co tu jest nie tak?
[codebox]//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_none_209_Ignis_EXIT (C_INFO)
{
npc = none_209_Ignis;
nr = 999;
condition = DIA_none_209_Ignis_EXIT_Condition;
information = DIA_none_209_Ignis_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_none_209_Ignis_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_none_209_Ignis_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_none_209_Ignis_HAY (C_INFO)
{
npc = none_209_Ignis;
nr = 1;
condition = DIA_none_209_Ignis_HAY_Condition;
information = DIA_none_209_Ignis_HAY_Info;
permanent = FALSE;
description = "Gdzie ja jestem? A ty to kto?";
};
FUNC INT DIA_none_209_Ignis_HAY_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_none_209_Ignis_HAY_Info()
{
AI_Output (self ,other ,"DIA_none_209_Ignis_HAY_15_00"); //Gdzie ja jestem? A ty to kto?
AI_Output (other ,self,"DIA_none_209_Ignis_HAY_01_01"); //Dobre pytanie przyjacielu...
AI_Output (self ,other,"DIA_none_209_Ignis_HAY_01_02"); //Ja jestem Darth Ignis i sprowadziłem cie tu byś pomógł pokonać szalonego Saurona...
AI_Output (self ,other,"DIA_none_209_Ignis_HAY_01_03"); //... i zniszczyć jego pierścień.
AI_Output (other ,self,"DIA_none_209_Ignis_HAY_15_04"); //No i znowu wpuszczono mnie w jakąś kabałe.
AI_Output (self ,other ,"DIA_none_209_Ignis_HAY_01_05"); //No cóż! Już taki los bohatera Gothica.
AI_Output (self ,other ,"DIA_none_209_Ignis_HAY_01_06"); //Jak pomożesz nam to wyśle cię do Gothic III.
AI_Output (other ,self,"DIA_none_209_Ignis_HAY_15_07"); //Co? Do tego zbugowanego shitu?
AI_Output (self ,other ,"DIA_none_209_Ignis_HAY_01_08"); //Jak chcesz to mogę cie wysłać do Mario.
AI_Output (other ,self,"DIA_none_209_Ignis_HAY_15_09"); //-.- Jak co to wyślij mnie to GTA.
AI_Output (self ,other ,"DIA_none_209_Ignis_HAY_01_10"); //Eeeee? No dobra jak chcesz. A więc ruszaj!
};
[/codebox]