Nowe Monstrum 4059 15

O temacie

Autor ZakonKrwii

Zaczęty 23.03.2010 roku

Wyświetleń 4059

Odpowiedzi 15

ZakonKrwii

ZakonKrwii

Użytkownicy
posty33
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jestem kompletnym zielonym n00bem i nie wiem jak to zrobić.... Gdzie zapisać to w skrypcie np: zębacza? i Jak nazywać ma sie nowa tekstura aby zadziałała? Mógłbym otrzymać tutaj jakiś konkretny przykład?
 

Hunn

Hunn

Użytkownicy
posty194
Propsy5
  • Użytkownicy
 

ZakonKrwii

ZakonKrwii

Użytkownicy
posty33
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To właśnie nie pisze jak dać nową teksturę na stary model....
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Robisz nowa teksture i jeżeli masz w nazwie (tej starej) V0 - to zmieniasz na V1. Wrzucasz do tekstur i w skrypcie potwora, bądź modelu (dokładnie nie wiem, ale powinno być tak jak w zbroi?) powinieneś mieć odniesienie do materiału na tego potworka
 

ZakonKrwii

ZakonKrwii

Użytkownicy
posty33
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No ale dokładniej proszę odnośnie skryptu... niby gdzie i co mam wpisać?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Trudno sobie otworzyć i poszukać? Czy trzeba wszystko gotowe jak na tacy dać?
 

ZakonKrwii

ZakonKrwii

Użytkownicy
posty33
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie o to chodzi  ja tylko chce wiedzieć: gdzie mam edytować? Kiedyś sam robiłem i skrypt trolla poszedł w diabły....
 

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
scripts/content  i tam poszukaj folderu w którym wypisane są potwory, wejdź w rodzaj który cię interesuje (jnp trolle), skopiuj skrypt zwykłego trolla, doklej go na końcu tego samego pliku który otworzyłeś. Potem zmień instance i nazwę tekstury na taką jaką masz.
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

ZakonKrwii

ZakonKrwii

Użytkownicy
posty33
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
tam nie ma nazwy tekstury tylko jakieś Defalut....
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Defalut odpowiada za wersje tekstury słowo Defalut oznacza standardową czyli jak się domyślasz 0 zamień z Defalut na 1.

ZakonKrwii

ZakonKrwii

Użytkownicy
posty33
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tera jest tak:

//***********************
// Riper Prototype
//***********************

PROTOTYPE Mst_Default_Riper(C_Npc)
{
//---- Monster ----
name = "Rozpruwacz";
guild = GIL_SNAPPER;
aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_SNAPPER;
level = 12;

//----- Attribute ----
attribute [ATR_STRENGTH] = 100;
attribute [ATR_DEXTERITY] = 110;
attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 230;
attribute [ATR_HITPOINTS] = 230;
attribute [ATR_MANA_MAX] = 1;
attribute [ATR_MANA] = 0;

//----- Protections ----
protection [PROT_BLUNT] = 90;
protection [PROT_EDGE] = 90;
protection [PROT_POINT] = 95;
protection [PROT_FIRE] = 90;
protection [PROT_FLY] = 60;
protection [PROT_MAGIC] = 0;

//----- Damage Types ----
damagetype = DAM_EDGE;
// damage [DAM_INDEX_BLUNT] = 0;
// damage [DAM_INDEX_EDGE] = 0;
// damage [DAM_INDEX_POINT] = 0;
// damage [DAM_INDEX_FIRE] = 0;
// damage [DAM_INDEX_FLY] = 0;
// damage [DAM_INDEX_MAGIC] = 0;

//----- Kampf-Taktik ----
fight_tactic = FAI_SNAPPER;

//----- Senses & Ranges ----
senses = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
senses_range = PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;

aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
aivar[AIV_MM_FollowTime] = FOLLOWTIME_MEDIUM;
aivar[AIV_MM_FollowInWater] = TRUE;
aivar[AIV_MM_Packhunter] = TRUE;

//----- Daily Routine ----
start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;

aivar[AIV_MM_RestStart] = OnlyRoutine;
};


//*******************
// Visuals
//*******************


func void B_SetVisuals_ripper()
{
Mdl_SetVisual (self, "Snapper.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Sna_Body", 2, DEFAULT, "", DEFAULT,  DEFAULT, -1);
Mdl_SetModelScale (self, 1.30, 1.60, 1);
};


//**************
// Riper  
//**************

INSTANCE Riper (Mst_Default_riper)
{
B_SetVisuals_ripper();
Npc_SetToFistMode(self);
};

A mimo to zębacz wygląda tak samo jak wcześniej....

tekstury dałem do E:\Gothic II Noc Kruka\_Work\data\Textures\_compiled i
E:\Gothic II Noc Kruka\_Work\data\Textures
 

paladinho

paladinho

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
Było!! Wystarczy poszukać. Opisałem tu jak można zrobić nową teksturę, ale z nowym plikiem .asc (bo tak jest według mnie wygodniej) Temat z orkiem elitą.
 

ZakonKrwii

ZakonKrwii

Użytkownicy
posty33
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co napisałeś w tym temacie to ja i tak nie zrozumiałem...
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To przeczytaj cały temat.Nikt ci raczej wszystkiego nie zrobi.
 

ZakonKrwii

ZakonKrwii

Użytkownicy
posty33
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No ale o to chodzi że mimo że mam zainstalowane animacje to brak asc. zębacza...
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
muszisz rozpakovacz anims.vdf  :)
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry