tablice są bardzo często wykorzystywane przy robieniu przeróżnych gier/programów. W gothicu rzadko kiedy możemy się na nie natknąć - ja znalazłem kilka tablic stałych typu STRING w pliku TEXT. Tablice są wykorzystywane głównie w celu uporządkowania zmiennych w grze/programie. Po za tym łatwiej się można odnieść do zmiennych/stałych w tablicy aniżeli do osobno zdeklarowanych zmiennych/stałych - przykładowo - jeśli jakaś tablica ma 100 zmiennych i chcemy każdą z nich z czymś porównać to uciążliwe byłoby wypisywanie ich wszystkich po kolei. Dzięki tablicom (a konkretniej dzięki indeksowaniu) możemy w pętli je wszystkie porównać, za każdym razem do indeksu sprawdzanej zmiennej dodać 1 - aż do momentu gdy wyniesie on 100.


I to tyle moi drodzy - mam nadzieję, że mój tutek coś pomoże niektórym modderom ^^[/size][/font]

9
Skrypty / Warunek z tablicą
« dnia: 2009-03-16, 23:22 »
Wygląda to tak - Znalazłem sobie w skryptach gothica tablicę no i zacząłem z nią coś kombinować. Deklaracja TABLICY ZMIENNEJ:

var string Bron1H[5] =
{
"TreśćPierwszejZmiennej", // 1
"TreśćDrugiejZmiennej", // 2
"TreśćTrzeciejZmiennej", // 3
"TreśćCzwartejZmiennej", // 4
"TreśćPiątejZmiennej"   // 5
};

Teraz chciałbym zrobić taki warunek:

Cytuj
Jeśli jakaś zmienna z tablicy = "TreśćCzwartejZmiennej" wtedy...

Próbowałem czegoś takiego, ale nie działa

If (Bron1H[] == "TreśćCzwartejZmiennej")
{

};


A więc - niech no mi ktoś, kto się zna na tym mi powie jak zrobić taki warunek xD
Będę dozgonnie wdzięczny !!!

10
Skrypty / Jak sprawdzić jaką broń trzyma bezi ?
« dnia: 2009-02-14, 09:50 »
Tak jak w temacie, tyle że chodzi mi o to jak sprawdzić czy bohater trzyma łuk, kusza, broń 1h, czy broń 2h. Próbowałem coś takiego, ale nie działa - tzn nie ma żadnego błędu ale warunek się ciągle nie spełnia:


var C_ITEM EquipWeap;
EquipWeap = Npc_GetEquippedMeleeWeapon(hero);

If (EquipWeap.flags == ITEM_SWD)
|| (EquipWeap.flags == ITEM_AXE)
{
};

i

If (EquipWeap.flags == ITEM_2HD_SWD)
|| (EquipWeap.flags == ITEM_2HD_AXE)
{
};

11
Gotowe aplikacje / Hersoft Express Writer
« dnia: 2008-11-03, 22:52 »
Stworzyłem dosyć rozbudowany program do edycji plików .txt Hersoft Express Writer. Po za tym, że jest bardzo podobny do notatnika to ma trochę 'wypasów' :D . Dowiecie się o co chodzi, jeśli pobierzecie program.

DOWNLOAD



12
Narzędzia / ITEMS MAKERS
« dnia: 2008-10-25, 00:13 »
Tak oto połączyłem poprzednie narzędzia, czyli Armor Scripts Maker i Food Scripts Maker i dodałem nowe Weapons Scripts Maker (do generowania skryptów broni do Gothic 2 - obsługuje modele z NK) i stworzyłem zbiór Items Makers w prostej instalce. Po zainstalowaniu utworzą nam się trzy ikonki na pulpicie i w menu start. Rozmiar pliku 247.12 KB. Do uruchomienia programów niezbędny .NET Framework

Do rzeczy...

SCREENY


Weapons Scripts Maker




Food Scripts Maker




Armor Scripts Maker





DOWNLOAD



13
Gotowe aplikacje / Food Scripts Maker (FSM)
« dnia: 2008-10-22, 14:19 »
Tutaj proszę oceniać program Food Scripts Maker (FSM). Mile widziane pochwały :roll:  ale także krytyka i nowe pomysły.

14
Gotowe aplikacje / Armor Scripts Maker (ASM)
« dnia: 2008-10-22, 14:17 »
Tutaj proszę oceniać program Armor Scripts Maker (ASM). Mile widziane pochwały :roll:  ale także krytyka i nowe pomysły.

15
Narzędzia / Food Scripts Maker (FSM)
« dnia: 2008-10-21, 00:38 »
I tak oto stworzyłem mój drugi program dla TheModders w exe, mianowicie Food Scripts Maker. Rozmiar pliku 46.20 KB. Plik nie posiada zbędnych instalek, wystarczy tylko wypakować (format zip).


