Animacja nie działa 3113 8

O temacie

Autor mateoboss

Zaczęty 8.05.2010 roku

Wyświetleń 3113

Odpowiedzi 8

mateoboss

mateoboss

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam. Mam taki problem. Chciałem pobawić się troszkę animacjami. Po wielu nieudanych próbach postanowiłem w końcu zrobić możliwie coś najprostrzego. Zdekompilowałem BSFIRE (kuźnię), pozmieniałem nazwy: folderu, plików, odnościków w MDS'ie na "piec". Skompilowałem, w wstawiłem do gry i? Nie działa! Pokazuje się model, ale gdy podchodzę do niego, to postacią tylko lekko szarpnie jakby stawała w swojej pozycji startowej do animacji, ale sama animacja nie jest odgrywana. Dlaczego? Dodam, że kombinowałem na różne sposoby, ale za każdym razem nie działało.

Dekompilowałem Gothic Sourcerem. Program do 3d jak coś to 3Ds Max 9.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
hhmm animacje tez zmienalesz ?? i jescze czi dobrze vstavilesz spacerem !!
i czi dobrze exportovalesz
 


mateoboss

mateoboss

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy

mateoboss

Animacja nie działa
#2 2010-05-11, 19:15(Ostatnia zmiana: 2010-05-12, 18:26)
Jestem początkującym animatorem więc proszę o wyrozumiałość. Chcę zrobić coś takiego. Piec, który będzie wyglądał jak kuźnia, ale bez tego daszku. Animacja może pozostać taka sama. Po użyciu pieca, otwiera się okienko, w którym można wybrać:

- Wytop pierwszego surowca
- Wytop drugiego surowca
- Wytop trzeciego surowca
- Wytop czwartego surowca
- KONIEC

I po użyciu pierwszej opcji, odbiera nam (jeżeli je mamy) 20 jednostek pierwszego i 10 drugiego, i daje nam jakiś inny surowiec. Podobnie z pozostałymi.

Próbowałem kombinować z animacjami, ale kończyło się to tylko na dobrym modelu, ale braku animacji.
Dlatego proszę Was. Wytłumaczcie mi po kolei, krok po kroku, co muszę zrobić, aby animacja działała, co muszę dodać, co usunąć, gdzie zapisać skrypty pieca, jak kompilować.

Program do kompilowania: gothic sourcer 3.14
Program do 3D: 3Ds Max 9  (+ Kerrax)

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
 

mateoboss

mateoboss

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Odświeżam. Proszę o pomoc. Czy mam eksportować tylko animację pieca, czy mam też coś robić w humans?? Jeżeli tak to co. Pozdrawiam
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Na pewno będziesz musiał zmienić monolog kuźni.
Bo samo od siebie tych surowców nie stworzy...

mateoboss

mateoboss

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
O tym to ja wiem. Z samym "gadaniem" z kuźnią dam sobie radę, podpatrze jak to działa na kowadle, ale mnie interesuje krok po kroku jak zrobić działające ASC pieca, jak to eksportować, kompilować i jak zrobić, żeby to działało.
 

JaszczurPotegi

JaszczurPotegi

Użytkownicy
posty55
  • Użytkownicy
Nie znam się na animacja, ale chyba wystarczy usunąć ten daszek z modelu.
 
!!!!!!

mateoboss

mateoboss

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
No właśnie nie. Bo tak robiłem i model w prawdzie był, ale po animacji ani widu ani słychu. Dodam także, że chcę mieć model pieca, bez dachu, ale model zwykłej kuźni też musi zostać.
 

mateoboss

mateoboss

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Do zamknięcia. Uporałem się z problemem
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry