Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Buła

Strony: [1] 2 3 ... 167
1
Twórczość / Sky Baron: War of Nations
« dnia: 2019-02-01, 16:10 »
Witam panowie, dzisiaj trochę reklamy projektu, który obecnie współtworzę. Obecnie gra jest w fazie open-beta, więc można testować i pisać swoje wrażenia.

Cytuj
Sky Baron: War of Nations

Po trzech latach, legenda gier mobilnych o samolotach powraca na wasze telefony! Tym razem gra w pełni skupia się na intensywnej rozgrywce wieloosobowej. To ponownie jedna z najładniejszych gier mobilnych, ukazująca realistyczne maszyny. Gra obecnie znajduje się w fazie otwartej bety i jest cały czas rozwijana. Zasiądź za sterami samolotu, weź udział w pasjonujących bitwach powietrznych i podziel się swoimi wrazeniami z pola bitwy. Wybieraj spośród ponad 30 dokładnie odwzorowanych samolotów, ulepszaj ich pancerz, uzbrojenie lub silnik. bierz stronę Aliantów lub Państw Osi i stań do walki. Podniebne starcia między drużynami czteroosobowymi dostarczają wrażeń i pozwalają rozegrać historyczne bitwy w przeróżnych sceneriach na własny sposób.

















Linki:
https://www.facebook.com/pg/skybaronWoN/
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pbldevelopment.skybaron2

Zachęcam żeby pograć :)
pozdro, Buła

2
Game Art / Nowinki ze świata Game-Artu
« dnia: 2016-05-10, 10:42 »
Zamiast pieprzyć farmazo byście się za robote wzięli :D

3
Offtopic / ŻGS w Himalajach
« dnia: 2016-04-07, 11:38 »
o skurwesyn

propsy w huj

4
Teczki grafików / Game-artowa teczka Buły
« dnia: 2016-03-20, 20:39 »
Siema cukieraski :D

Jak co roku wpadam wrzucić nowy model

5
Game Art / Modelowanie broni dla gier FPS
« dnia: 2016-01-27, 20:48 »
Witam.

Jak ktoś by był zainteresowany modelowaniem broni do gier FPS, polecam:
http://piratportfolio.boo.pl/fpp/


6
Offtopic / Gotuj z Wowozem
« dnia: 2015-11-19, 08:42 »
props, mam taki sam termometr do piekarnika.


te frytki nie wyglądają jakby były wciąż surowe?:lol:

też się męczę z gazowym piekarnikiem, nienawidzę go ;_;

7
Teczki grafików / Game-artowa teczka Buły
« dnia: 2015-11-06, 09:48 »
Nie wszystko musi być rozpierdzielone

8
Muzyka / YetoKnight
« dnia: 2015-11-02, 11:06 »
zajebiste panie :D

9
Teczki grafików / Game-artowa teczka Buły
« dnia: 2015-10-23, 21:37 »
niet :D jestem prostym chłopem, kończyłem podstawówkę a nie kosmos :D

10
Teczki grafików / Game-artowa teczka Buły
« dnia: 2015-10-23, 10:44 »
wat? :D

11
Teczki grafików / Game-artowa teczka Buły
« dnia: 2015-10-16, 22:33 »
Tak, marmoset 2

12
Teczki grafików / Game-artowa teczka Buły
« dnia: 2015-10-16, 21:42 »
Tak sobie ;D

13
Teczki grafików / Game-artowa teczka Buły
« dnia: 2015-10-16, 17:19 »
Witam.
Wrzucam w końcu coś nowego :D



14
Twórczość / Project Trains: Traffic Control
« dnia: 2015-09-22, 21:21 »
https://www.youtube.com/watch?v=fgYmSYPJ_c4


Kolejne promocyjne wideo

15
Twórczość / Project Trains: Traffic Control
« dnia: 2015-09-12, 09:41 »
https://www.youtube.com/watch?v=XHqS7MTkFis

16
Twórczość / Project Trains: Traffic Control
« dnia: 2015-08-22, 09:50 »
Ah, teraz czuje się jak w domu :D


Zapomniałem dodać, że z theModders przy grze pomagał jeszcze YetoKnight- robił wszystkie modele samochodzików.

17
Twórczość / Project Trains: Traffic Control
« dnia: 2015-08-22, 09:37 »
Witam :D

Dawno tutaj nie zaglądałem. A teraz bezczelnie wpadam, żeby zrobić reklamę i się polansować.
Niestety nie mam do pokazania moda do Goticzka, więc nie będzie szału, ale może będzie przynajmniej średnio.

No więc, obecnie pracuje przy projekcie gry mobilnej o tytule Project Trains: Traffic Control, jako główny grafik i art director.



Gra jest tworzona przez studio Artists Entertainment i Mad Pixel Machine. Jest to gra, której typ określiłbym jako zręcznościowo-logiczny, z naciskiem na zręcznościowy. Przy pomocy paluchów, zarządzamy ruchem tak, aby wszystkie pociągi dojechały do celu bez kolizji. Przestawiamy zwrotnice, sterujemy sygnalizacją (semaforami), zamykamy i otwieramy przejazdy kolejowe.
Sterujemy ruchem nie tylko pociągów pasażerskich, których celem jest po prostu dojechanie do właściwiej stacji, ale także pociągów towarowych (drewno, węgiel, zboże i i kilka innych), które czasem trzeba napełnić na jednej stacji, by później rozładować w innej.
Gra jak już wspomniałem, jest tworzona z myślą o urządzeniach mobilnych, w pierwszej kolejności z systemami iOS, następnie Android.
Project Trains jest w pełni trójwymiarową grą, używającą silnika Unity 3D.

- 50 grywalnych poziomów
- 2 typy otoczenia: wiejskie i przemysłowe
- 7 rodzajów ładunków
- rankingi, rywalizacja ze znajomymi

Tyle marudzenia, czas na screeny.


















Linki:
http://www.indiedb.com/games/traffic-control/
https://www.facebook.com/Project.Trains
http://www.madpixelmachine.com/
http://www.artistsgames.com/ (strona w budowie)

Dziękuję za uwagę i zachęcam do lajkowania i śledzenia postępów.

18
Game Art / Prace Game-Artowe
« dnia: 2015-01-20, 11:23 »
Całość. Ucz się dalej, przeglądaj pracki innych. I nie mówie o prackach innych Gothic artistów :D

19
Game Art / Prace Game-Artowe
« dnia: 2015-01-20, 10:39 »
Od każdego trzeba wymagać wiele, inaczej się nie nauczy.

20
Game Art / Prace Game-Artowe
« dnia: 2015-01-20, 09:34 »
Co do domku i guna:

Wszyscy słusznie zauważyli, że koledzy mocno przesadzili z tricountem. Fajnie.
Tylko czemu nikt nie zauważył przy okazji, że największym problemem tych prac nie są trisy, tylko to, że po prostu są brzydkie :D

Strony: [1] 2 3 ... 167
Do góry