Dyskusja ogólna 448008 819

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 3.10.2014 roku

Wyświetleń 448008

Odpowiedzi 819

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Z tymi EE można pomyśleć.
Jednak mam nadzieję że opinie odnośnie tego jak odebrane zostały EE bardzo rzucające się w oczy, wzięliście sobie do serca. Easter Eggi są ok, ale nie rozumiem zapowiadania ich, a tym bardziej wrzucania ich nawet w wątek główny.
@Sentarion ile mu płacicie za reklame i nakłanianie do dotacji? :lol:
Nic a nic :P
Żeby było zabawniej to on zapłacił Wam :lol2:
W sumie to nawet nie wiadomo czy wpłacił bo z tego co mówił to jego wpłaty nie pokrywały się z naszymi na koncie, chciałem to z nim wyjaśnić, ale odkąd powiedzieliśmy że w II cz nie będzie Beziego zamilkł zupełnie  :P Nie wiem kto to  :huh:

No tak, te Easter Eggi w Złotych Wrotach raczej za dobre nie były, zwłaszcza to o Sherlocku Holmesie. Postaramy się uniknąć podobnych wpadek w przyszłości.
To był test na ile możemy sobie pozowlić :P Byłem ciekaw ilu graczy to wychwyci  :trollface:

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Zapewne szokująca prawda o bohaterze spowodowała zniknięcie naszego dobroczyńcy. 
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
W sumie to nawet nie wiadomo czy wpłacił bo z tego co mówił to jego wpłaty nie pokrywały się z naszymi na koncie, chciałem to z nim wyjaśnić, ale odkąd powiedzieliśmy że w II cz nie będzie Beziego zamilkł zupełnie   Nie wiem kto to  
Zraniliscie jego uczucia. Teraz bedzie wyczekiwał Was przy Waszych domach, bedzie patrzył gdy bedziecie wychodzić i zrobi z Wami to co Wy zrobiliscie z jego bohaterem... :lol2::lol2::lol2::lol2::lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
My tylko wysłaliśmy go na urlop, nic poza tym :P

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Większość ludzi/bohaterów dużo by dało za tak ekspresowe i tanie wysłanie na urlop. 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ja rozumiem, że bezimienny to kapitalnie napisana postać, i niektóre gry mogą tylko uczyć się, ale nowy bohater ma większy potencjał fabularny.

Taki gothic 2 stracił na tym, że graliśmy bezim, bo wiedzieliśmy kto jest. Dlatego koniec płaczów na temat bohatera.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Według mnie G2 nic nie stracił, że graliśmy Bezim. To była odpowiednia postać do każdej części cyklu, jak do pierwszej części moda również. Ale masz rację nowy ma potencjał fabularny, znacznie większy. Ogólnie myślę, że jak chcemy pogadać  o Bezim to trza otworzyć nowy wątek :D A tutaj dać specjalne ogłoszenie gdzie gigantycznymi literami napisane by było, że Bezi bohaterem nie będzie. Natomiast do dyskusji o bohaterze ZW2 jak najbardziej zachęcam :D
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Kapitalnie napisana postać? Ja mam inne wrażenie, twórcy zrobili kolesia, o którym nic nie wiem. Bezi jest dziwny, w polskiej wersji pomaga mu dość drewniany głos Jacka Mikołajczyka. W Gothicu główną rolę odgrywa świat i tło fabularne, postać jest zrobiona w ten sposób, żeby była bardziej elastyczna, daje to nam większe możliwości i nie pokazuje ścieżki jaką mamy podążać. Dostajemy kolesia, o którym nic nie wiemy i który najprawdopodobniej trafił do Koloni za przestępstwo, dostajemy wtedy wolną rękę, pozwala nam też się z nią jakoś utożsamić. Załóżmy, że nasza postać to ktoś kto chce się zemścić na królu. I o ile w jedynce mogłoby się to sprawdzi (bo wszyscy są w opozycji do króla), to dziwną rzeczą by było, gdybyśmy w dwójce pełni nienawiści do władcy zostali paladynem - człowiekiem bezwzględnie poddanym królowi. Myślę, że po prostu twórcy chcieli dać sobie - jak i nam - wolną rękę.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Bezi został tak stworzony aby każdy gracz utożsamiał się z nim, nadał mu charakter, cechy, i to tworzy z niego takiego bohatera jakim jest.

Post połączony: 2015-05-21, 17:14
Chodź trochę mnie denerwowało, że nigdy nie poznaliśmy jego imienia ani nie dowiedzieliśmy się skąd pochodzi. Powrót do Myrthany był trochę głupi, bohater powinien żywo wspominać powrót do rodzinnego miasta czy spotkać starych przyjaciół, wrogów może nawet rodzinę. I to było trochę kiepskie. Jak np. w ZW1 powiedziane jest, że Meryl pochodzi z Ardei. Gdyby tak było w normalnym Gothicu to Bezi powinien znać mieszkańców, cieszyć się, że ich spotkał. Mieć sentymenty, w końcu po miesiącach "banicji" wrócił do ojczystego miasta. 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Wlasnie ta tajemniczosc sprawia, ze postac bezimiennego jest intrygujaca i ciekawa postacia. Gdyby tworcy dali kim byl bezi, to ta postac duzo by stracila.

Fearus, chodzilo mi o charakter beziego :)

Kuba CZ, nowy temat dla kilku postow? Bez sensu :F A dyskusja tyczy sie posrednio ZW, czy nowy bohater ma sens :)
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Właśnie dlatego jest trudno powiedzieć, że postać jest kapitalnie napisana, bo on po prostu jest i nic więcej. Nikt się nie zastanawiał skąd pochodzi, kim jest itd.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota

Kuba
Złote Wrota

Dyskusja ogólna
#331 2015-05-21, 17:42(Ostatnia zmiana: 2015-05-21, 17:50)
Ja się zastanawiałem. Niestety tego nam nie powiedziano.

Post połączony: 2015-05-21, 17:44
Trochę próbowało to wyjaśnić ZW1, ale nie wiem czemu zabieg ten nie spodobał się fanom, chodź ja osobiście przyznam, że mnie się podobał ten pomysł. A PB pewnie G5 nie stworzy więc nigdy się prawdy nie dowiemy. Chodź może kiedyś... crossover Risena i Gothica :D

Post połączony: 2015-05-21, 17:50
Dajmy juź temu biedakowi spokój :F
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Trochę próbowało to wyjaśnić ZW1, ale nie wiem czemu zabieg ten nie spodobał się fanom,
Nie spodobało się fanom, bo tajemnica pochodzenia beziego to cecha charakterystyczna serii gothic, i ludziom podobało się tajemniczość bohatera, i ludzie się przyzwyczaili :)
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Troszkę dziwne kilka questów z zw1 mieliśmy dokończyć zw2, tak przynajmniej pisało w poradniku.
Ale żebyście nie osłabili bohatera(Beziego/Meryla) jak twórcy Arcanii, że dostał amulet i go główka bolała(lol?).

 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Chodź może kiedyś... crossover Risena i Gothica :D
Risen wcale nie jest "nieoficjalną kontynuacją Gothic. Wasze główne założenie jest takie że bogowie zostali wypędzeni - zostali wypędzeni w G3ZB które nie jest z pod ręki PB.
tajemnica pochodzenia beziego to cecha charakterystyczna serii gothic
Ironicznie, jest to po prostu błąd fabularny :lol2:
Bezimienny pochodzi z Myrtany, prawdopodobnie był dość dobrze ustawiony, jest ku temu parę przesłanek.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Orsimer

Orsimer

Użytkownicy
Eksplorator światów
posty89
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Eksplorator światów
Chodź może kiedyś... crossover Risena i Gothica :D
Risen wcale nie jest "nieoficjalną kontynuacją Gothic. Wasze główne założenie jest takie że bogowie zostali wypędzeni - zostali wypędzeni w G3ZB które nie jest z pod ręki PB.

Bogowie zostają wypędzeni ze świata pod koniec Gothica 3, na ścieżce Adanosa. Także Riseny można by od bidy uznać za kontynuację Gothica, choć ja wolę traktować te dwie sagi jako osobne dzieła.
 
The night is dark and full of terrors.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Bogowie zostają wypędzeni ze świata pod koniec Gothica 3, na ścieżce Adanosa. Także Riseny można by od bidy uznać za kontynuację Gothica, choć ja wolę traktować te dwie sagi jako osobne dzieła.
Nie. Akurat ścieżka Adanosa jest ścieżką która jest kontynuowana w G3ZB. Bezi i Xardas udają się do Niezbadanych Krain. Wypędzenie następuje dopiero i wyłącznie w Zmierzchu Bogów.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Orsimer

Orsimer

Użytkownicy
Eksplorator światów
posty89
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Eksplorator światów
Bogowie zostają wypędzeni ze świata pod koniec Gothica 3, na ścieżce Adanosa. Także Riseny można by od bidy uznać za kontynuację Gothica, choć ja wolę traktować te dwie sagi jako osobne dzieła.
Nie. Akurat ścieżka Adanosa jest ścieżką która jest kontynuowana w G3ZB. Bezi i Xardas udają się do Niezbadanych Krain. Wypędzenie następuje dopiero i wyłącznie w Zmierzchu Bogów.

Nie. W ZB nie ma żadnego wypędzenia, spotkałeś się z czymś takim w grze? Wypędzamy bogów w trójce (na ścieżce Adanosa ofc), zabijamy ich wybrańców, przejmujemy Kostur i Berło, udajemy się z Xardasem do Zapomnianych Krain. Tym samym bogowie praktycznie tracą swój wpływ na świat. W ZB Orkowy czarnoksiężnik i Thorus kombinują ze starożytną magią (ta nie zniknęła), przywołują Bestię (właściwie to czarnoksiężnik przywołuje). Bestia jest tylko echem ery, która przeminęła. To nie Beliar zesłał ją ponownie na świat, po prostu przywołał ją potężny czarnoksiężnik.

Skoro uznajesz Zmierzch Bogów, to Arcanię pewnie też, a w Arcanii Bezimienny wyraźnie mówi, że wypędził bogów razem z magiem Xardasem. A podczas czasu akcji ZB Bezi i Xardas nie współpracowali, mag pewnie lizał rany po starciu w Nieznanych Krainach.
 
The night is dark and full of terrors.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Przecież ja nie uznaje nic po gothic 3
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Sawik, wypędzenie bogów odbywa się w G3, jest kilka dialogów na to wskazujących. Nawet w ZB Bezi mówi, że wypędził bogów kilka lat wcześniej. Po prostu nazwa taka niefortunna.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry