Z POWODU MAŁEGO ZAINTERESOWANIA ZE STRONY SPOŁECZNOŚCI FORUM PROJEKT ZOSTAJE ZAWIESZONYCelem modyfikacji jest wypełnienie luki fabularnej w świecie gry pomiędzy Czystym Niebiem a Cieniem Czarnobyla. Historia koncentruje się na losach frakcji Powinność i tajemnicach kompleksu przemysłowego Rostok, jednej z najmroczniejszych lokacji w Zonie. Gracz doświadczy etosu Powinności z perspektywy członka, pozna losy jej żołnierzy oraz będzie świadkiem jednej z największych operacji paramilitarnych na terenie Zony od czasu bitwy o Limańsk.
Screeny:http://i46.tinypic.com/xf0pit.jpghttp://i46.tinypic.com/20zu0oy.jpghttp://i49.tinypic.com/zuh3xw.jpghttp://i50.tinypic.com/2z6cwsy.jpghttp://i46.tinypic.com/34qtqiu.jpgMateriały wewnętrzne:http://i50.tinypic.com/wrxf15.jpghttp://i48.tinypic.com/2iqz77m.jpghttp://i48.tinypic.com/al6afa.jpgPodstawowe atuty:- Bezkompromisowy realizm; brak HUD (trzeba liczyć naboje ), stały przydział amunicji, zmieniona balistyka, realistyczne celowniki,
- Do pięciu godzin dynamicznej rozgrywki (w zależności od stylu gry),
- Wypełnienie luk fabularnych w świecie gry,
- Unikalne sylwetki bohaterów i garść historii z życia weteranów Zony,
- Nowe GUI, retexturing wybranych modeli,
- Dedykowana, autorska ścieżka dźwiękowa,
- Dziewiczość Zony; powiększony obszar o 40%, wiele nowych miejsc z własną historią, odświeżone stare tereny w celu pokazania ich stanu przed nadejściem stalkerów,
- Docelowo trzy wersje językowe; Polska, Angielska, Rosyjska,
- Bliżej niesprecyzowane innowacje techniczne ;p
Nie działamy w formie formalnego zespołu. Czynnie nad modyfikacją pracują trzy osoby:
- Zkirtaem - organizacja techniczna, skrypty, technikalia wszelakie
- Thoro - grafika, design lokacji, fabuła
- Triple - muzyka
Tym samym zapraszam innych do współpracy. Brak znajomości tajników moddingu Stalkera nie jest problemem, gdyż sami jesteśmy w tej materii początkujący. Na starcie oferujemy pełną pomoc dla wszystkich, którzy są zainteresowani. Ze względu na specyfikę projektu głównie poszukujemy osoby od pisania zadań i dialogów, aczkolwiek rozpatrzymy każde rozsądne zgłoszenie. Mile widziane obeznanie w tematach militarnych, wojskowości i doskonała znajomość realiów Zony oraz historii projektu S.T.A.L.K.E.R. począwszy od trzech części gry, kończąc na opublikowanych wersjach testowych i starych zapowiedziach, aczkolwiek nie jest to wymagane ponieważ o końcową zgodność z powyższymi i tak dbam ja ;) .