U mnie gościu po rozmowie w ogóle się nie rusza, wykonuje rutynę taką jaką miał normalnie.
Skrypt w NPC-ecie:
FUNC VOID Rtn_Guide_5644()
{
TA_Guide_Player (09,00,21,00,"NW_BIGFARM_CROSS");
TA_Guide_Player (21,00,09,00,"NW_BIGFARM_CROSS");
};
Skrypt w dialogu:
FUNC VOID DIA_Bronek_HELLO1_TAK()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bronek_HELLO1_TAK_15_01"); //Ruszajmy
AI_Output (self, other ,"DIA_Bronek_HELLO1_TAK_03_02"); //Za mną
B_LogEntry (TOPIC_Atak,"Ruszam z Bronkiem zabić bandytów.");
B_GivePlayerXP (100);
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
Npc_ExchangeRoutine (self, "Guide");
AI_StopProcessInfos (self);
Npc_ExchangeRoutine (BDT_5645_Bandit_L, "ATACZEK");
Npc_ExchangeRoutine (BDT_5646_Bandit_L, "ATACZEK");
Npc_ExchangeRoutine (BDT_5647_Bandit_L, "ATACZEK");
};
Ta trójka bandytów działa poprawnie. Po rozmowie pojawiają się w wybranym miejscu.