SCREENY





Pobierz Food Scripts Maker 1.0v:





Komentować program można TUTAJ

16
Narzędzia / Armor Scripts Maker (ASM)
« dnia: 2008-10-14, 23:35 »
I tak oto stworzyłem mój pierwszy program dla TheModders w exe, mianowicie Armor Scripts Maker. Rozmiar pliku 48.36 KB. Plik nie posiada zbędnych instalek, wystarczy tylko wypakować (format zip). Co tu dużo gadać wiadomo o co chodzi. Program przeznaczony do Gothic I.


SCREENY

 


Pobierz Armor Scripts Maker 1.0v:





Komentować program można TUTAJ

17
Narzędzia / Gothic II Dialog Maker
« dnia: 2008-07-12, 21:36 »
Osobiście stworzyłem program do tworzenia dialogów po POLSKU !

Niezbędny Office 2003, lub nowszy (musi działać obsługa makr)

Jak ktoś już czytał temat Item Maker'a to wie, że niestety są problemy z makrami ;)  Sam już nie wiem jak rozwiązać ten problem, niektórym działają makra, innym nie...


Obsługa:

Bardzo pomocne rzeczy, czyli Ctrl + C = KOPIUJ, Ctrl + V = WKLEJ. Pola należy wypełniać zgodnie z podaną kolejnością, wciśnięcię przycisku "DODAJ WARUNEK" dodajemy jeden warunek, a każde następne kliknięcie dodaje następny warunek. Podobnie z dodawaniem fragmentów rozmowy, każde kliknięcie na przycisk "DODAJ" spowoduje dodanie jednego fragmentu dialogu (jedna liniijka w skrypcie). Co też ważne, skrypt zapisujemy w osobnym panelu, ale po wyjściu z programu i wyskoczeniu komunikatu z pytaniem o zapis ZAWSZE musimy wcisnąć NIE. Kiedy już zapoznamy się dobrze z programem będziemy w stanie zrobić dość długi dialog w kilka minut, myślę, że opłaca się spróbować <_<

(Grafika może wydawać się bardzo niedopracowana, ale pracuje nad tym i jeśli szczęście i chęci dopiszą wyjdą nowsze wersje programu ładniejsze, schludniejsze, oczywiście łatwiejsze w obsłudze i bogatsze w nowe funkcje)

Postanowiłem również zamieścić kilka Screen'ów dla zachęty (Celowo zmniejszyłem jakość screen'ów bo zajmowały tak dużo mijsca, że nie mogłem ich umieścić w necie)

     

Zapraszam do ściągnięcia programu bo jest dość łatwy w obsłudze i znacznie przyspiesza tworzenie dialogów do Gothica 2. Jeśli komuś by zadziałał programik to będzie miał duże ułatwienie.
Link poniżej jest cały czas aktualizowany, obecnie już ok. 5 razy

POBIERZ DIALOG MAKERA 2.0v

'Ściąganie trwa od kilku do kilkudziesięciu sekund'
'Rozmiar pliku obecnie wynosi ~0,7 mb'

POBIERAĆ I DAWAĆ RESPECT :/


Oceniać, krytykować, komentować i składać propozycje odnoście programu można TUTAJ

18
Narzędzia / Item Maker Beta
« dnia: 2008-04-02, 23:01 »
Stworzyłem sobie program do robienia 'na razie' pancerzy. Niestety wymaga on pełnego pakietu Office 2003 ze SPRAWNIE DZIAŁAJĄCYM VISUAL BASIC'kiem. A z tego co wiem jest problem z "rozruszaniem" Visual Basic'a. Proponuje więc z ramach tego "rozruchu":
1. Otworzyć program Microsoft PowerPoint 2003 (oczywiście jeśli ktoś posiada)
2. Wybrać opcję (u góry) widok --> pasek narzędzi --> przybornik formatów
3. Wyskoczy nam takie małe okienko z formatami Visual Basic'a
4. Wciśnijmy cokolwiek
5. Wyjdźmy z programu nic nie zapisując

Proponuję też rozruszać go ponownie w ten sposób:
1. Otworzyć program Microsoft PowerPoint 2003 (oczywiście jeśli ktoś posiada)
2. Wybrać opcję (u góry) narzędzia --> makro --> zabezpieczenia
3. Zmienić na niskie i w takiej "zakładce" Zaufani wydawcy zaznaczyć oba "zaufania"

Teraz powinno działać (przynajmniej mam taką nadzieję).

Oto link do ściągnięcia programu - Item Maker.pps

Jeszcze jedno.

Jeśli już program będzie działał (można to sprawdzić zmieniając model na inny i jeśli wyskoczy nam okienko z potwierdzeniem zmiany to znaczy, że działa, jeśli nie to ... no zdarza się)

No więc jeśli działa - róbcie wszystko po kolei wypełniając wszystkie pola bo inaczej skrypt może się "pogmatwać"

Jeszcze jedna sprawa - Jeśli nie chcemy by nasz "pancerz' miał jakiekolwiek wymagania musimy wybrać opcje zmień wymagania i ustawić jakikolwiek parametr na zero ;)

Wszelkie pytania i problemy proszę zgłaszać w tym temacie.

Strony: [1]
Do góry