Standardowy problem dotyczący dialogu. 2727 4

O temacie

Autor jabko

Zaczęty 7.05.2010 roku

Wyświetleń 2727

Odpowiedzi 4

jabko

jabko

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Witam. Mam problem, otóż dialogi mi nie działają poprawnie, nie wyświetlają cię w całości (tylko napis rozpoczynający dialog, potem się kończy a nie powinien). Kiedyś mi się kompilowały, a teraz nie. Dobrze kompiluje (spacer --> usuwanie plików w cutscene --> aktualizacja --> save), również inne sposoby nie działają. Chyba kiedyś rozwiązałem już ten problem, ale już nie pamiętam jak, bodajże ostatnio modowałem Gothicka 2 NK rok temu. Gothicka też dobrze uruchamiam (przez Startera z opcją skripte parsen). Pomóżcie.
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu

Quirinnos

Quirinnos

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Pokaż skrypt dialogu.
 
"Umierając we własnych łożach, za wiele lat, będziecie chcieli zamienić te wszystkie dni, na jedną szansę, jedyną szansę, aby tu wrócić i powiedzieć naszym wrogom, że mogą odebrać nam życie, ale nigdy nie odbiorą nam naszej wolności!" William Wallace


jabko

jabko

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Używałem Easy.. coś takiego najnowszą wersję. Nie wiem czy to nie przez ten program.
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Melvin_EXIT(C_INFO)
{
npc = NOVADDON_5800_Melvin;
nr = 999;
condition = DIA_Melvin_EXIT_Condition;
information = DIA_Melvin_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Melvin_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC INT DIA_Melvin_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> OPCJA KRADZIEŻY
//========================================

INSTANCE DIA_Melvin_PICKPOCKET(C_INFO)
{
npc = NOVADDON_5800_Melvin;
nr = 900;
condition = DIA_Melvin_PICKPOCKET_Condition;
information = DIA_Melvin_PICKPOCKET_Info;
permanent = TRUE;
description = Pickpocket_20;
};

FUNC INT DIA_Melvin_PICKPOCKET_Condition()
{
C_Beklauen (20, 43);
};

FUNC INT DIA_Melvin_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_Melvin_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_Melvin_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_Melvin_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_Melvin_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_Melvin_PICKPOCKET_DoIt);
};

FUNC INT DIA_Melvin_PICKPOCKET_DoIt()
{
B_Beklauen ();
Info_ClearChoices (DIA_Melvin_PICKPOCKET);
};

FUNC INT DIA_Melvin_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Melvin_PICKPOCKET);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Melvin_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc = NOVADDON_5800_Melvin;
   nr = 1;
   condition = DIA_Melvin_HELLO1_Condition;
   information = DIA_Melvin_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jesteś ?";
};

FUNC INT DIA_Melvin_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Melvin_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Melvin_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś ?
AI_Output (self, other ,"DIA_Melvin_HELLO1_03_02"); //hujem
AI_Output (self, other ,"DIA_Melvin_HELLO1_03_03"); //kurwa mac

};
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu

kamiloops

kamiloops

Użytkownicy
posty161
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
chodzi ci o to że nie widać rozmowy?
 
Nie mam polskich znakow

jabko

jabko

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry