Modding M&B 3339 2

O temacie

Autor Magras

Zaczęty 13.02.2010 roku

Wyświetleń 3339

Odpowiedzi 2

Magras

Magras

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
Witam.
Jeśli chodzi o modding to jestem kompletnie zielony jak trawa na wiosnę. Tylko trochę próbuję w Gimpie. Ale teraz chciałbym zabrać sie za porządny modding. I tu problem: Jak zacząć przygodę z moddingiem w M&B? Co jest potrzebne? Czy są jakieś dodatkowe wymagania? itp pytania. I na koniec proszę: Wytłumaczcie mi to jak debilowi bo naprawdę nie za bardzo orientuję się w sprawach "edytowania gier".
Pozdrawiam, Magras.

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Jak zacząć przygodę z moddingiem w M&B?
Zarejestrować się na odpowiednich forumcach, pościągać przydatne pliczki, dowiedzieć się o składni języka w jakim została napisana gra, pograć w mody, aby zobaczyć możliwości gry.

I na koniec proszę: Wytłumaczcie mi to jak debilowi bo naprawdę nie za bardzo orientuję się w sprawach "edytowania gier".
Robisz swoje na gotowym silniku. Dodajesz/zmieniasz to co chcesz, aby osiągnąć jakiś tam rezultat :lol2:
Robisz ludzików, dajesz im swoje modele, aby naparzali się po swoich głowach we własnoręcznie zrobionej scenerii.

Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Narzędzia są na Taleworlds.com. Ściągnij sobie na dobry początek np. BRFedit, DDS Exporter i pobaw się teksturami. Włącz sobie Edit Mode w grze i tam coś pokombinuj. Zainstaluj Pythona. Cokolwiek.

Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain