Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Buła

Strony: [1] 2 3 ... 6
1
Twórczość / Sky Baron: War of Nations
« dnia: 2019-02-01, 16:10 »
Witam panowie, dzisiaj trochę reklamy projektu, który obecnie współtworzę. Obecnie gra jest w fazie open-beta, więc można testować i pisać swoje wrażenia.

Cytuj
Sky Baron: War of Nations

Po trzech latach, legenda gier mobilnych o samolotach powraca na wasze telefony! Tym razem gra w pełni skupia się na intensywnej rozgrywce wieloosobowej. To ponownie jedna z najładniejszych gier mobilnych, ukazująca realistyczne maszyny. Gra obecnie znajduje się w fazie otwartej bety i jest cały czas rozwijana. Zasiądź za sterami samolotu, weź udział w pasjonujących bitwach powietrznych i podziel się swoimi wrazeniami z pola bitwy. Wybieraj spośród ponad 30 dokładnie odwzorowanych samolotów, ulepszaj ich pancerz, uzbrojenie lub silnik. bierz stronę Aliantów lub Państw Osi i stań do walki. Podniebne starcia między drużynami czteroosobowymi dostarczają wrażeń i pozwalają rozegrać historyczne bitwy w przeróżnych sceneriach na własny sposób.

















Linki:
https://www.facebook.com/pg/skybaronWoN/
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pbldevelopment.skybaron2

Zachęcam żeby pograć :)
pozdro, Buła

2
Game Art / Modelowanie broni dla gier FPS
« dnia: 2016-01-27, 20:48 »
Witam.

Jak ktoś by był zainteresowany modelowaniem broni do gier FPS, polecam:
http://piratportfolio.boo.pl/fpp/


3
Twórczość / Project Trains: Traffic Control
« dnia: 2015-08-22, 09:37 »
Witam :D

Dawno tutaj nie zaglądałem. A teraz bezczelnie wpadam, żeby zrobić reklamę i się polansować.
Niestety nie mam do pokazania moda do Goticzka, więc nie będzie szału, ale może będzie przynajmniej średnio.

No więc, obecnie pracuje przy projekcie gry mobilnej o tytule Project Trains: Traffic Control, jako główny grafik i art director.



Gra jest tworzona przez studio Artists Entertainment i Mad Pixel Machine. Jest to gra, której typ określiłbym jako zręcznościowo-logiczny, z naciskiem na zręcznościowy. Przy pomocy paluchów, zarządzamy ruchem tak, aby wszystkie pociągi dojechały do celu bez kolizji. Przestawiamy zwrotnice, sterujemy sygnalizacją (semaforami), zamykamy i otwieramy przejazdy kolejowe.
Sterujemy ruchem nie tylko pociągów pasażerskich, których celem jest po prostu dojechanie do właściwiej stacji, ale także pociągów towarowych (drewno, węgiel, zboże i i kilka innych), które czasem trzeba napełnić na jednej stacji, by później rozładować w innej.
Gra jak już wspomniałem, jest tworzona z myślą o urządzeniach mobilnych, w pierwszej kolejności z systemami iOS, następnie Android.
Project Trains jest w pełni trójwymiarową grą, używającą silnika Unity 3D.

- 50 grywalnych poziomów
- 2 typy otoczenia: wiejskie i przemysłowe
- 7 rodzajów ładunków
- rankingi, rywalizacja ze znajomymi

Tyle marudzenia, czas na screeny.


















Linki:
http://www.indiedb.com/games/traffic-control/
https://www.facebook.com/Project.Trains
http://www.madpixelmachine.com/
http://www.artistsgames.com/ (strona w budowie)

Dziękuję za uwagę i zachęcam do lajkowania i śledzenia postępów.

4
Witam.

Mam z pozoru gówniany problem, który mnie męczy od dłuższego czasu ale nie miałem motywacji żeby go naprawić. Konkretnie chodzi o to, że będąc w jakimś folderze, normalnie wciskam sobie pierwsze literki żeby mi skoczyło i zaznaczyło folder lub plik który się na te literki zaczyna. A ostatnio rok temu :lol2:  coś mi się przestawiło i po wciśnięciu literki zaczyna mi wyszukiwać pliki :C
Wie ktoś jak to dziadostwo naprawić? Win7 oczywiście.

5
Forum / Modyfikowanie skina forum
« dnia: 2012-12-09, 15:00 »
Witam.

Przydałoby się poprawić kompozycje tych typów z headera:

i napisu theModders.
Logo mam w psd, ale tych 3 typków potrzebuję w oryginale (arty?).
Kto znajdzie ten dostaje 3 propsy za każdego :D

6
Przygotowania do bitew / Skrzynia - zapowiedź bitwy
« dnia: 2012-11-09, 20:19 »

Więcej informacji tutaj, bo nie chciało mi się już bazgrać :D
No więc etap pierwszy bitwy ma polegać na stworzeniu szkicu, konceptu do skrzyni, którą później będziemy modelować w dalszych etapach bitwy.
Technika dowolna, może być tabletem, może być ołówkiem, nawet plakatówkami jak was to urządza. Oceniany będzie głównie pomysł, mniej estetyczność szkicu.
Bitwa wystartuje za kilka dni, możecie już gromadzić pomysły.


Co do samej WBGA (Wielkiej bitwy game artowej :lol2: ) to planuje podzielić to na kilka etapów: designowanie modelu (rysowanie szkicu), tworzenie modelu high poly, tworzenie modelu low poly, mapowanie, wypalanie i teksturowanie.
Chcę żeby każdy zainteresowany zobaczył że od wydania Gothica 1 wszystko trochę poszło do przodu i tworzenie modeli do gier nie jest wcale taką prostą sprawą.

7
Offtopic / Fizyka na maturze
« dnia: 2012-05-11, 15:58 »
Niezdane :lol:

8
Offtopic / Polski na maturze
« dnia: 2012-05-04, 11:44 »
Drugi temat był banalny :lol:
Kto pisał na 1 ten frajer :lol2:


9
Game Art / Konferencje o grafice na potrzeby gier
« dnia: 2012-04-30, 21:59 »
Witam.

Mam taką propozycję odnośnie podniesienia poziomu umiejętności w grafice na forum.
No wiec pod koniec maja, jak już będę miał więcej czasu, można by zorganizować na konferencję na Skype mającą na celu poduczenie was trochę paru rzeczy odnośnie grafiki (mówię tu głównie do tych słabszych, ci lepsi mogliby by dołączyć jako ci 'uczący'). Chodzi mi na początek o jedną, godzinną konferencję, a po jak uznamy ją za udaną, to można myśleć coś dalej. W każdym razie wyglądałoby to tak, że zapisałoby się trochę osób, ustalilibyśmy jakiś dzień i godzinę, podalibście swoje nicki ze Skype i zrobiłoby się konferencję. Za pomocą serwisu join.me można udostępniać pulpit, a oglądających może być wielu i potrzebna im jest tylko przeglądarka, bez dodatkowego oprogramowania.
Trzeba by wybrać tematykę 'spotkania' i ustalić czego chcecie się dowiedzieć i jeśli będziemy w stanie podołać wyzwaniu przekazania wam tej wiedzy, to spróbujemy to zrobić i gitara.

Pisać tutaj co sądzicie o takim motywie i kto byłby ewentualnie chętny.
Oczywiście mówię o konferencji mówionej, czaty są mało efektywne i irytujące.

10
Tutoriale / Tutoriale
« dnia: 2012-04-15, 12:29 »
Zbiór przydatnych poradników

Modelowanie:

- Hard Surface Essentials by Grant Warwick - wyborny tutorial o modelowaniu high poly z użyciem turbosmootha w 3Ds Max, ale w każym programie ta funkcja działa podobnie, więc polecam obejrzeć każdemu niezależnie od programu jakiego używa.
- ZClassroom - Oficjalny kurs ZBrusha, zawiera całą podstawową wiedzę o sculptingu w tymże programie
- Stone workflow tutorial - Sculptowanie kamiennej ściany
- Sculpting the Lion of Belfort - Modelowanie posągu lwa przy użyciu 3Ds Maxa (modelowanie bazy) oraz ZBrusha (sculpt)
- Floating Geometry Overview - Wypalanie elementów na normal mapie z użytem techniki Floating Geometry - ważny tutorial, polecam się zapoznać. Tutek dotyczy blendera ale oprogramowanie nie ma tutaj znaczenia.
- Making Modular Environments - Kilka rzeczy które warto wiedzieć przed zabraniem się za tworzenie większych elementów do poziomu gry, nie zależnie czy to UDK, czy CryEngine.
- Working with modular sets - Fajny poradnik o tworzeniu korytarza sci-fi z modułów
- Custom brushes using Zbrush and max - Tutorial pokazujący jak łatwo stworzyć swoje własne, przydatne pędzle do Zbrusha.
- An Introduction To UVMapping In 3d Studio Max Using The Unwrap UVW Modifier - Wszystko o mappowaniu w maxie
- Next-Gen Weapon Creation - Seria tutoriali o tworzeniu next-genowej pracy. W tym przypadku - nóż
- Understanding Support Edge Placement - Szybka porada dotycząca modelowania High Poly.
- Rendering A Wireframe Overlay in 3DsMax   - Szybka porada dotycząca renderowania siatki modelu w Maxie
- The Complete Current-Gen Workflow - Epicki i kompletny tutorial dotyczący modelowania, teksturowania itp.
- Creating a Next-Gen Sci-Fi Prop - Modelowania High poly, low poly, wypalanie normalki, ao
- Beginner Modeling Methods and Techniques in 3DS Max - Podstawy podstaw dla 3DS Maxa.
- Create a Realistic Looking Mailbox - Tworzenie realistycznej skrzynki pocztowej w Maxie oraz Photoshopie, polecam
- Model a Detailed High Poly Fire Hydrant - Tworzenie wysoko poligonowego modelu hydrantu w Maxie.

Teksturowanie:
- Hard Surface Texturing by racer445 - Kilka przydatnych rad dotyczących teksturowania głównie metalu
- Top Ten Tips of Texturing - Dziesięć porad dotyczących teksturowanie z którymi warto się zapoznać
- Hard Surface Texture Painting - Kolejna porcja wiedzy o teksturowaniu dużych, metalowych elementów
- Fotoszop.pl - Polski kurs obsługi Photoshopa
- Podstawy teksturowania - Dosyć krótki tutorial pokazujący podstawowe czynności manipulowania materiałem. Dodatkowo autor pokazał jak stworzyć normal mapę ze zdjęcia za pomocą programu nDo2
- Complete dDo Breakdown - Bardzo treściwy tutorial od quixela pokazujący jak rozpocząć zabawę z programem dDo i jak tworzyć w nim teksture


Silniki gier:
- UDK Lightmass - Trochę wiedzy na temat systemy światła Lightmass zastosowanego w silniku UDK.
- Oficjalny kurs UDK - Kurs udostępniony za darmo na stronie UDK oraz 3DBuzz. Polecam, gość tłumaczy wszystko bardzo dobrze, mówi wyraźnie i dosyć łatwo go zrozumieć, mimo że kurs jest po angielsku

Pozostałe:
- Eat3D Free Tutorials - Zbiór wysokiej jakości darmowych tutoriali firmy Eat3D



Lista będzie na bieżąco aktualizowana, jak znajdziecie coś fajnego co można by dopisać, piszcie w komentarzach.

Ostatnia aktualizacja: 28.04.13, Wowoz
[/color][/size]

11
Prace 2D / Projekty okładek
« dnia: 2012-04-14, 16:57 »
Nie było podobnego tematu, więc zakładam.


No więc postanowiłem sobie nagrać na płytę kurs UDK (pobrany oczywiście legalnie z oficjalnej strony, żeby nie było :lol: ). Ale jako że lubię mieć płytę elengakcko w pudełku to zaprojektowałem taką oto okładkę DVD:


Po wydrukowaniu na atramentówce:



12
Targowisko / Tekstura trawy z alphą
« dnia: 2012-04-04, 12:22 »

Może komuś się przyda do goticzka lub innej tego typu next genowej gry.


13
Witam.

Zna ktoś jakiś odtwarzacz wideo na którym będę mógł sobie katalogować pliki wideo, dodawać im okładki itp?

14
Sprzęt, oprogramowanie / Laptop vs PC
« dnia: 2012-03-13, 13:06 »
Witam ludzie.

Mam takie pytanie dla ludzi zaznajomionych z dobrobytem jakim jest technologia przenośnych komputerów.

No więc mam sobie taki o PC:
Intel Dual-Core CPU E6300 @ 2.80GHz, 2800 MHz
Płyta: Gigabyte GA-EP43-UD3L
RAM: 2GB
Karta graficzna: GeForce 9600 GT (512 MB)

Zamierzam sobie za parę miesięcy kupić laptopa, aktualnie w cenie ~2500zł na forumpc polecane są np:
http://allegro.pl/asus-k53sv-x53sv-i5-4gb-500g-gt540m-usb3-0-windows-i2174053764.html
http://allegro.pl/acer-4830tg-i5-2-9ghz-4g-500g-gt540-usb3-0-windows-i2174203706.html

Jak widać laptop ma lepsze parametry niż mój PC, ale nie do końca ufam tej technologi miniaturyzacji.
Czy laptop o takich parametrach jak np ten Asus, będzie pracował tak sprawnie i stabilnie jak mój PC? Bo w sumie PC mimo że nowe gry już nie pójdą na nim na maxa, to całkiem się dobrze sprawuje, i boje się że laptop mimo lepszych parametrów będzie mi zamulał i ciężko będzie pracować (nawet na PC jak odpalę blendera z większym modelem + photoshopa z teksturą 1024 i marmoseta to łapie zamułe)

15
Prace 2D / Fotografie
« dnia: 2012-03-13, 11:36 »
Chyba każdy lubi robić zdjęcia. Jeśli macie jakieś, którymi chcielibyście się pochwalić, wrzucajcie je do tego tematu.

Tematyka dowolna, ale niemile widziane są zdjęcia słabej jakości (np z komórek ze słabymi aparatami), oraz typowe samopstryki - od tego jest temat Facjatki.

Możecie też pisać jakim aparatem robione i jak podchodzicie do tego bardziej 'profesjonalnie' to możecie podać parametry zdjęcia (sprawdzamy we właściwościach).

Zachęcam do wrzucania foci :D

16
Bitwy game artowe / Detonator - Głosowanie
« dnia: 2012-03-10, 09:19 »
Bitwa Game-Artowa:
Detonator


Czas więc rozpocząć bitwę. Tym razem wzięło udział aż dziesięciu wojaków. Niech wygra najlepszy.
Autorzy prac głosują na siebie (żeby każdy z nich miał po 1). Poza tym każde próby oszukiwania (w tym wszystkie multikonta Ogrodnika) będą surowo karane śmiercią.

Avallach
Render: Screen 1
Tekstury: Diffuse, Normal, Specular

Buła
Render: Screen 1 Screen 2
Tekstury: Diffuse, Normal, Specular

Elvans
Render: Screen 1
Tekstury: Diffuse, Specular

Gumen
Render: Screen 1
Tekstury: Diffuse, Normal, Specular

gothic1210
Render: Screen 1
Tekstury: Diffuse, Specular

Kelten
Render: Screen 1
Tekstury: Diffuse, Normal, Specular

KolegaZWojska
Render: Screen 1
Tekstury: Diffuse, Normal, Specular

Mark56
Render: Screen 1
Tekstury: Diffuse, Normal, Specular

Wietrzyk
Render: Screen 1 Screen 2
Tekstury: Diffuse, Normal, Specular

Wonfus
Render: Screen 1
Tekstury: Diffuse, Normal, Specular

Głosowanie trwa tydzień, czyli do soboty 17 marca 2012.
Jakby były jakieś błędy w ankiecie to zgłaszać mi na priv.

Powodzenia.

17
Game Art / Zamieszczanie podglądu swoich modeli
« dnia: 2012-02-23, 15:10 »
Witam.

Znalazłem ostatnio ciekawą stronę, która może przydać się w tym dziale:
www.p3d.in

Strona służy do podglądu modeli bezpośrednio przez przeglądarkę, nie wymagając przy tym żadnych dodatkowych pluginów - wykorzystuje ona technologię WebGL.
Wystarczy zarejestrować się na stronie, aktywować konto z maila i możemy już umieszczać na nasze konto modele. Możemy wczytywać pliki .obj, limit wielkości pliku to aż 50 MB. Podgląd obsługuje smooth shading, możemy włączyć wyświetlanie samej siatki.
Nie ma możliwości dodania tekstur, ale i tak strona okazuje się być bardzo przydatna. Zamiast wrzucać screeny siatki modelu, możemy po prostu wrzucić link do posta i każdy zobaczy sobie strukturę modelu.

Po dodaniu modelu mamy dostępny link, lub kawałek skryptu, który możemy wkleić do posta i nasz model będzie widoczny
bezpośrednio na forum, bez zbędnego otwierania nowej karty.
Robimy to w następujący sposób: wchodzimy w link do naszego podglądu, np: http://p3d.in/LnaZy/. Kopiujemy końcówkę, czyli w tym przypadku LnaZy. Teraz wpisujemy tag:
[p3d='TUTAJ NASZE ID']np: [p3d='LnaZy']Po wysłaniu posta zamiast kodu powinien pojawić się podgląd:

[p3d='LnaZy']

Obracamy klikając i przeciągając, oddalamy przytrzymując na podglądzie środkowy przycisk myszy i ruszając w górę lub w dół. Prawym przyciskiem przesuwamy model po ekranie.

Zachęcam do używania tego narzędzia, nie zniechęcajcie się tym że trzeba poświęcić te 20 sek na rejestracje.

18
Przygotowania do bitew / Detonator - zapowiedź bitwy
« dnia: 2012-02-21, 12:55 »

19
Game Art / nDo - plugin to generowania normal map
« dnia: 2012-02-20, 16:27 »


Czym jest nDo?

nDo jest programem do szybkiego tworzenia normal map bezpośrednio w programie Photoshop.
Normal mapa tworzona jest na podstawie obrazu dwuwymiarowego, np tekstury diffuse czy zdjęcia.
Mapa wygenerowana w tym pluginie, może być użyta jako samodzielna normal mapa lub jako nakładka na wypaloną wcześniej z modelu wysoko poligonowego mapę, dla dodania detalu - materiałów których nie opłacało się uwzględniać na high poly takich jak np skóra czy drewno.
W obydwu przypadkach sprawdza się bardzo dobrze. Wiadomo, że bardziej zaawansowanych powierzchni nie damy rady wygenerować w takim pluginie, ale bez problemu można zrobić tutaj na przykład mapę ściany sci-fi. Przykład:



Coś takiego można by wypalić z high poly, ale trwałoby to dużo dłużej.


nDo jest dostępny jako plugin do Photoshopa, możemy go używać całkowicie za darmo, co wynosi go ponad inne tego typu programy np CrazyBump, który według mnie jest dużo gorszy niż nDo, a w dodatku jest programem komercyjnym.

Obsługa nDo jest prosa, właściwie jest to tylko kilka suwaków.
Nie mniej jednak warto zapoznać się z tutorialem (niestety tylko w wersji angielskiej) dostępnym tutaj:

Jak zainstalować nDo?

Pobierz i wypakuj plik nDo.zip do C:\nDo. Jest to domyślna ścieżka, jeśli koniecznie musisz ją zmieniać, to przeczytaj opis jak to zrobić tutaj. Polecam jednak wypakować na C: i nie męczyć się ze zmienianiem :D
Po wypakowaniu przeciąg plik nDo.atn do zakładki Actions w Photoshopie. Okienko z Actions otwieramy wciskając klawisze Alt+F9 (tak jest przynajmniej w wersji CS4).


20
Oferty pracy i pomocy / Szukam grafika od spritów
« dnia: 2011-10-21, 14:31 »
Witam.

Jest na forum ktoś kto umie coś zrobić na małych rozdzielczościach?
Chodzi mi o pixeloze, nie mowie tu o jakimś rasowym pixel artcie (ci goście od pixelartu mają nasrane w głowach ze swoimi regułami :D ), ale żeby dało się tego użyć w erpegu z 32 pikselowym kaflem.

Może robił ktoś jakieś itemki do OTSów, grafiki do RPG Makera czy coś podobnego?

Prosiłbym o kontakt :D

Strony: [1] 2 3 ... 6
Do góry