Witam,
Ci, którzy pamiętają, wiedzą, że kiedyś prosiłem o wytłumaczenie, jak dodać do gry orka na tym samym 3d, ale z nową teksturą. I teraz umiem to nawet robić z pamięci, wszystko jest w porządku.
Ale chcę przy jednym z nich zrobić tak, by miał inną teksturę twarzy od innych. Dokładniej, mam przeniesionego z Gothica1 orka (w grze po prostu 'Ork' - ten, co w ich mieście tańczy). Wklepałem go w skrypt MST_OrcWarrior. Przywołuję w grze. Tekstura ciała i owszem, jest taka jak z G1 (zdefiniowanie tego w .asc), ale twarz ma taką, jak orkowie wojownicy i elici (taka sama).
Szukałem w asc, czy można to jakoś zdefiniować, ale nic konkretnego nie znalazłem.
Wydaje mi się, że kluczem może być "Orc_HeadWarrior" w visualach:
func void B_SetVisuals_OrcWarrior()
{
Mdl_SetVisual (self, "Orc.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Orc_BodyWarrior", DEFAULT, DEFAULT, "Orc_HeadWarrior", DEFAULT, DEFAULT, -1);
};
Ale kiedy wpisałem tam "Orc_HeadSlave" (tak jak jest to w G1; tekstura była w _compiled), gra wspomniała o braku jakiegoś MMSa, czy coś w ten deseń.
Czy jest możliwość ustawienia jednemu orkowi innej od wszystkich tekstury twarzy?