Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - abi

Strony: [1] 2 3
1
Dark Saga PL / Problemy z zadaniami
« dnia: 2015-07-06, 17:57 »
mam pytanie odnośni kilku dźwigni które możemy znaleźć w różnych miejscach,
u Gerarda w tej jaskini są dwie dźwignie i przycisk
na plaży niedaleko źródła na słupku też ejst jedna
na wyspie bliko piratów na słupku także, a nieco wyżej "coś "z zielonym "światłem"
do jakich zadań są one przypisane? nie chciałabym wcześniej czegoś skopać :D

a jest też taka jaskinia z niebieskim światłem które "przemieszcza" w różne miejsca w tej jaskini, chyba przeoczyłam czytająć solucję,

2
Dark Saga PL / Problemy z zadaniami
« dnia: 2015-06-27, 21:15 »
zadanie pozbyć sie konkurencji pojawia się podczas rozmowy z kapitanem piratów gdy mamy zapłącić za piratów.okazuje się że trzeba za nich zapłącić więcej, rozmawiamy z orkeim i wracamy do kapitana, pojawia sie opcja w dialogu dotycząca ew jakiegoś zlecenia, i dostaje się to zadanie. Ja wcześniej wytłukłam bandytów i w dzienniku poajwił się zapis... i wybrałam opcję w dialogu i zaliczyłam :)

a zadanie brat w potrzasku, pogadałam z piraten Junsesm czy jak mu tam, i wspomniał o bracie coś tam, popłynęłam łódka na drugą stronę, tam jaskinia (mała akcja), rozmowa z bratem i powrót, rozmowa z junsem i zaliczone :) 

3
Dark Saga PL / Problemy z zadaniami
« dnia: 2015-06-27, 19:40 »
@Freddy dzięki pomogło 

w solucji jest zadanie stary pirat, nie mogę znaleźć tego statku 

4
Dark Saga PL / Problemy z zadaniami
« dnia: 2015-06-16, 21:27 »
no właśnie ale nie mam takiego okienka :D

edit:
oczywiście pereł nie mam, ale mam inny problem, chyba większy ;), wykonuję zadanie "nowi niewolnicy". Czytałam w solucji że ork przychodzi i mówi aby uciekać... u mnie tego nie ma, ork bije się z piratami i myśliwymi i pada martwy, i jeszcze jedno, zarówno piraci jak i myśliwi są nieśmiertelni i tak tłuką się i tłuką... w nieskończoność

5
Dark Saga PL / Problemy z zadaniami
« dnia: 2015-06-16, 00:18 »
dzięki, jak na razie nie mam u niego takiej opcji dialogowej, może pojawi się później :)


6
Dark Saga PL / Problemy z zadaniami
« dnia: 2015-06-15, 19:29 »
potrzebuję czarnych pereł, mam tylko dwie, dwie są na dnie morza przy obozie piratów ale nie da sie ich zabrać, również telekinezą, jakaś dokłądna podpowiedź gdzie można zlokalizować inne?

7
Złote Wrota 2: Serce Bogini / Dyskusja ogólna
« dnia: 2015-05-23, 15:21 »
Troszkę dziwne kilka questów z zw1 mieliśmy dokończyć zw2, tak przynajmniej pisało w poradniku.
no właśnie to chyba jakaś zmyłka, napisane jest że dokończenie jakiegoś tam zadanie będzie możliwe w drugiej częsci :D. Dlatego wydawało mi się że dwójeczka będzie kontynuacją albo połączone w jedną całość. Może warto zedytować ten poradnik bo mam wrażenie że wprowadza nieco zamieszania

8
właśnie skończyłam grać w moda. zajeło mi to kilka dni, ponieważ lubię sie grą "delektować" a nie spieszyć.... Również jestem pod wrażeniem moda, wykoanny starannie, ciekawa fabuła inen pomysły. szkoda że co rozdział potwory nie "wracały". Jednego co mi bardzo brakowało to zwój telekinezy, wścieklizny można dostać z szukaniem czegoś w tych gęstych zaroślach i do tego zawsze używałam zwoju tylko do namierzenia przedmiotu/rośliny. Pod koniec moda przypadkeim wpadłam do tego  zawalonego przejścia pomiędzy obozem bandytów a obozem orków, przejście pełne demonów, szloeletow, czy t był jakiś quest z tym związany czy miało służyć w daleszej części moda?. Całośc bardzo mi sie spodobała, szkoda że od razu nie powstało to jako całość, ew że druga część nie zostanie połączona w przyszłości z pierwszą częścią, byłó by to genialne :)

9
Złote Wrota / Pomoc w przejściu Złotych Wrót
« dnia: 2015-04-26, 23:11 »
dzieki tobie znalałam, nie przypuszczałam zę ta jaskinia jest gdzieś wyżej 

10
Złote Wrota 2: Serce Bogini / Dyskusja ogólna
« dnia: 2015-04-25, 21:14 »
kończę jedyneczkę która jest klimatyczna i miło byłoby aby dwójeczka też była klimatyczna niczym gothic, tym bardziej że to jednak mod do gothica a nie jakaś inna gra :D. Mam nadzieję że dub wyjdzie wam tak profesjonajlnie jak w ZW1, gram w mody gdzie w wiekszoci nie ma dub, ale jednak gra z dub dla mnie ma więcej klimatu.

edit:

ukończyłam. Napisy końcowe w jedynce sugerują że w dwójce dowiemy się co stanie się dalej z naszym bohaterem, czyli naszym beziem ;). Szkoda że nie będzie to bezi.
Wg mnie można byłoby to fajnie połączyć w jedną grę ale pewnie z powodów technicznych i innych pomysłów pwnie jest to nie możliwe. Ew w drugiej części (jak np w g2) bohater - bezio, po przejściu przez ten portal osłabnie z sił oraz straci swój ekwipunek, i musi od nowa uczyć się umiejętności etc, może nawet stracić pamięć i nie pamiętać kim był lub co się z nim działo przez ostatnie miesiące ;)

11
Złote Wrota / Pomoc w przejściu Złotych Wrót
« dnia: 2015-04-25, 20:23 »
mam problem z misją (nie zapamiętałam nazwy), po bitwie z piratami, po zrobieniu czystki w obozie piratów trzeba uwolnić więżniów i tu pojawia się problem. Uwolniłam tych ludzi w jaskini której przed bitwą pilnował Ron, uwolniłam dwóch orkóków ale nie mogę znaleźć tej jaskini gdzie uwięziony jest Milten :D

12
Ukończone modyfikacje / G2NK Insygnia Prolog PL
« dnia: 2015-04-09, 23:12 »
nadgoniłam do tego momentu, mając w ekwipunku więcej niż jeden łój, nie było w dialogo opcji z kołem, dwa razy pod rząd dawał łój zamiast koła zębatego i koniec dialogu. Na szczęście zapisałam grę chwilę przed i wczytałam, wyrzuciłam łój z ekwipunku i miałam opcje koła zębatego i oddałam je. Podniosłam łój z podłogi i oddałam, tym razem poszło ok :D.
Możliwe że to wina włączonej kosnoli tak? tzn mam nadzieję że to tylko tego wina :)

13
Ukończone modyfikacje / G2NK Insygnia Prolog PL
« dnia: 2015-04-07, 20:13 »
save mogę dać, ale pewnie to już nic nie da, cofnę się nieco w fabule i nadrobię :D

14
Ukończone modyfikacje / G2NK Insygnia Prolog PL
« dnia: 2015-04-06, 19:54 »
kurcze to nie wiem co skopałam i jak to odkręcić, chyba pozostaje cofnąć się sporo z fabułą albo zaczekać na całość moda ;/

15
Ukończone modyfikacje / G2NK Insygnia Prolog PL
« dnia: 2015-04-06, 18:33 »
dzięki  za podpowiedż ale niestety nie pomogło, dalej nie mam dialogu

edit: przypomniało mi się że podczas szukania koła zębatego wpłynęłam wodą do innej części kopalni, pojawił się na ekranie napis że odkryto sekretne miejsce, czy jakoś tak, ale nie mam tego w dzienniku. Czy to mogło mieć wpływ na to zadanie z rycerzem jak i na inne?

16
Ukończone modyfikacje / G2NK Insygnia Prolog PL
« dnia: 2015-04-06, 14:25 »
nie bardzo wiem jak za pomocą kodu wyjąć rycerzykowi łój :D, słaba w zabawie kodami jestem.

ten przełącznik z tyłu na tronie orków u mnie spowodował zamknięcie wejścia do tej części jaskini - tak jak na początku zanim spotkamy tam orka, i po naciśnięciu  nie mogłam wyjść, ponowne wciskanie nic nie pomogło na szczęście miałam save i wczytałam,

17
Ukończone modyfikacje / G2NK Insygnia Prolog PL
« dnia: 2015-04-05, 22:51 »
kupisz u Valentina,

niestety nadal nie mam opcji u rycerzyka

18
Ukończone modyfikacje / G2NK Insygnia Prolog PL
« dnia: 2015-04-05, 19:58 »
mam jeszcze jeden, ale nadal nie ma opcji dialogowej, przespałam sie dwie noce tak na wszelki wypadek, i dalej nic

19
Ukończone modyfikacje / G2NK Insygnia Prolog PL
« dnia: 2015-04-05, 18:36 »
aby upić strażnika trzeba pogadać z nim wiecozrem przy ogniusku, następnie podać  w tej kolejności : piwo, piwo,woda, gin - inaczej kończy z nami rozmowę

mam problem z rycerzem w jaskini. Poszłam z nim mając w ekwipunku 3 łoje (zakupione wcześniej), gdy stoimy przed kratą wspomina o kole zębatym i chyba chodzi też o łój, więc w dalszej opcji dialogowej pojawia sie łój, oddałam jeden, dalej dialog oddałam drugi i koniec dialogu. udałam się do kopalni, mam koło żebate, wracam i nie mam dalej dialogu z rycerzem, a sama uruchomić kołowrota nie mogę. Wydaj mi się że była w dialogu mowa o jakiś przełącznikach, albo mi się wydawało?nie mam wcześniejszego save więc lipa, da się jakoś pchnąć do przodu to zadanie?



20
Ukończone modyfikacje / G2NK Insygnia Prolog PL
« dnia: 2015-04-04, 21:47 »
to już po ptakach, zadanie zaliczone a Tobi martwy, czy ten npc będzie jeszcze potrzebny? jeśli tak to można jakoś go ożywić? ;)

Strony: [1] 2 3
Do góry